Miehelle riittää kerran kuukaudessa seksiä!
Parisuhteessa kaikki hyvin: pari lasta, raha-asiat kunnossa, oma asunto, pari autoa, ulkomaanmatkoja jne PAITSI miestä haluttaa max pari kertaa kuukaudessa... mulla olisi halua useamminkin. Ollaan keskusteltuu aiheesta usein ja mies lupaa yrittää mutta mitään ei ole tapahtunut vuosien aikana. Olen tällä saralla niin tympääntynyt mieheen, että en jaksa enää yrittää. En jaksa keikailla missään seksihepeneissä ja olla ehdottelemassa, kun toisella halut ovat vähissä. Olen ehdottanut tantraa ja terapeutillakin on käyty keskustelemassa ylipäätään parisuhteesta. En usko, että hänellä on ketään muuta, tiedän hänen aikataulut hyvin. Tyyppi on vaan niin haluton minua kohtaan, ei välttämättä haluton seksiin ylipäätään. Olen mielestäni kaunis, älykäs ja hyvällä tavalla muodokas. Olen miettinyt, että pitäisikö hankkia joku varattu rakasta, jolla sama tilanne... en kaipaa mitään draamaa, haluan vain himoita ja olla himottu. Sis, mites teillä?
Kommentit (54)
Toi kuulostaa ihan hyvältä määrältä. Meillä välit venyy jo 4-6kk, suhdetta takana alle 2v.
Miehenä voin kertoa, että seksin määrään vaikuttaa itselläni hyvin voimakkaasti stressi ja väsymys. Naiset eivät oikein ymmärrä miten suuri fyysinen ponnistus rakastelu on miehelle. Kannattaa miettiä ja puhua miehen kanssa onko esim. työpaikalla hankalaa tai eikö saa yöllä nukuttua jne. Sellaista mitä et ole itse välttämättä huomannut. Vaikeammassa tapauksessa voi olla kyse masennuksesta (vaikkapa burn out) tai testosteronin puutteesta.
Sitten on tietysti niitä matalan libidon kasvissyöjähipsterimiehiä, joita seksi ei juurikaan kiinnosta. Silloin ei ole mitään tehtävissä. Tässä osittain aasinsiltana myös terve ruokavalio eli katsokaa että mies syö terveellisesti ja säännöllisesti jotta keho pysyy kunnossa ja saa riittävästi energiaa.
Voisitteko te "puutteessa" olleet etsiä käsiinne "nälänhädässä" olevan kun päätätte nostaa kytkintä? Esimerkiksi olen itse ollut koko aikuisikäni (20v) ilman parisuhdeseksiä ja olisin tekemään ihan mitä vaan naisen eteen. Ainakin teillä on kokemusta siitä miltä se tuntuu pienessä mittakaavassa kun ei saa. Miettikääs millaisen helpotuksen tuotte 20v ilman olleelle.
Tuommoinen nainen olisi vähintään kerran päivässä ilman vaatteita nelinkontin edessäni. Tai sohvalla allani. Tai keittiön pöydän reunalla...
Itse miehenä en usko että seksilelut olisi ainakaan mulle mikään ratkaisu. Jos semmoinen nainen, jota en (väliaikaisesti, jostain syystä X) halua, alkaa vihjailemaan liikaa, niin se tilanne kääntyy itseään vasteen. Naiset varmasti tietää saman kun kääntää sukupuolet toisin päin.
Onko teillä läheisyyttä ja hellyyttä muuten? Jos mies olisi vaikka kaltaiseni "hitaasti lämpiävä"? Toinen kysymys, että tiedätkö sinä oikeasti hänen mielihalunsa ja lempijutut seksin saralla?
Puhumalla tuo ongelma lähtee, jos on lähteäkseen. Mutta varmaan tarvitsee jonkun tunteiden tulkin siihen väliin.
Meillä taas niin, että mulle riittäis 4-5krt viikossa, mutta mies haluaa 5-7krt. No, ei siinä yleensä muuta kuin kompromisseja kehiin, vaikka itseä ei haluttais, niin saatan silti suostua. Silloin tosin sanon että en aio edes yrittää itse saada, että tehään vaan semmonen pikanen, että mies pysyy tyytyväisenä.
Oon kyllä nyt tyytyväinen, toivon että tää ei tästä muuttuis. Ollaan nyt oltu yhdessä kolme vuotta, ja vielä jaksaa. Toki silloin alussa saattoi olla kolmekin kertaa päivässä, nyt sentään vähän rauhoittunut.
Kuten tuossa eräs kysyi, niin tiedätköhän hänen mielihalunsa seksin saralla? Monilla meistä on "pimeät" fantasiamme, joista ei välttämättä ole puhuttu muille. Jos hänellä on sellaisia, ja alkaisitte niistä puhumaan, ja niitä toteuttamaan, niin melko varmasti alkaisi mies käydä kuumana ja alkaisi seisoa kanki kovana useammin.
Mikset kysy mieheltäsi, mitä mieltä hän olisi siitä, että haet seksin muualta? Ei sitä tarvitse selän takana tehdä. Miestä ei selvästi kiinnosta, joten voitte keskustella yhdessä säännöt siihen.
Selitä tilanne, että haluat kyllä olla hänen kanssaan parisuhteessa, mutta haluat myös seksiä.
Oletan, että olette keskustelleet jo miehen haluttomuuden syistä kuten normaalit aikuiset.
Vierailija kirjoitti:
Muuten aikalailla sama kuvio, mutta vaimo innostuu noin pari kertaa vuodessa. Mutta tämä liitto loppuukin heti, kun lapset ovat hieman isompia.
Miksi olet liitossa vain lasten takia? Siinä ei ole mitään järkeä
Vierailija kirjoitti:
Kirjoittaja nro 14, hyvä kirjoitus! Kiitos, kun jaoit kokemuksesi :) ajattelen itsekin, että tuskinpa tämä tästä paremmaksi muuttuu. Lapset vaan ovat pieniä ja en haluaisi muutamaan vuoteen erota, kun muuten kaikki toimii. Olen kuitenkin katketa miehelleni, tuntuu kuin hän veisi minulta ja meiltä jotain todella olennaista pois veltolla olemuksellaan! En ole valmis luopumaan seksuaalisuudesta, ajattelen sen olevan jotain hyvin herkkää, kaunista, tuhmaa, alkukantaista ja välttämätöntä. En ole olemassa ilman sitä. On surullista tajuta, että emme tässä mielessä kohtaa miehen kanssa.
Pakko myöntää, että en jaksa enää itsekään lämmetä miehen vihjailuille. Onko se väärin, etten syty kerran viidessä viikossa? Olen siis kärsinut siitä ettei minua nähdä ja huomioida naisena, niin olenko hirveä kun en syty enää niinä harvoina ihmeen hetkinä kun mies itse haluaa? Haaveilen vaan jonkun hyvän rakastajan tapaamisesta, jonka kanssa voisi hoitaa tämän puolen...
-ap
Olet surkea provo
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa, että seksin määrään vaikuttaa itselläni hyvin voimakkaasti stressi ja väsymys. Naiset eivät oikein ymmärrä miten suuri fyysinen ponnistus rakastelu on miehelle. Kannattaa miettiä ja puhua miehen kanssa onko esim. työpaikalla hankalaa tai eikö saa yöllä nukuttua jne. Sellaista mitä et ole itse välttämättä huomannut. Vaikeammassa tapauksessa voi olla kyse masennuksesta (vaikkapa burn out) .
Tämä. Meilläkin vaimo tykkää lähinnä yhdynnöistä. Kumpikaan ei vaan saa kovin nopeasti eli se kestää yleensä aikansa. Seksiä on 1-3 krt viikossa, mutta välillä joutuu kieltäytymäänkin, ku ei vaan jaksa. Seksi ajoittuu klo 21 jälkeiseen aikaan kun lapset nukkuu ja herätys on vuorotyöläisellä voinut olla esim 4.30. Mielelläni voisin silloin antaa esim suuseksiä, mutta se ei kelpaa yksistään. Olen yrittänyt välillä hänelle kertoa, että tuollainen 20 - 30 min yhdyntä on miehelle fyysisesti vähän erilainen suorite kun naiselle. En ole ihan varma onko hän vieläkään ymmärtänyt asiaa täysin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehenä voin kertoa, että seksin määrään vaikuttaa itselläni hyvin voimakkaasti stressi ja väsymys. Naiset eivät oikein ymmärrä miten suuri fyysinen ponnistus rakastelu on miehelle. Kannattaa miettiä ja puhua miehen kanssa onko esim. työpaikalla hankalaa tai eikö saa yöllä nukuttua jne. Sellaista mitä et ole itse välttämättä huomannut. Vaikeammassa tapauksessa voi olla kyse masennuksesta (vaikkapa burn out) .
Tämä. Meilläkin vaimo tykkää lähinnä yhdynnöistä. Kumpikaan ei vaan saa kovin nopeasti eli se kestää yleensä aikansa. Seksiä on 1-3 krt viikossa, mutta välillä joutuu kieltäytymäänkin, ku ei vaan jaksa. Seksi ajoittuu klo 21 jälkeiseen aikaan kun lapset nukkuu ja herätys on vuorotyöläisellä voinut olla esim 4.30. Mielelläni voisin silloin antaa esim suuseksiä, mutta se ei kelpaa yksistään. Olen yrittänyt välillä hänelle kertoa, että tuollainen 20 - 30 min yhdyntä on miehelle fyysisesti vähän erilainen suorite kun naiselle. En ole ihan varma onko hän vieläkään ymmärtänyt asiaa täysin.
Tämän takia minäkin yritin kysellä tuossa, että tietääkö ap edes miehen mielihaluja. Jos nainen haluaa perus yhdyntöjä, niin voihan olla, että mies haluaisi jotain erikoisempaa, eikä siksi jaksa enää ryhtyä noihin pelkkiin jyystämisiin. Tietysti, jos miestä kiinnosta enää minkäänlainen seksi, niin se on sitten toinen juttu.
Tämä jos alemmat eivät toimi, Kannattaa tilata seksiterapeutille yhteinen aika ja kokeilla auttaisiko asiaan.
Kokeilla kaikki keinot mitä et ole käyttänyt jotka eivät moraalianne riko.
Saada kiinnostumaan nautinnosta
Videot, musiikki, valaistus, hieronta, paikka missä ette ole tehneet, asennot mitä ette ole kokeilleet.
On paljon kiihottavia asioita mikä voisi toistettuna herättää miehienne halut.
Mielikuvitus käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Käy ostamassa useita seksileluja ja huolehdi että miehesi näkee ne ja huomioi.
Jos mieskin innostuu seksiin helpommin. Meillä käytetään seksileluja ja mies on tullut viriilimmäksi.
Toimisikohan toisin päin? "Nainen on haluton? Käy ostamassa seksilleluja ja laita ne näköisälle, jos nainen innostuisi siitä" "Hyi mikä sovinisti!!!"
Täällä ap - ollaan vuosien aikana useasti keskusteltu fantasioista ja ei ole mies oikein mitään erikoista tuonut esille. Siis mitään tavallisesta seksistä poikkeavaa. Itselläni on fantasioita ja yhden hänelle kerrottua, mies "järkyttyi". Ja trust me, se ei ollut paha. Homma on vaan niin, että hänen lipidolle riittää kerran 3-5 viikossa. Voi olla että haluaisi useamminkin mutta ei minun kanssani. Ja ymmärrän kyllä että seksi on fyysinen suoritus, tuskin kuitenkaan kunnon päälle liikaa ottaisi, jos kerran viikossa hoitelisi? Mies on hoikka, hyvässä kunnossa. Minä olen lasten myötä pyöristynyt mutta olen edelleen ok kunnossa. Vaikka hän väittää että olen hänen silmissään kaunis, voihan se olla että iän myötä olen muuttunut hänelle vastenmieliseksi?
Onko teillä siis ollut aiemmin enemmän seksiä, vai onko mies aina halunnut sitä vähän? Miten pitkästä suhteesta nyt puhutaan?
Joku ehdotti seksuaaliterapeuttia. Olemme käyneet pariterapiassa, jonka avulla selvittiin pahasta kriisistä. Siitä oli muutenkin apua. Olen ehdottanut tantrakurssia, haluaisin kovasti siihen suuntaan muuttaa seksuaalisuuden olemusta. Ei riemusta kiljuen innostunut eli tuskinpa menemme sinne. Ainakaan yhdessä...
minulla oli aivan sama tilanne noin neljä vuotta kestäneessä suhteessa, paitsi että seksin määrä oli kyllä jo alusta lähtien kummallisen olematonta. jäin ikään kuin odottamaan, että noniin, kohta se alkaa se vaihe kun nussitaan kuin kanit... eikä sitä tullut lainkaan.
lyhyesti sanottuna on hirveää elää lähes seksittömässä suhteessa, jossa kuitenkin on rakkautta toista kohtaan mutta mikään ei korjaa tätä asiaa. ehdotin turhaan pariterapiaa, vaikka mitä. kumppanini oli ainakin useimmiten samaa mieltä siitä, että seksiä on liian vähän ja lupasi tehdä jotain asialle. mutta mikään ei muuttunut.
no, päädyin sitten pettämään suuresti rakastamaani kumppania toisen ihmisen kanssa. en silti hyväksy pettämistä itseltäni enkä muilta. nykyään parisuhteeni on luonnollisesti ohi.
mitä tästä kaikesta opin? lähes seksitön suhde on onneton eikä toimi, vaikka rakkautta olisi kuinka paljon. ei minulle ainakaan. ei koskaan enää.