Emma Karin isälle 5 vuotta linnaa!!!
http://www.hs.fi/kaupunki/art-2000005277442.html
Emma Karin isä on entinen kokoomuspoliitikko Ilkka J. Kari.[37]
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni törkeintä mahdollista rikollisuutta on sellainen että henkilö tekee suunnitellen ja harkitusti, ja päättäjäasemaansa ja verkostojaan hyväksikäyttäen, rikoksen jolla tuhotaan monen ihmisen loppuelämä. Tässä on kyse siitä.
Toivoisin että media vaatii Emma Karia irtisanoutumaan. Ja toivon että Halla-aho kysyy irtisanoutumista jos Vihreiltä tulee yksikin teeskentely ja hurskastelu tästä "kiihotustuomiosta".
Mistä lähtien lapset ovat olleet vastuussa vanhempiensa rikoksista?
No Vanhaselta kyllä kysyttiin isänsä tekemisistä heti kun tuli päämisteriksi.
Ja se tarkoittaa mielestäsi, että hän on vastuussa isänsä tekemisistä ja sanomista?? Ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni törkeintä mahdollista rikollisuutta on sellainen että henkilö tekee suunnitellen ja harkitusti, ja päättäjäasemaansa ja verkostojaan hyväksikäyttäen, rikoksen jolla tuhotaan monen ihmisen loppuelämä. Tässä on kyse siitä.
Toivoisin että media vaatii Emma Karia irtisanoutumaan. Ja toivon että Halla-aho kysyy irtisanoutumista jos Vihreiltä tulee yksikin teeskentely ja hurskastelu tästä "kiihotustuomiosta".
Mistä lähtien lapset ovat olleet vastuussa vanhempiensa rikoksista?
Ja se tarkoittaa mielestäsi, että hän on vastuussa isänsä tekemisistä ja sanomista?? Ok.
Sanoinko niin? Kysytään nyt vaikka ensin kommenttia, mutta tätäkään tuskin tapahtuu. Veikkaan muutenkin, että Karia lähinnä ujostuttaa esiintyä missään vähään aikaa.
Hieno uutinen! Ja emma vielä hoitolaitokseen niin jotain hyvääkin olisi tässä maailmassa.
Miksi kenenkään pitäisi kommentoida vanhempiensa tekemisiä julkisuudessa? Sivistysmaissa kukaan ei ole vastuussa vanhempiensa rötöksistä.
No kun kotona on fyrkkaa vaikka faijan petosbisneksistä, on varaa jeesustella maailmanparantamisesta kun ei tarvii tehdä oikeita töitä.
Vierailija kirjoitti:
Ai siksikö Emma ei ollut virheiden puheenjohtaja-kisassa mukana? Olis tullu puolueelle painolastia ja seliteltävää.
Täh?? Olihan se ehdokkaana. Ei vaan tullut valituksi.
Vastenmielistä kommentointia. Isien synnit ei siirry lapsille eikä myöskään ansiot. Aikuiset vastaavat itsestään ja omista teoistaan
Ja mitä tekemistä Emma Karilla on isänsä rikosten kanssa? Onko hän kanssarikollinen tai muuten vastuussa isänsä teoista?
Ap olisi voinut käyttää otsikossaan käsitteitä Kokoomus ja Espoo. Noilla kahdella on varmaan enemmän tekemistä Ilkka Karin rikosten kanssa kuin Emme Karilla (tai Vihreillä).
Tyypillinen kokoomuslainen. Sääliksi käy Emmaa.
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Ja mitä tekemistä Emma Karilla on isänsä rikosten kanssa? Onko hän kanssarikollinen tai muuten vastuussa isänsä teoista?
Ap olisi voinut käyttää otsikossaan käsitteitä Kokoomus ja Espoo. Noilla kahdella on varmaan enemmän tekemistä Ilkka Karin rikosten kanssa kuin Emme Karilla (tai Vihreillä).
Arvelen että kyseessä on palstapersun aloitus. Sillä on tapana tehdä idioottimaisia aloituksia.
Myös minä olen vankilatuomion saaneen kokoomuslaisen talousrikollisen lapsi. Isäni sai useamman vuoden petos- ja kavallustuomion. Hän kuitenkin kuoli (itsemurha) ennen kuin "ehti" joutua vankilaan.
Joidenkin tässä ketjussa kirjoittavien mielestä olen siis varmaan jollain lailla vastuussa isäni teoista ja korruptoitunut, paha ihminen minäkin.
Olen valinnut kaiken toisin (puoluekannasta uravalintoihin ja elämänarvoihin). Silti tunnen edelleen jatkuvaa surua surua ja häpeää isäni valintojen ja tekojen vuoksi, mutta toki ymmärrän ettei minulla ollut eikä ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Te jotka nyt solvaatte Emmaa hänen isänsä vuoksi , hävetkää.
Sever kirjoitti:
Emma Karin mies ei ole kuka tahansa kommunistikansan edustajan poika. Hän on Tapio Laakso, virallisesti KGB:n urkkijana toimineen stalinistin Jaakko Laakson poika.
Ohhoh, vanha kunnon USSR on vielä haudan takaakin aika vahvasti läsnä nyky-Suomen nuorisopoliittisissa piireissä.
SDP:n kansanedustaja Nasima Razmyarin isäpappa oli Neuvostoliiton tukeman Afganistanin kommunistihallinnon edustajia, työskennellen mm. Moskovassa.
Ei varmaan yks eikä kaks ruplaa mitä pappa on pistänyt liiveihinsä ennen kuin Antonov kävi evakuoimassa hänet perheineen Kabulista?
Vierailija kirjoitti:
Myös minä olen vankilatuomion saaneen kokoomuslaisen talousrikollisen lapsi. Isäni sai useamman vuoden petos- ja kavallustuomion. Hän kuitenkin kuoli (itsemurha) ennen kuin "ehti" joutua vankilaan.
Joidenkin tässä ketjussa kirjoittavien mielestä olen siis varmaan jollain lailla vastuussa isäni teoista ja korruptoitunut, paha ihminen minäkin.
Olen valinnut kaiken toisin (puoluekannasta uravalintoihin ja elämänarvoihin). Silti tunnen edelleen jatkuvaa surua surua ja häpeää isäni valintojen ja tekojen vuoksi, mutta toki ymmärrän ettei minulla ollut eikä ole mitään tekemistä niiden kanssa.
Otan osaa, todella surullista nähdä kuinka tietyt tahot haluavat käyttää kanssaihmisten tuskaa poliittisena keppihevosena. Voimia sinulle.
Heh. Pyydettäisiin nyt irtisanoutumaan törkeistä talousrikoksista ainakin. Niinhän politiikassa on tapana jos liippaa läheltä ja tässähän liippaa.
Siis oli kesäjuhlissa, jossa monen sorttista pisnesmiestä. Siis osa erittäin menestyneitäkin.
Koko illan saimme kuulla kun he kilvan kehuivat itseään. Kuka mistäkin oli ostanut sitä ja tätä.
Kamalan itsekeskeistä porukkaa ja voi olla, että jos tuossa porukassa olisi pitempään niin alkaisi kyllä rahojen loppuessa jopa rikollinen toiminta yms. Kasvojen menettäminen...se on se pahin.
Ja kaverit huomaa jos ei voi vaihtaa 100 000 e autoa joka vuosi uudempaan...
Se ahneus on joka vie...
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pyydettäisiin nyt irtisanoutumaan törkeistä talousrikoksista ainakin. Niinhän politiikassa on tapana jos liippaa läheltä ja tässähän liippaa.
Moniko persu tai kepulainen on pahoitellut omia tai sukulaistensa talousrikoksia? Mieleeni tulee pelkkää persumaista ulinaa ja uhriutumista. Laita vaikka linkki Sipilän haastatteluun missä hän pyytää anteeksi talousrikoksiaan.
Lock him up lock him up lock him up !
Vierailija kirjoitti:
Käyttäjä2079 kirjoitti:
Arvelen että kyseessä on palstapersun aloitus. Sillä on tapana tehdä idioottimaisia aloituksia.
Itse taas pidän melko tärkeänä asiana yhteiskunnallisestikin jos melkein Vihreiden puheenjohtajaksi valitun isä on törkeä talousrikollinen.
Vierailija kirjoitti:
Aamen! Taas nähtiin tässäkin ketjussa, mitä tomppeleita persujen kannattajat on.