Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unettomina öinä pohdittuja asioita. Kun ei halua antaa huolille valtaan, niin keskittyy epäolennaiseen

Vierailija
03.07.2017 |

Viime yönä keksin, että kirjaimet R I M A muodostavat takuusti enemän etunimiä kuin mikään muu kirjainyhdistemä.

Eli:

Mari
Mira
Irma
Armi
Rami
Ari
Ami
Mai
Mia
Ira
Ria

En tiedä ovatko kaikki allakassa, mutta ainakin yleisessä käytössä.

Lisäksi tietysti Amir on varsin yleinen arabimaissa. Myös varmaan Imar, Arim ja Iram?

Ia-nimenkin olen nähnyt, mutta en nyt sitä laittanut, koska lienee täysi erikoisuus.

Miten te muut selätätte pahojen ajatusten tulvan yöllä? Itse tosiaan rupean ihmettelemään kielellisä asioita. Tämä on vain yksi esimerkki.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin... siis neljä kirjainta käytössä? 

Olet varmasti oikeassa. En kyllä keksi neljää kirjainta, joista saisi noin vakuuttamvan lista. 

Itse joskus pohdin, mitä mikäkin sana on takaperin. Ja kymmenen vuoden jälkeen olenkin aika haka tässä. Osaan todella nopeasti sanoa sanan kuin sanan väärinpäin. 

Yhteiskunta = atnuksiethy

Vaatii muuten harjoittelua :D

Vierailija
2/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken koirapolun koirien nimiä. 

On jo 80 koossa. 

Aika hyvin, mutta on tässä työttömänä tallattukin hiekkateitä ja tutustuttu. Omistajien nimiä tiedän ehkä kymmenen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen av:ta

ennen luin aina kirjaa

tai laskin lampaita

Ja tästä muistui mieleen eräs kysymys, että kumpaan suuntaan sinun lampaasi juoksevat? Oikealta vasemmalle vai vasemmalta oikealle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi