Lapsi ei jaksa lähteä kesätöihin. Hävettää ja vituttaa niin ettei veri kierrä.
Ollut siellä nyt 3vko ja tänä aamuna "ei vaan jaksa nousta".
Menetin hermoni, myönnän. Karjuin ettei työelämässä noin vaan voi toimia. Se on mentävä. Mutta siellä se vaan makaa. En tiedä mitä teen, tiedän että pitäs antaa itse selvitellä ja kärsiä seuraukset mutta nyt vaan ärsyttää ihan liikaa.
Kommentit (323)
Vierailija kirjoitti:
Mun teini meni perunapellolle töihin. Aamukuudelta aloittivat, ja illalla kymmeneltä lopettivat. JOKA päivä. Oli aivan puhki ja lopetti hänkin 3 viikon kuluttua. En moittinut, koska en itsekään olisi tuollaisia päiviä jaksanut.
Ei hänestä työnvieroksujaa silti tullut, päinvastoin. Töitä on tehnyt aina siitä saakka kun peruskoulusta pääsi, useankin alan töitä, normaaleja työsuhteita.
Hyvä iltasatu..Hyvää yötä!
Vapaus valita kirjoitti:
Dimethicone kirjoitti:
Miks helvetissä tuon ikäisen on PAKKO olla jo töissä?? Antaisit nyt elää nuoruuttaan. Parin vuoden päästä hänen tarvii kumminkin mennä jo duuniin ja siellä sitten monet kymmenet vuodet joutuu raataan.. Aikas naurettavaa pakottaa alaikäinen töihin, eri asia jos hän olis jo yli 18v.. Vaikka en mä siltikkään tajuaisi, miks pitää pakottaa.. *silmien pyöräytys*
Minusta lapsen / nuoren oikeus on viettää ja saada viettää kesälomaa, Ilman työpainostusta kenenkään taholta. Se on hänen lomaansa.
Jos hän haluaa nimenomaan kesätöihin, se on eri juttu.
Et varmaan ole nähnyt sit noita lomailijoita vielä tarpeeksi... nukutaan päivät ja hillutaan yöt, puukkojen ja alastojen kanssa pitkin kaupunkia. Hakataan ryöstetään ja lopuksi tapetaan.Tämän päivän uutidia 16v.
Tuotako elämäntyyliä sinä kannatat ja jopa ihannoit että se äidin kulta muru ei vain pahoittaisi mieltään jos häntä käskee tai häneltä vaatiin asioita. Otat luutun käteesi ja juokset pyyhkimään pöydän keskikohtaa missä kullan nuppusi aikoo lounastaa jos sattuu sapuska maistumaan tai painostaa sinun antamaan fyrkkaa että pääsee ostaa pizzaa ja kokista.
Mun teini meni perunapellolle töihin. Aamukuudelta aloittivat, ja illalla kymmeneltä lopettivat. JOKA päivä. Oli aivan puhki ja lopetti hänkin 3 viikon kuluttua. En moittinut, koska en itsekään olisi tuollaisia päiviä jaksanut.
Ei hänestä työnvieroksujaa silti tullut, päinvastoin. Töitä on tehnyt aina siitä saakka kun peruskoulusta pääsi, useankin alan töitä, normaaleja työsuhteita.