Emma Karin isälle 5 vuotta linnaa!!!
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005277442.html
Emma Karin isä on entinen kokoomuspoliitikko Ilkka J. Kari.[37]
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pyydettäisiin nyt irtisanoutumaan törkeistä talousrikoksista ainakin. Niinhän politiikassa on tapana jos liippaa läheltä ja tässähän liippaa.
Moniko persu tai kepulainen on pahoitellut omia tai sukulaistensa talousrikoksia? Mieleeni tulee pelkkää persumaista ulinaa ja uhriutumista. Laita vaikka linkki Sipilän haastatteluun missä hän pyytää anteeksi talousrikoksiaan.
Mistäs se Sipilä taas tuomittiinkaan?
Vierailija kirjoitti:
Sever kirjoitti:
Emma Karin mies ei ole kuka tahansa kommunistikansan edustajan poika. Hän on Tapio Laakso, virallisesti KGB:n urkkijana toimineen stalinistin Jaakko Laakson poika.
Ohhoh, vanha kunnon USSR on vielä haudan takaakin aika vahvasti läsnä nyky-Suomen nuorisopoliittisissa piireissä.
SDP:n kansanedustaja Nasima Razmyarin isäpappa oli Neuvostoliiton tukeman Afganistanin kommunistihallinnon edustajia, työskennellen mm. Moskovassa.
Ei varmaan yks eikä kaks ruplaa mitä pappa on pistänyt liiveihinsä ennen kuin Antonov kävi evakuoimassa hänet perheineen Kabulista?
Entisen Neuvostoliiton ystävät ovat nykyään suurimpia Venäjästä kitisijöitä.
Venäjä kun on muuttanut kurssiaan 180 astetta. Tasavero, vahva kirkko, homolait ja kaikkea. Nykyään oikeistolaiset ainekset suhtautuvat Venäjään valontuojana.
E.K:n suhteen olen jo kirjoittanutkin etten ostaisi häneltä käytettyä autoa.
Nyt tiedän miksi olen sitä mieltä.
Ihmisillä ei ole tapana irtisanoutua asioista joiden kanssa heillä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä. Sukulaisten rikoksista ei tartte kenenkään kantaa vastuuta ellei itse ole asiassa mukana.
Ei kukaan ole vastuussa toisten tekemistä tietenkään, mutta aika pokka saa olla, ettei tyttärenä yhtään hävettäisi. Tuomio tuli sentään törkeästä petoksesta. Mutta onneksi omena tuntuu pudonneen tällä kertaa kauemmaksi puusta, toivottavasti ainakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen vankilatuomion saaneen kokoomuslaisen talousrikollisen lapsi. Isäni sai useamman vuoden petos- ja kavallustuomion. Hän kuitenkin kuoli (itsemurha) ennen kuin "ehti" joutua vankilaan.
Joidenkin tässä ketjussa kirjoittavien mielestä olen siis varmaan jollain lailla vastuussa isäni teoista ja korruptoitunut, paha ihminen minäkin.
Olen valinnut kaiken toisin (puoluekannasta uravalintoihin ja elämänarvoihin). Silti tunnen edelleen jatkuvaa surua surua ja häpeää isäni valintojen ja tekojen vuoksi, mutta toki ymmärrän ettei minulla ollut eikä ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Te jotka nyt solvaatte Emmaa hänen isänsä vuoksi , hävetkää.
Aamen! Taas nähtiin tässäkin ketjussa, mitä tomppeleita persujen kannattajat on.
En yhtään ihmettele että kansan syvät rivit halveksuvat persuja.
Mitä tyttären pitäisi hävetä? Kukaan ei vanhempiaan valitse. Hävetä saisivat nämä, jotka yrittää vierittää rikosvastuuta syyttömien harteille. Se on vastenmielistä ja moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisillä ei ole tapana irtisanoutua asioista joiden kanssa heillä ei ole koskaan ollut mitään tekemistä. Sukulaisten rikoksista ei tartte kenenkään kantaa vastuuta ellei itse ole asiassa mukana.
Tätä kyllä hyvin voidaan kysyä ihan niin kuin Vanhasenkin tapauksessa. Melko korkean profiilin keissi kaiken lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tyttären pitäisi hävetä? Kukaan ei vanhempiaan valitse. Hävetä saisivat nämä, jotka yrittää vierittää rikosvastuuta syyttömien harteille. Se on vastenmielistä ja moraalitonta.
Jostain syystä kuitenkin on helppo havaita, että suvuissa tietyt ominaisuudet näyttävät säilyvän omituisen sitkeästi. Asia on ollut tiedossa jo kauan, sillä monenteenkos polveen raamatussa luvataan kostaa isien pahat teot. Siitähän siinä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö Emma ei ollut virheiden puheenjohtaja-kisassa mukana? Olis tullu puolueelle painolastia ja seliteltävää.
Täh?? Olihan se ehdokkaana. Ei vaan tullut valituksi.
Sori. Tälleen taviksena uutistenlukijana luulin, ettei ollut edes ehdolla, kun kaikkialla kohkattiin vain sitä mulle tuntematonta Touko Aaltoa. Ehkä tarkoituksella Emma pidettiin piilossa ja valitsematta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä kyllä hyvin voidaan kysyä ihan niin kuin Vanhasenkin tapauksessa. Melko korkean profiilin keissi kaiken lisäksi.
Matti Vanhanen oli pääministeri, Emma Kari on kansanedustaja. Muutenkin tapaukset erilaisia, toisessa on kyse rikoksesta, toisessa oli kyse jostain mielipiteistä.
Entisiä poliitikkotovereita Espoosta voisi kyllä kovistella ja kysyä, miten tämä tyyppi pääsi kaupunginhallituksen puheenjohtajaksi.
Nykyaikana moraali ja laki lähtee siitä, että aikuiset vastaavat omista teoistaan. Pohjois-Korean onnelassa toki lapset joutuu vankileirille isiensä teoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Matti Vanhanen oli pääministeri, Emma Kari on kansanedustaja. Muutenkin tapaukset erilaisia, toisessa on kyse rikoksesta, toisessa oli kyse jostain mielipiteistä.
Niin. Isän, eikä suinkaan Vanhaseen itsensä, "mielipiteistä" eli paremmin sanottuna tutkimuksista. Kari taas äskettäin melkein valittiin Vihreiden puheenjohtajaksi. Ei ole rivikansanedustajasta kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen vankilatuomion saaneen kokoomuslaisen talousrikollisen lapsi. Isäni sai useamman vuoden petos- ja kavallustuomion. Hän kuitenkin kuoli (itsemurha) ennen kuin "ehti" joutua vankilaan.
Joidenkin tässä ketjussa kirjoittavien mielestä olen siis varmaan jollain lailla vastuussa isäni teoista ja korruptoitunut, paha ihminen minäkin.
Olen valinnut kaiken toisin (puoluekannasta uravalintoihin ja elämänarvoihin). Silti tunnen edelleen jatkuvaa surua surua ja häpeää isäni valintojen ja tekojen vuoksi, mutta toki ymmärrän ettei minulla ollut eikä ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Te jotka nyt solvaatte Emmaa hänen isänsä vuoksi , hävetkää.
Aamen! Taas nähtiin tässäkin ketjussa, mitä tomppeleita persujen kannattajat on.
En yhtään ihmettele että kansan syvät rivit halveksuvat persuja.
Eli Vihreiden kansanedustajan Kokoomuslainen isä saa 5 vuotta linnaa ja Persujen vika. Ehhehe.
Vierailija kirjoitti:
Jotakin persupoliitikkoa pyydettäisiin tuomitsemaan isänsä rötökset, Karin tyttö kuuluu toimittajien klaaniin joten asia painetaan villaisella.
Onko jotain persua joskus vaadittu tuomitsemaan vanhempiensa rikokset? Vai onko kaikkien persujen vanhemmat lainkuuliaisia? Vaikea uskoa, kun lapset kuitenkin ovat enimmäkseen rikollisia. Eihän Kikeäkään ole vaadittu tuomitsemaan Kimmo Elomaan rikoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotakin persupoliitikkoa pyydettäisiin tuomitsemaan isänsä rötökset, Karin tyttö kuuluu toimittajien klaaniin joten asia painetaan villaisella.
Onko jotain persua joskus vaadittu tuomitsemaan vanhempiensa rikokset? Vai onko kaikkien persujen vanhemmat lainkuuliaisia? Vaikea uskoa, kun lapset kuitenkin ovat enimmäkseen rikollisia. Eihän Kikeäkään ole vaadittu tuomitsemaan Kimmo Elomaan rikoksia.
Eikös Sebun faija ole joku entinen linnakundi? Missä vaatimukset julkiseen tuomitsemiseen?
Vierailija kirjoitti:
Käsittääkseni tyttären talouspoliittiset linjaukset poikkeavat isän harjoittamasta rikollisesta toiminnasta., mutta saattaa Emmaa silti hävettää hänen isänsä toimet. Luulen kuitenkin että nämä pilkkaajat osuvat omaan nilkkaansa ja yhä useammat suomalaiset hylkäävät vastenmieliset ja moraalittomat perussuomalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Ei se, ettei vanhempiaan saa valita ole mikään syy, ettei vanhempiaan voisi hävetä vai millainen päivä tämä nyt Kareille sitten on? Kunnian päivä? Kai se nyt kaiken järjen mukaan hävettää jo luonnostaan.
Täällä kirjoittelevat wt-ihmiset. Näitä ei kyllä kannattaisi edes selata saati sitten lukea.
Voin sanoa, että varsinkin liike-elämässä liikkuu kaikenlaisia huijareita ja jopa rikollisia.
Ja siellä voi kyllä helposti sortua vilunkipeliin ihan fiksutkin tyypit.