Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko friendzone pysyvä tila?

Jerry
02.07.2017 |

Olen pidemmän aikaa pitänyt yhteyttä erään tuttavanaisen kanssa. Olemme tekemisissä melkein päivittäin. Yhteydenpidossa ei ole ollut mitään seksuaalista kummankaan puolelta.

Kirjoitamme silti aika paljon. Ja olisi kiva tietää, onko friendzonelta toivoa päästä pois, jos sinne on kerran joutunut. Onko teillä palstan naiset miespuolisia tuttavia, joiden kanssa pidätte yhteyttä kavereina, mutta joiden kanssa toivoisitte olevanne jotakin muutakin? Vai onko tällainen kaveruus ainaiseksi kaveruutta? (Enkä siis aio kysyä tätä suoraan siltä kaveriltani.)

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä suhde alkoi kaveruudesta. Tiesin kyllä koko ajan, että mies oli kiinnostunut minusta enemmänkin kuin kaverina, mutta en itse nähnyt häntä sillä silmällä ennen kuin olimme tutustuneet paremmin. Vuoden tiiviin viestittelyn ja näkemisen jälkeen päädyimme sänkyyn ja pian seurustelimme virallisesti. Muutaman vuoden kuluttua siitä menimme naimisiin. Kaikki on siis mahdollista, mutta ei kannata olettaa mitään. Ei tuo mikään kovin yleinen suhteen alku kuitenkaan taida olla ja siinä on aina riskinä se, että toinen pelästyy tunteiden paljastamista eikä pysty enää jatkamaan edes kaverina.

Vierailija
22/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin pari vuotta friendzonella ja olin ihan varma olevani yksin fiilisteni kanssa, kunnes pikkujouluissa nainen nappasi naamasta kiinni ja se oli menoa. Kieltämättä olin siinä aika täpinöissäni kun mimmi kuiskii tanssilattialla korvaan että "mä oon haaveillu tästä niin kauan, saat laittaa mua ihan minne haluat".

-"ooookkei?"

Nyt on seurusteltu reilun vuoden verran ja ihan parasta aikaa. Meitä ainakin auttoi se, että tunnettiin toisemme jo tosi hyvin ennen kuin siirryttiin tälle levelille. Eli mahdollista se on!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta niillä odotuksin ei kyllä kannata jäädä roikkumaan kenenkään helmoihin.

Vierailija
24/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

voiko mies ja nainen olla ihan vaan kavereita?

Ainoastaan jos kumpikaan ei pidä toista seksuaalisesti viehättävänä millään tasolla.

Vierailija
25/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friendzonesta voi päästä pois ihan samalla tavalla kuin voi sanoa, että ihminen voi käydä kuussa. Teoriassa ihan kiva idea, mutta käytönnössä lähes aina mahdotonta toteuttaa.

Lähinnä kai voisi kuvitella tilanteen lapsuudenystävistä jotka ei vain ole ikinä ajatelleet toisiaan sillä tapaa tosissaan parina. Tämä tosin ei ole ihan tyylipuhdas friendzone tilanne.

Vierailija
26/26 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kyllähän moni suhde on alkanut siitä, että ensin on oltu kavereita, siitä ei pääse yli eikä ympäri. Mulla on kaksi pitempää suhdetta alkanut niin, että ensin ollaan oltu vuosikausia tuttuja, ei kuitenkaan "soitellaan ja nähdään kahdestaan" -kavereita.

Mut toinen juttu kai sit olis se tietty rehellisyys. Että jos on toiseen ihan himoihastunut ja pitkän ajan siinä roikkuu vain odotellen, niin siitä ei varmaan tuu mitään.

Jotain pitää tapahtua, että ihastus leimahtaa. Se voi olla vaikka muutto kauemmas, jolloin toinen huomaa mitä menettää. Mutta ei sitä voi laskelmoida, asioiden pitää tapahtua luonnollisesti.

Ja mitä tulee tuohon "voiko heteromies ja -nainen olla kavereita". Totta kai voi, mutta pitää ymmärtää, että jokainen heteromies panee viehättävää naista, jos tilaisuus vain tarjoutuu ja sille ei ole ns. moraalisia esteitä (esim. jommallakummalla kumppani olemassa). Naiset eivät yleensä tajua tätä. Eli seksuaalinen viehätys ei välttämättä ole este kaveruudelle.

t. nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi