Neljä miestä kiinnostunut minusta samaan aikaan
Olen eronnut tämän kevään aikana ja yllättäen lähipiiristä on peräti neljä miestä ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan. Yksi on työkaveri ja muut tunnen muuta kautta. Viestiä ja tapaamispyyntöjä tulee tiuhaan tahtiin ja kaikki haluaisivat kanssani vakavaan suhteeseen (tietävät tasan tarkkaan, etten harrasta mitään yhden illan juttuja tms). Kaikki miehet ovat mukavia herrasmiehiä, joista tykkään kaikista omalla tavallaan, mutten koe olevani erityisen kiinnostunut heistä kenestäkään. Yksi on ulkonäöltään ylivoimaisesti komein ja häntä kohtaan tunnenkin fyysistä vetoa. Kaksi miehistä on hyviä kavereita keskenään enkä usko heidän tietävän, että kumpikin on kiinnostunut minusta. Mitä ihmettä näiden kanssa teen? Olen mukava ja fiksu nainen enkä haluaisi loukata ketään. Kaikkien kanssa haluaisin olla ainakin hyviä ystäviä.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se niin väärin. Itse eronnut 1,5 v siiten, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut :D
On se niin väärin, ikinä ei ole ollut kukaan kiinnostunut.
m33
Ei minustakaan. N34
Anna mennä vaan, jos yhtään siltä tuntuu! Iloa elämään :)
Nauti vielä kun saat huomiota. Tilanne muuttuu 5v päästä. Silloin olet jo vanha
Joku jo tuossa sanoikin, että neljäkö vain? Olisi kyllä pieni pettymys. Karkea arvioni olisi neljätoista miestä jonossa, joista kaksitoista varattua, yksi eronnut ja yksi karannut.
Onneksi kaikki eivät ole kiinnostuneet miesten piirittämästä naisesta.
Osa pitää viehättävistä, viisaista, eronneista, ujoista naisista, oli lapsia tai ei.
Koko ja kauneus asiat eivät ole niin tärkeintä kuin millainen ihminen on.
Kun sattuu kohdalleen tietää ja palaset loksahtavat <3
Miehissä on joka lähtöön.
Taidat olla niiden mielestä hottis ja sinulla ei ilmeisesti ole lapsia ?
Huomasin itsekin tuon saman edellisellä kerralla erotessani pitkästä suhteesta. Yhtäkkiä alko satamaan kahvittelupyyntöjä ja flirttiä ihmisiltä joita olin aiemmin lähinnä moikannut, ja nämä oli vielä suurimmaksi osaksi ex-miehen kavereita :D Ajattelin, että pojat nyt heittelee verkkoja joka suuntaan sinkkuuksissaan eikä siitä tarvitse sen kummempaa ajatella, ainahan sitä voi höpistä ja laajentaa kaveripiiriään :) Voi ne miehetkin olla ihan pelkällä kaveripohjalla tutustumassa.
Tällaisissa tapauksissa käy yleensä niin, että valitsee väärän. Unohda siis kaikki heidät ja odota viidennettä.
On jännä lukea ulkopuolisena keskustelua, jossa ap saa aivan totaalisen erilaisen vastaanoton kuin minä samanlaisten ketjujeni kanssa :D Minä saan aina vain lyttääviä kommentteja, vaikka korostan, että _olen tottunut_ huomioon teinistä lähtien, eli se ei ole mikään uusi hihihihi iix-juttu minulle.
Ja millainen nainen sitten saa "kaikki" kiinnostumaan itsestään? Itse ainakin pukeudun suht peittävästi ja hädintuskin meikkaan. Käyttäydyn normaalisti, en yritä provosoida millään ihme flirttikikoilla sun muilla. Kyllähän sieltä peilistä katsoo sievä nuori nainen.
Itse tuollaisissa tilanteissa menen virran mukana niin kauan kuin sitä kestää. Pikku hiljaa äijät karsiutuvat pois, mutta onpahan kivoja muistoja edes. Tällä hetkellä olisi yksi livemies, joka kiinnostaisi, ja minä taidan kaikesta päätellen kiinnostaa myös häntä... no mutta niin. Mitäköhän piti vielä sanoa? En tiedä.
Toivottavasti ap löytää sen oikean.
Silloin sukat pyörivät jaloissa ja tähtiä näkyy , revontulet roihuavat.
Sitä myös muille etsijöille
Joo, varmasti naiset aistivat ihan joka asian, mutta kun kukaan meistä ei ole täydellinen. Suurimmalla osalla meistä on jotain tunnelukkoja, käsittelemättömiä asioita, "vääriä asenteita" jne. Tietysti, jos yhdellä henkilöllä on pelkkiä negativisia ominaisuuksia, niin totta ihmeessä se on turn off. Useimmiten ihmisillä on kuitenkin myös hyviä puolia.