Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oli eilen riita miehen kanssa

Vierailija
03.07.2017 |

Noista mun sairauksista ja se että tuo mun liikkuminen on niin vaikeaa. Se kun haittaa elämää.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Jäi vähän kysymyksiä leijumaan ilmaan. 

Olen itsekkin liikuntavammainen, mutta ei siitä riidellä tarvitse. Puolisko tiesi ne kyllä jo ottaessaan, joten oma on valintansa. Mutta jos keksit liikkumattomuudelle selityksiä sairaudella niin sittenhän se voi vähän pahaa verta laittaa liikkeelle.

Vierailija
2/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö aloeverakaan enää auta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin? Jäi vähän kysymyksiä leijumaan ilmaan. 

Olen itsekkin liikuntavammainen, mutta ei siitä riidellä tarvitse. Puolisko tiesi ne kyllä jo ottaessaan, joten oma on valintansa. Mutta jos keksit liikkumattomuudelle selityksiä sairaudella niin sittenhän se voi vähän pahaa verta laittaa liikkeelle.

En mä mitään keksi. Mulla on monia sairauksia mutta mies luulee että lääkärit pystyisivät jotenkin mut parantamaan. Ei vaan tunnu mistään isoa apua löytyvän vaikka eri lääkäreissä olen juossut.

Vierailija
4/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy selittää miehelle, että huimaus ja muut vaivat katoaa heti, kun rupeat ryyppäämään. Sitten se rupeaa kantamaan sulle viinaa, ja molempien elämä on järjestyksessä.

Vierailija
5/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitenkähän nämä "vaivat" vaikuttavat liikkumiseen? Pidätysongelmia? 

Yleensä tällaiset nk. lääkärissä juoksijat liikkuvat sangen vaivattomasti. Minä en juokse lääkäreissä, koska ongelmani näkee kymmenien metrien päähän. Useimmat "vaivat" helpottuvat sillä, että lähtee liikkeelle ja liikkuu aina sen päivän voinnin mukaan. Ketään ei oikeastaan se sohvalla oleminen paranna, vain pahentaa..

Vierailija
6/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mitenkähän nämä "vaivat" vaikuttavat liikkumiseen? Pidätysongelmia? 

Yleensä tällaiset nk. lääkärissä juoksijat liikkuvat sangen vaivattomasti. Minä en juokse lääkäreissä, koska ongelmani näkee kymmenien metrien päähän. Useimmat "vaivat" helpottuvat sillä, että lähtee liikkeelle ja liikkuu aina sen päivän voinnin mukaan. Ketään ei oikeastaan se sohvalla oleminen paranna, vain pahentaa..

ne näkyy sillä lailla että jos liikun , tulee niin pahoja rytmihäiriöitä että meinaan menettää tajuntani. Toki syön lääkkeitä ja yritän liikkua jonkin verran.

Vierailija
7/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis..oikeasti sinun liikkumisesi voisi jopa tuon vaivan parantaa.. Sitähän ei saa koskaan kysyä, mutta onko tuota elopainoa kertynyt?  

Jos tuollaista vaivaa ei osata diagnoisoida, niin sitten kannattaa kerrankin liikkua niin paljon, että se taju lähtee ja mies joutuu sinut hoitamaan sairaalaan sen jälkeen. 

Luottaisin siihen, että viimeistään silloin apua löytyy. Vai oletko jo tullut luokitelluksi nk. luulosairaitten joukkoon?

Vierailija
8/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis..oikeasti sinun liikkumisesi voisi jopa tuon vaivan parantaa.. Sitähän ei saa koskaan kysyä, mutta onko tuota elopainoa kertynyt?  

Jos tuollaista vaivaa ei osata diagnoisoida, niin sitten kannattaa kerrankin liikkua niin paljon, että se taju lähtee ja mies joutuu sinut hoitamaan sairaalaan sen jälkeen. 

Luottaisin siihen, että viimeistään silloin apua löytyy. Vai oletko jo tullut luokitelluksi nk. luulosairaitten joukkoon?

Onhan nuo rytmihäiriöt diagnosoitu ja niihin on lääkitys. Yritän liikkua sen verran kuin uskallan etten pyörry.

Vierailija
9/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moni rytmihäiriö potilas tekee jopa raskasta työtä elääkseen. Mitä sinä teet työksesi? Jos sitä liikuntaa lisäisi pikkuhiljaa, eikä repäisisi ensimmäiseksi puolimaratonia. Ja hyötyliikunta käyttöön..

Ja se painon pudotuskin voisi asioita helpottaa, ainakin lääkärit uskoisivat, että olet asiaan yrittänyt vaikuttaa.

Vierailija
10/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Moni rytmihäiriö potilas tekee jopa raskasta työtä elääkseen. Mitä sinä teet työksesi? Jos sitä liikuntaa lisäisi pikkuhiljaa, eikä repäisisi ensimmäiseksi puolimaratonia. Ja hyötyliikunta käyttöön..

Ja se painon pudotuskin voisi asioita helpottaa, ainakin lääkärit uskoisivat, että olet asiaan yrittänyt vaikuttaa.

Niin, olen yrittänyt sitä lisätä mutta sydän alkaa värisemään ja taju meinaa mennä. Tulee yhtäkkiä tosi huono olo ja tosiaan meinaa taju lähteä.

Vierailija
11/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo painoasia on ihan totta. Ei ole salaisuus (kun olet sen itse niin monta kertaa kertonut), että painosi on noin 130-140 kiloa.

Rytmihäiriöt voisivat häipyä ihan sillä, että pudottaisit sitä painoa. Ja ryhtyisit liikkumaan, aloittaisit vaikka ihan rauhallisella kävelyllä.

Vierailija
12/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo painoasia on ihan totta. Ei ole salaisuus (kun olet sen itse niin monta kertaa kertonut), että painosi on noin 130-140 kiloa.

Rytmihäiriöt voisivat häipyä ihan sillä, että pudottaisit sitä painoa. Ja ryhtyisit liikkumaan, aloittaisit vaikka ihan rauhallisella kävelyllä.

Rytmihäiriöitä minulla on ollut 17v asti ja olen ollut tosi hoikka silloin. Voin toki alkaa liikkumaan ja pyörtyilemään mutta onko se sitten hyvä homma?

Vierailija
13/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä sä pystyt tuossa kunnossa tekemään niin paljon töitä? Että kesälomaakin on vain yksi viikko?

Vierailija
14/14 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä sä pystyt tuossa kunnossa tekemään niin paljon töitä? Että kesälomaakin on vain yksi viikko?

Mä teen toimistotöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi