Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio koskaan hankkia mukuloita

Vierailija
03.07.2017 |

Aion elää vapaana tämän ainoan ja lyhen elämän enkä paina ketään huurupäätä paksuksi ja hoida mitään kakkavaippaa seuraavaa 20 vuotta.

Matkustelen, juon, teen mitä haluan !! Mua ei voi v*ttu pakottaa tekemään mukuloita..!!!! Turhaa vikinää kun en tee niitä niin en niitä silloin myöskään tee..!!!!

M20

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä kakkavaippoja kahtakymmentä vuotta tarvitse vaihtaa ;) ja kyllä, minäkin matkustelen, juon ja teen mitä haluan vaikka mulla lapsia onkin.

Vierailija
22/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vain hyvä, ettei kouluttamaton alempi sosiaaliluokka lisäänny. Juo, syö ja oksenna ihan rauhassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä kiinnostaa? Ei jää ilmeisesti geenipoolimme paljosta paitsi jos jäät tuhkamunaksi. Yläluokka lisääntyy sinunkin puolestasi (ja uskovaiset).

Vierailija
24/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mies, joka haluaisi suurperheen. Haluaakohan kukaan nainen vielä tänäpäivänä 4 lasta? Minä haluaisin. 

Vierailija
25/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina halunut ja nyt sellanen olisi tuloillaan. Aika viime metreillä. Huomenna nähdään toistamiseen. Mies ekan kerran😍 en malta odottaa.

Vierailija
26/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaks lasta ja matkustelen, juhlin kavereiden kanssa ja teen mitä haluan :D

Vierailija
27/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

N23

Vierailija
28/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapset estä hyvää elämää todellakaan. Siis lapsettomuus on ehdottomasti ok ja muutama hyvä ystävänikin on vela, mutta lapset eivät kyllä tosiaankaan estä hyvää elämää. 

Vierailija
29/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi löytyäkin, varsinkin varakkaammissa perheissä on nykyään useampia lapsia. Niin kiva kuulla että sunkin kaltaisia kunnon miehiä vielä löytyy. :) Ei kaikille riitä elämän sisällöksi ryyppääminen ja oman egon perässä juoksu.

Vierailija
30/32 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista käyttää AINA kondomia. Et siis voi elämässäsi koskaan harrastaa seksiä ilman kondomia Ap.

Nips naps piuhat poikki. Vähintään yhtä varma keino kuin kondomi. Eikä haittaa vaikka joku "vahingossa" unohtaa sen pillerin.

Vierailija
31/32 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Pakottaa tekemään mukuloita"….  ;D

Omituinen aamu-uho!

Vierailija
32/32 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään, ensinnäkään ei ole omaa pihaa ja mökillä haluan vain rentoitua. Anoppi varmaan haluaisi, että alkaisin pitää huolta hänen perunamaastaan mökillä sitten kun hän ei enää jaksa, mutta en kyllä siihen ala.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi