Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikani tyttöystävä ei tullut sisällä käymään kun poikani kävi vessassa

Vierailija
02.07.2017 |

Jäi ulos odottamaan. Mikseikähän hän halua käydä minun ja mieheni luona useammin kuin kerran kuukaudessa parissa??

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/21 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/21 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä?? En ymmärrä muutenkaan tätä että kumppanin vanhempien kanssa pitäisi kaveerata. Hän seurustelee poikasi kanssa ei sinun..

Vierailija
4/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ns anoppi jonka seura ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Teillä tuskin onmitään yhteistä ja jos vielä yrität epätoivoisesti miellyttää

5/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet ns anoppi jonka seura ei lähtökohtaisesti kiinnosta. Teillä tuskin onmitään yhteistä ja jos vielä yrität epätoivoisesti miellyttää[/quote

Jep omassa "anoppilassa" on hyvin kiusallista ja on piilovinoillut senverran että ei vaan kiinnosta seura. Hän on muutenkin jotenkin takakireä ja virallinen kun itse olen rennompi joten paljon ei ole yhteistä. Luulen että hänellä on paljon jotain mt- ongelmia silti se ei oikeuta vittuiluun.

Vierailija
6/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos poikasi kävi vain vessassa, eikä ollut tarkoituskaan kyläillä pidempään, niin miksi olisi pitänyt? Jos tyttöystävä ei vielä tunne teitä ja ujostuttaa.

Vierailija
7/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle riittää hyvin että näen anoppiani muutaman kerran vuodessa. Voin henkisesti paremmin niin. Sitäpaitsi ei hän ole minun äitini. Olisi kauhiaa nähdä liian usein tyyliin jokakuukausi/jokatoinen mulle liikaa :D

Vierailija
8/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin jäisin tulematta, vihaan sitä kiusallista ilmapiiriä kun jää yksin ihmisten kanssa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä

Vierailija
9/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kävi vaan vessassa?? Miksi pitäisi tulla eteiseen seisoskelemaan. En odottaisi mieheltä samaa jos kävisi vessassa kotona/ hakemassa jotain

Vierailija
10/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mäkin jäisin tulematta, vihaan sitä kiusallista ilmapiiriä kun jää yksin ihmisten kanssa joiden kanssa ei ole mitään yhteistä

Vierailija
11/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että mietit tämmöiseen syitä oivoi

Vierailija
12/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ehkä ulkona oli kaunis ilma, ja tyttöystävä ajatteli poikasi vain kääntyvän sisällä. Ehkä hänellä oli just puhelu kesken ja jäi puhumaan sen sillä aikaa ulos. Ehkä hänellä oli nyörikengät ja ajatteli, ettei viitsi tulla sisälle, koska joutuisi riisumaan ne. Ehkä hän on ujo. Ehkä hän ei vaan jaksanut jutella. Ehkä hän ei tykkää jutella teille.

Mene ja tiedä.

Vierailija
13/21 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ei kiinnosta teidän seura! Mun anopin mies on ärsyttävä lirkuttelija ja sielä on kiusallista.

Vierailija
14/21 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin koki tarpeelliseksi käydä se pari minuuttia sisällä. Monesti jos miehen kanssa ollaan liikkeellä ja miehen pitää anopilta hakea jotain, en nouse autosta. Ei koe tarpeelliseksi käydä sisällä huutamasas moita ko se jää siihen

Vierailija
15/21 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin koki tarpeelliseksi käydä se pari minuuttia sisällä. Monesti jos miehen kanssa ollaan liikkeellä ja miehen pitää anopilta hakea jotain, en nouse autosta. Ei koe tarpeelliseksi käydä sisällä huutamasas moita ko se jää siihen

Vierailija
16/21 |
05.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään mene kun mies vaan hakee jotain nopeasti. Miksi menisin? Lisäksi en pidä anopista. Parempi olla mahdollisimman vähän tekemisissä. On se semmoinen anoppi, aina oikeassa.

Vierailija
17/21 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
18/21 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ns. vittumainen anoppi?

Vierailija
19/21 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerran kuukaudessa parissa" anoppilassa olisi minulle yhtä tuskaa. Anopissani ei sinänsä mitään vikaa ole muuta kun se kamala puheripuli ja pienistä asioista suuttuminen. Minulle on todella raskasta kahvipöytäkeskustella ihmisten kanssa, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Eikös sellainen 3-4krt/vuosi ole ihan hyvä tahti tavata anoppia?

Vierailija
20/21 |
07.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerran kuukaudessa parissa" anoppilassa olisi minulle yhtä tuskaa. Anopissani ei sinänsä mitään vikaa ole muuta kun se kamala puheripuli ja pienistä asioista suuttuminen. Minulle on todella raskasta kahvipöytäkeskustella ihmisten kanssa, joiden kanssa minulla ei ole mitään yhteistä. Eikös sellainen 3-4krt/vuosi ole ihan hyvä tahti tavata anoppia?

Jos en ole käynyt anoppilassa pariin kolmeen kuukauteen niin hän alkaa heti ihmetellä että välttelen häntä. Hmmm jännä että se 8 kertaa vuodessa kyläily ei sielä riitä ja tämän lisäksi kyläilee miehen asunnolla kun olen paikalla.