En aio koskaan hankkia mukuloita
Aion elää vapaana tämän ainoan ja lyhen elämän enkä paina ketään huurupäätä paksuksi ja hoida mitään kakkavaippaa seuraavaa 20 vuotta.
Matkustelen, juon, teen mitä haluan !! Mua ei voi v*ttu pakottaa tekemään mukuloita..!!!! Turhaa vikinää kun en tee niitä niin en niitä silloin myöskään tee..!!!!
M20
Kommentit (32)
Se on vain hyvä, ettei kouluttamaton alempi sosiaaliluokka lisäänny. Juo, syö ja oksenna ihan rauhassa.
Ketä kiinnostaa? Ei jää ilmeisesti geenipoolimme paljosta paitsi jos jäät tuhkamunaksi. Yläluokka lisääntyy sinunkin puolestasi (ja uskovaiset).
Täällä mies, joka haluaisi suurperheen. Haluaakohan kukaan nainen vielä tänäpäivänä 4 lasta? Minä haluaisin.
Mä olen aina halunut ja nyt sellanen olisi tuloillaan. Aika viime metreillä. Huomenna nähdään toistamiseen. Mies ekan kerran😍 en malta odottaa.
Mulla on kaks lasta ja matkustelen, juhlin kavereiden kanssa ja teen mitä haluan :D
Ei lapset estä hyvää elämää todellakaan. Siis lapsettomuus on ehdottomasti ok ja muutama hyvä ystävänikin on vela, mutta lapset eivät kyllä tosiaankaan estä hyvää elämää.
Voi löytyäkin, varsinkin varakkaammissa perheissä on nykyään useampia lapsia. Niin kiva kuulla että sunkin kaltaisia kunnon miehiä vielä löytyy. :) Ei kaikille riitä elämän sisällöksi ryyppääminen ja oman egon perässä juoksu.
Vierailija kirjoitti:
Muista käyttää AINA kondomia. Et siis voi elämässäsi koskaan harrastaa seksiä ilman kondomia Ap.
Nips naps piuhat poikki. Vähintään yhtä varma keino kuin kondomi. Eikä haittaa vaikka joku "vahingossa" unohtaa sen pillerin.
"Pakottaa tekemään mukuloita"…. ;D
Omituinen aamu-uho!
En minäkään, ensinnäkään ei ole omaa pihaa ja mökillä haluan vain rentoitua. Anoppi varmaan haluaisi, että alkaisin pitää huolta hänen perunamaastaan mökillä sitten kun hän ei enää jaksa, mutta en kyllä siihen ala.
Ei niitä kakkavaippoja kahtakymmentä vuotta tarvitse vaihtaa ;) ja kyllä, minäkin matkustelen, juon ja teen mitä haluan vaikka mulla lapsia onkin.