Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehet/"ylilaudan jonnet" trollaa vauvapalstaa?

Vierailija
03.07.2017 |

Niin otsikossa kysymys. Ihmettelenpä vaan että miten naisten ja äitien keskustelut internetissä ovat heiltä (ja ehkä Putinin trolleilta) niin paljon pois että ovat ottaneet asiakseen melkeinpä tuhota VAUVAPALSTAN. Ehkä ajattelevat että täällä naiset pääsevät liikaa kontaktiin toistensa kanssa ja ovat vaarassa itsenäistyä miesten mielestä liikaa tms...

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen keski-ikäinen nainen, ja minun on aina välillä täällä oletettu olevan mies. Yleensä silloin, kun postaan jotain laitonta maahanmuuttoa vastustavaa. Mutta muutenkaan en ole mielipiteiltäni standardien mukainen. Joten: miten ihmeessä tiedät, että ne ovat Ylilaudan jonneja? 

Ajattelevatko kaikki naiset ja äidit sinusta saman muotin mukaan? Minun kokemukseni mukaan eivät.

Itse en ajatellut että kaikki "persut"  menisivät tähän kategoriaan, lähinnä viittaan noihin "jätin lihavan raskaana olevan vaimon" -aloituksiin.

Ap

Vierailija
22/27 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä äitien ja naisten palsta?

On.

Missä se "sääntö" lukee?

En ole äiti enkä nainen.

Olen isä ja mies ja vuosia käyttänyt tätä palstaa. En ole trolli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
24/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mitä se trolli siitä saa, että joku tarttuu syöttiin? Ilmeisesti jotain mielihyvää. Mun on todella vaikea käsittää tätä ajatusmekanismia. Mitä nappia se jonkun provosoituminen tässä trollissa painaa? Huomionkipeyttä? Saako hän jotain sairasta ja kieroa onnistumisen tunnetta itsestään?

Vierailija
25/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta mitä se trolli siitä saa, että joku tarttuu syöttiin? Ilmeisesti jotain mielihyvää. Mun on todella vaikea käsittää tätä ajatusmekanismia. Mitä nappia se jonkun provosoituminen tässä trollissa painaa? Huomionkipeyttä? Saako hän jotain sairasta ja kieroa onnistumisen tunnetta itsestään?

Ymmärrätkö pelimiehiä tai itsensäpaljastajiakaan? Niinpä.

Vierailija
26/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trollit ovat asia erikseen, mutta enemmän ihmetyttää naiset, jotka jakasvat inttää, että tämä on naisten/ äitien keskustelupalsta. 

En tiedä, oletko koskaan kuullut isistä. Katsos, me miehetkin voidaan olla tekemisissä vauvojen kanssa ja tämän takia seurta lapsiperheille suunnattuja medioita. On käsittämätöntä, että vielä 2017 kuvitellaan, että vauvat/ vanhemmuus on vain naisten juttu.

Naisten lehdet on sitten erileen. Lupaan pysyä poissa Menaisten keskustelupalstalta. 

Lähinnä nuoria naisia yrittävät dominoida ja suggeroida vanhat naiset.

Heille kun se on ainoa ihmisryhmä johon heillä on enää mitään vaikutusta.

Vanhat naiset ovat tälläkin palstalla suurin erillinen ryhmä.

Vierailija
27/27 |
14.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrätkö pelimiehiä tai itsensäpaljastajiakaan? Niinpä.

Ymmärrän, he saavat huomiota ja seksuaalista mielihyvää.