Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko friendzone pysyvä tila?

Jerry
02.07.2017 |

Olen pidemmän aikaa pitänyt yhteyttä erään tuttavanaisen kanssa. Olemme tekemisissä melkein päivittäin. Yhteydenpidossa ei ole ollut mitään seksuaalista kummankaan puolelta.

Kirjoitamme silti aika paljon. Ja olisi kiva tietää, onko friendzonelta toivoa päästä pois, jos sinne on kerran joutunut. Onko teillä palstan naiset miespuolisia tuttavia, joiden kanssa pidätte yhteyttä kavereina, mutta joiden kanssa toivoisitte olevanne jotakin muutakin? Vai onko tällainen kaveruus ainaiseksi kaveruutta? (Enkä siis aio kysyä tätä suoraan siltä kaveriltani.)

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut eräästä E:sta... Juttelemme usein.

Hän ehkä stalkkaa konettani, koska kirjoitin hänen nimen toissapäivänä nettiin ja nyt hänestä ei ole yhtäkkiä kuulunut...

Vierailija
2/26 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään ystävä miehen kanssa, josta toivoin enemmän. Hän yritti minua pitkään.

Useista syistä meistä ei koskaan tullut paria.

Harmi, koska hänestä olisi saanut fiksun aviomiehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyt vastaus on "ei". On tietysti tapauksia, missä vanhojen tuttujen välille on syttynyt rakkaus, mutta ne ovat harvassa, siksi niistä kerrotaan legendoja.

Jos olet tyytyväinen ystävyyteen, hyvä niin. Jos et, sinun pitää kerätä itsetuntosi ja lähteä. Jos jäät hengailemaan ja toivomaan tilanteen muuttumista, menetät loppujen lopuksi kaiken itsekunnoituksesi. Viimeistään itsekunnioituksen puutteesi estää minkään romanttisten tunteiden heräämisen naisessa. Ei kukaan nainen halua lapasta miehekseen. Et itsekään halua tilanteeseen, jossa nainen on sitten lopulta tyytynyt sinuun ja vain haaveilee siitä jalat-alta-vievästä rakkaudesta.

Perusongelman kerrot jo itsekin: yhteydenpidossa ei ole ollut mitään seksuaalista.

Jos haluat enemmän kuin ystävyyttä, pidä huoli että yhteydenpidossa on seksuaalinen vire alusta saakka - kosketa: pidä kädestä, silitä selkää, sivele niskaa, haro hiuksia jne. Jos nainen väistää niin hän ei ole sinua varten. Jos nainen sanoo haluavansa olla vain ystävä, sano että sinulla on jo ystäviä, et tarvitse enempää. Nainen saa sitten valita lähteekö vai jää.

Tarkennetaan nyt vielä, että seksuaalinen vire ei tarkoita perseen puristelua, tissien lääppimistä, rasvaisia juttuja tai kikkelinkuvien lähettelyä.

Vierailija
4/26 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zone taitaa istua tänne yhtä luontevasti kuin preppy.

Vierailija
5/26 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On pysyvä tila. Jos minkäänlaista kipinää ei tunne, harvoin suhteeseen johtavaa kipinää koskaan syntyykään. Ja usein sen aistii toisesta, onko se kiinnostunut siinä mielessä. Kannattaa siirtyä seuraavaan ihmiseen.

Vierailija
6/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä joudut pttammaan itseäsi niskasta kiinni ja tekemään asialle ihan itse jotain. Todennäköisesti et ole häntä silleen kiinnostava ja hän kuvittelee että pelkkä kaveruus riittää. Joko etsit toisen naisen ja sulket sydämesi FZ:lle tai kysyt joskus lähteekö treffeille. Kilttimiehenä itekinjoutunut aikoinaan FZ:lle ihan urakalla, kumppani piti etsiä uusista piireistä eli online. Aika vähän olen FZ tutuujen kaa enää tekemisissä ja tarkemmin mietittynä osa noistakin oli sellaista että minä autoin heitä kun oli tarvetta. Yhdessä vietettiin aikaa kun oli kaveripiirin menoja opiskelujaikoina. Pahimmat varmaan tiedostivat hyväksikäyttönsä ja tekivät sitä useammalle miehelle, prinsessa pulassa taktiikalla, mutta muutaman tunnin apuja isompiavedätyksiä ei ollut.

Eli suosittelen että noidankehä rikki ja selvität lähteekö kanssasi esim yhelle baariin, pyydät häntä vaikka samalla auttaan uusien verhojen pohtimisessa jos et muuta keksi. Eli pyydät yksille barriin, jos vastaus on ei, tarkennat että tarttet apuja verhojenvslintaan jolloin kutsu vie sut takaisin FZ:lle. Jos sitten suostuu niin tiedät kohtalosi.

Vierailija
7/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko vapaita vai varattuja?

Ehdottomasti voi tulla muutakin!!

Vierailija
8/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko vapaita vai varattuja?

Ehdottomasti voi tulla muutakin!!

Yodennäköisyys onpieni, joten aktiivisuutta kehiin.

Vierailija
9/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmen vuoden ystävyyden jälkeen roihahti ja sillä tiellä ollaan nyt oltu 14 vuotta. Ollaan kai siis legendoja. :D

Vierailija
10/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumattakaan siitä että huijaat tuota keverinaista, joka kuvittelee olevansa kaveri, ja uskoutuu, ja sinä et puhu ihastumisestasi mitään. Sitten yhtäkkiä vain "jätät" hänet, kun et saa vastakaikua, josta tämä nainen ei ole mitään tiennyt, kun et ole viittinyt kertoa, vaan olet vain esittänyt kaveria. Se se on vasta törkeää ihan munattoman miehen hommaa. Mulle eräs mies oli ystävä 20 vuotta, mutta lopulta ei kestänyt sitä kun ostin mieheni kanssa yhteisen talon, ja muutin yhteen. Kaikki muut entiset suhteeni hän "hyväksyi" koska arveli ettei niistä tule kuitenkaan mitään pitemmän päälle, eikä tullutkaan. Kun nykyinen suhteeni lipui koko ajan vakavammaksi, niin hän ensin yritti hienovaraisesti sabotoida sitä asettamalla minuun epäilyksen siemeniä, ja kun homma ei mennyt niin kuin hän halusi, hän alkoi ilkeäksi, ja asiasta sanottuani, hän pyysi anteeksi, mutta ei silti lopettanut.. Hän ei vain kestänyt että minulla on mies elämässäni.

Nykyisen mieheni kanssa homma alkoi frendipohjalta, ja on paras ja vakain suhteeni koskaan, kun opimme tuntemaan toisemme ensin ilman sitä että yrittää olla toisen silmissä parisuhdekelpoinen. Siinä tutustuessa kavereina tuli selväksi molempien synkät jutut, ja se millainen toinen oikeasti on. Eli kyllä, friendzonelta voi päästä suhteeseen, mutta ei noin laskelmoidusti. Nythän sinä esität parempaa kuin oletkaan, koska yrität tehdä naiseen vaikutusta seurustelukumppanina. Lyö kortit pöytään heti. Myöhemmin se voi olla  myöhäistä.

Vierailija
11/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi, mutta se vaatii yleensä sitä, että nainen alkaa näkemään sinut miehenä, josta voi olla kiinnostunut. Paras keino on säätää jonkun toisen naisen kanssa. Hän näkee, että kelpaat naisille, joten kiinnostuvat sinusta. Naiset ovat siitä erilaisia kuin miehet, että heille on suuri merkitys sillä, että miten muut naiset näkevät jonkun miehen. Miehille riittää, että ovat itse kiinnostuneita naisesta.

Eli jos olet ikisinkkuna jonku naisen kaveri, niin tämä näkee sinut pelkkänä vässykkänä jos on ehtinyt muodostamaan kaverillisen suhteen sinuun. 

Vierailija
12/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on miehiä kavereina, useampikin. En näe miksi (jollakin) jonkun kaverin kanssa ei voisi lempi leimahtaa, mutta pidän sitä kuitenkin melko epätodennäiköisenä...

Jos kerrot tunteistasi, ystävävyys saattaa olla mennyttä. Jos vastakaikua ei ole, on ehkä järkevin odottaa ja antaa omien tunteiden mennä ohi. Kyllä ne menee ohi, viimeistään silloin kun ihastuu johinkin uuteen.

N33

Vierailija
13/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolmen vuoden ystävyyden jälkeen roihahti ja sillä tiellä ollaan nyt oltu 14 vuotta. Ollaan kai siis legendoja. :D

Täälä toinen legenda, kymmenen vuotta ystävyyttä ja nyt muutama vuosi parisuhdetta, yhteen muutettu ja ensimmäinen lapsi tehty :)

Vierailija
14/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1) Kolmen vuoden ystävyyden jälkeen roihahti ja sillä tiellä ollaan nyt oltu 14 vuotta. Ollaan kai siis legendoja. :D

2) Täällä toinen legenda, kymmenen vuotta ystävyyttä ja nyt muutama vuosi parisuhdetta, yhteen muutettu ja ensimmäinen lapsi tehty :)

Legendat kiinnostavat, tietenkin. Voisitteko kertoa jotain siitä miten se tapahtui? Olitko itse alunperin ihan vilpitön ystävä ilman mitään taka-ajatuksia? Kumpi teki aloitteen suhteen luonteen muutokseen? Miten aloite tehtiin? Mikä oli ensireaktiosi, jos et ollut aloitteen tekijä?

Vierailija
15/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Kolmen vuoden ystävyyden jälkeen roihahti ja sillä tiellä ollaan nyt oltu 14 vuotta. Ollaan kai siis legendoja. :D

2) Täällä toinen legenda, kymmenen vuotta ystävyyttä ja nyt muutama vuosi parisuhdetta, yhteen muutettu ja ensimmäinen lapsi tehty :)

Legendat kiinnostavat, tietenkin. Voisitteko kertoa jotain siitä miten se tapahtui? Olitko itse alunperin ihan vilpitön ystävä ilman mitään taka-ajatuksia? Kumpi teki aloitteen suhteen luonteen muutokseen? Miten aloite tehtiin? Mikä oli ensireaktiosi, jos et ollut aloitteen tekijä?

Alunperin tavattiin kun ystäväni alkoi seurustella miehen kanssa, joten minulle ei ollut mitään taka-ajatuksia. Kun he erosivat, seurustelin jo omalla tahollani. Ei oltu edes kauhean läheisiä ystäviä.

Kun itse tein eroa miehestäni, samoihin aikoihin nykyinen mieheni tarvitsi apua asiassa joka on lähellä omaa erityisosaamistani, ja mielelläni autoin kun sillä sain ajatukset pois masentelusta eron takia, siinä tutustuttiin paremmin samalla.

Kun olin sitten muuttanut omaan asuntoon ja saanut elämän kasaan taas niin alkoi tuntua, että seura olisi mukavaa (ja tämäkin siis ihan viattomasti kaverimielessä), otin mieheen yhteyttä kun hän oli oikeastaan ainuita perheettömiä kavereitani. Siitä se sitten lähti syvenemään, en osaa sanoa kumpi oli aloitteentekijä kun kaikki meni niin luontevasti.

Vierailija
16/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko mies ja nainen olla ihan vaan kavereita?

Vierailija
17/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat

Vierailija
18/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voivat, jos seksuaalinen vetovoima ja himo puuttuu.

Vierailija
19/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta se vaatii yleensä sitä, että nainen alkaa näkemään sinut miehenä, josta voi olla kiinnostunut. Paras keino on säätää jonkun toisen naisen kanssa. Hän näkee, että kelpaat naisille, joten kiinnostuvat sinusta. Naiset ovat siitä erilaisia kuin miehet, että heille on suuri merkitys sillä, että miten muut naiset näkevät jonkun miehen. Miehille riittää, että ovat itse kiinnostuneita naisesta.

Eli jos olet ikisinkkuna jonku naisen kaveri, niin tämä näkee sinut pelkkänä vässykkänä jos on ehtinyt muodostamaan kaverillisen suhteen sinuun. 

Huhhuh mitä paskaa.

T. Nainen, joka rakastui kaveriinsa

Vierailija
20/26 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita sille dick pic, niin pääset friendzonelta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kolme