Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä haluun jo lomalle. En jaksa enää yhtään.

Vierailija
03.07.2017 |

Vielä olis pakko jaksaa 1,5 viikkoa. Mä olen ihan loppu.
Viimeiset 2 viikkoa olen ollut töitä pakoilevan kesähessun kanssa yksin ja seuraavat 1,5 viikkoa yksin määräaikaisen kanssa joka saikuttaa 2-3 päivää viikossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se sen kivempaa  ole tämä yrittäjän elämäkään. Kesäisin 12-14 tunnin työpäiviä ja sitten lapsi narisee kun ei pääse mihinkään lomalle.

Vierailija
2/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä se sen kivempaa  ole tämä yrittäjän elämäkään. Kesäisin 12-14 tunnin työpäiviä ja sitten lapsi narisee kun ei pääse mihinkään lomalle.

Voisiko sen lapsen viedä joku muu johonkin?

Mun vanhemmat olivat myös yrittäjiä ja uran alkuaikoina, kun eivät ehtineet muuta kuin tehdä töitä, maksoivat meidän reissuja mm.serkkujen mukaan.ja saimme olla mummolassa. Toki olimme heidän kanssaan todella läheisiä muutenkin .

Tsemppiä ap. Mulla oli viikko sitten sama olo ja äkkiä se meni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko sen lapsen viedä joku muu johonkin?

Mun vanhemmat olivat myös yrittäjiä ja uran alkuaikoina, kun eivät ehtineet muuta kuin tehdä töitä, maksoivat meidän reissuja mm.serkkujen mukaan.ja saimme olla mummolassa. Toki olimme heidän kanssaan todella läheisiä muutenkin .

Tsemppiä ap. Mulla oli viikko sitten sama olo ja äkkiä se meni.

Ei ole valitettavasti ketään kuka ottaisi hänet. Serkut aikuisia, osa isovanhemmista kuollut, osa sairaita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi