Vierailija

Vaimo töissä, mä lomalla lapsen kanssa. Ei vaan tunnu lomalta, unelmoin vaan että lapsi ois jo isompi että saisin tehdä sitä mitä lomalla haluaisin, eli nukkua pitkään ja maata sängyssä vaikka koko päivän. En tajunnukaan ennen lasta että kuinka paljon mä tarviin ja rakastan sitä että ei ole mitään pakkoja eikä vastuita. Noh ehkä vuoden parin päästä lapsi alkaa olla aamuisin niin omatoiminen ettei ole pakko nousta kukonlaulun aikaan. Miksei toi lapsi vois olla samanlainen iltavirkku kuin minä ja sit aamulla nukkua pitkään. Itsellä suuria ongelmia saada unta ennen puoltayötä (ja se oma aika jota illalla haluan pitää on tietty kans pois unista) ja lapsi herättää yleensä siinä kuuden aikaan. Hohhoijjaa. Kyl tää lapsen kans lomailu muuten on tosi kivaa, mutta nää aamut raastaa mua. En haluais kuitenkaan joka aamu lyödä tablettiakaan käteen jotta voin nukkua..

• ylös 4
  • alas 5

Kommentit (4)

Vierailija

Rakenna pihalle joku aitaus, niinku koiralle konsanaan ja pistä ipana sinne viilettämään. Sitte joku pieni koppi, mihin voi mennä sateelta suojaan. Vettä ja ruokaa mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niinpä, pikkulasten kanssa aamuheräämiset on ärsyttäviä. Mut eihän sitä Suomessa saa sanoa. Pitää vaan hehkuttaa, kuinka rakas hetki on, kun se pienokainen aamulla kirkkaan kimeällä äänellä sängystä sut hereille vaatii.

Mun mielestä on kiva, että muuten noin tykkäät selvästi olla pienesi kanssa ja aidosti läsnä. Tsemppiä aamuihin (mun lapsi oli kanssa pienenä aamuvirkku, mutta nykyään nukkuu mielellään lähes puolille päivää)

Vierailija

Joo, olihan se välillä rasittavaa herätä kukonlaulun aikaan lapsen kanssa. Toisaalta myös kaipaan niitä ihania leppoisia aikaisia aamuja. Nyt kun talossa on vain teinejä niin saan nukkua niin paljon kuin haluan. Uusi rasite on se, kun teinit valvovat yöt ympäri ja nukkuisivat pitkälle iltapäivään... Kömpivät kammioistaan klo kolmen aikaan tukat pystyssä aamupalalle! Juu ei. Mutta ainakin saan aamuisin nukkua ;)

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat