En aio koskaan hankkia mukuloita
Aion elää vapaana tämän ainoan ja lyhen elämän enkä paina ketään huurupäätä paksuksi ja hoida mitään kakkavaippaa seuraavaa 20 vuotta.
Matkustelen, juon, teen mitä haluan !! Mua ei voi v*ttu pakottaa tekemään mukuloita..!!!! Turhaa vikinää kun en tee niitä niin en niitä silloin myöskään tee..!!!!
M20
Kommentit (32)
Lapsia ei tietenkään tarvitse hankkia mutta suosittelen hiomaan tuota kirjoitustaitoa.
En mäkään kyllä enää millekään 20v:lle enää mitään kakkavaippoja vaihtais. 🤢
Olishan se näky kun nelikymppinen mies hoivailis jotain kakkaVAIPPAA ja nukuttais sitä vaippaa vaunuissa. 🤣
No eipä kukaan ole sua pakottanutkaan lapsia tekemään. Turha alkaa vaahtoamaan.
Hehe, minäpäs haluaisin. Toivottavasti niitä 5-10 vuoden päästä siunaantuu :)
Suku on syyllistänyt lisääntymättömyydestä 25 vuotta. Olisiko sittenkin ollut se lasten hankinta ja vakkariduuni jätevesilaitoksella se pienemmän riesan tie..??
M 43 - vapaa taiteilija
Mä taas haluisin kaks tai kolme lasta.
M20
Kirjoitustaidoista ja kypsyydestäsi päätellen tuskin kukaan nainen niitä kanssasi haluaisikaan..
Minä tahtoisin yhden lapsen joskus 3-kymppisenä.
N22
Voit olla ihan rauhassa tekemättä lapsia, mikäli niin haluat.
Sou..? Mä kyllä ajattelin haluta.
Mulla ois 2 lasta tilauksessa 15 vuoden sisään. Saa nähdä miten käy, toisaalta pelottaa jos niitä ei vaikka saiskaan? Mistäs sitä etukäteen tietää.
Ihan sun oma valinta mutta jos painat otat riskin että kylvät siemenen. Tuollaisen narsistin ei kuulukaan hommata lasta, joku mennyt sinunkin kasvatuksessa pilalle.
Lapsettomuus on ihan jees valinta Ap. Älä turhaa ala meuhkaamaan, meille on yhdentekevää oletko lapseton vaiko et. On tällä palstalla paljon naispuolisia velojakin, kyllä sulle kumppani löytyy kunhan kasvat hieman henkisesti, sillä et vaikuta kovinkaan kypsältä ihmiseltä viestistäsi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
No eipä kukaan ole sua pakottanutkaan lapsia tekemään. Turha alkaa vaahtoamaan.
Niin, kunnes kohdalle osuu nainen , jolla "pillerit nyt vähän petti ripulin seurauksena".
En minäkään aio lapsia tehdä.
N25
Muista käyttää AINA kondomia. Et siis voi elämässäsi koskaan harrastaa seksiä ilman kondomia Ap.
Voi että mä haluaisin vauvelin <3 :))
Odotan jo innolla sitä kun (jos?) saan vauvan. Vielä ei ole sen aika moneen vuoteen, pakko ajatella vähän järjelläkin. Mutta sitten joskus <3
Muista todellakin pitää huolta itse siitä ehkäisystä ja kumeista, äläkä koskaan, ikinä luota naisen sanaan.