Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Neljä miestä kiinnostunut minusta samaan aikaan

Vierailija
02.07.2017 |

Olen eronnut tämän kevään aikana ja yllättäen lähipiiristä on peräti neljä miestä ilmaissut kiinnostuksensa minua kohtaan. Yksi on työkaveri ja muut tunnen muuta kautta. Viestiä ja tapaamispyyntöjä tulee tiuhaan tahtiin ja kaikki haluaisivat kanssani vakavaan suhteeseen (tietävät tasan tarkkaan, etten harrasta mitään yhden illan juttuja tms). Kaikki miehet ovat mukavia herrasmiehiä, joista tykkään kaikista omalla tavallaan, mutten koe olevani erityisen kiinnostunut heistä kenestäkään. Yksi on ulkonäöltään ylivoimaisesti komein ja häntä kohtaan tunnenkin fyysistä vetoa. Kaksi miehistä on hyviä kavereita keskenään enkä usko heidän tietävän, että kumpikin on kiinnostunut minusta. Mitä ihmettä näiden kanssa teen? Olen mukava ja fiksu nainen enkä haluaisi loukata ketään. Kaikkien kanssa haluaisin olla ainakin hyviä ystäviä.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivat sulle.

Pulu kakkasi tänään päähäni.

Vierailija
2/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vaan. Jos et ole kenestäkään kiinnostunut sen enempää, et tee mitään. Ei niistä ole pakko kiinnostua, vaikka oletkin vapaa. Flirttailet vaan sujuvasti mennen tullen ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset miehet tekevät hallaa muille miehille. Ylipäänsä liian kiihkeät piirittäjämiehet ovat jotenkin rasittavia.

Vierailija
4/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljäkö vain? En ole koskaan ollut noin epäsuosittu. Minulla on aina ollut runsaasti ihailijoita.

Vierailija
5/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat lapsia joskus (?) niin kokeile, tulisiko hommasta jotain komeimman kanssa. Jos ei, niin nauti/ole imarreltu vaan miesten huomiosta. Sitä nyt ei kannata miettiä, loukkaantuuko joku. Ei heillä ole oikeutta närkästyä, jos valitset jonkun tai et valitse.

Minlälainen nainen muuten olet? Kiinnostaa, millainen nainen viehättää "kaikkia" miehiä. :)

Vierailija
6/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on kyllä paha, jos kaverukset on samoilla apajilla. Siitä voi tulla riitaa näiden tyyppien kesken. Mieti rauhassa ja katso, miltä tuntuu.

Vierailija
7/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se niin väärin. Itse eronnut 1,5 v siiten, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut :D

Vierailija
8/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muka naisilla miehiä jonossa heti eron jälkeen :D

Vierailija
9/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla lapsia?

Vierailija
10/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On se niin väärin. Itse eronnut 1,5 v siiten, eikä kukaan ole ollut kiinnostunut :D

On se niin väärin, ikinä ei ole ollut kukaan kiinnostunut.

m33

Vierailija
11/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen itsekin tosi yllättynyt tästä tilanteesta. Erosin pitkästä suhteesta, joka päättyi miehen puolesta ikävällä tavalla. Itsetuntoni koki tosi kovan kolahduksen enkä uskonut kenenkään miehen olevan enää minusta kiinnostunut. Olen kolmekymppinen, sivistynyt, rento ja mukava nainen. En oikein tiedä, miten muuten itseäni kuvaisin. Jalat maassa-tyyppiä.

Ap

Vierailija
12/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sinulla lapsia?

On, yksi eskari-ikäinen.

Ap

Vierailija
13/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina on miehiä jonossa... ;)

Jotain olen oppinut (ehkä). Ap. Jos et ole kiinnostunut, anna olla. Jos miehet lähestyvät ja asia tulee esille kerro vilittömästi, että et ole kiinnostunut. Onhan se imartelevaa, että miehiä on jonoksi asti. Mutta on väärin itseäsi, että miestä (miehiä) kohtaan esittää, että siinä jotakin jutunjuurta tai kemiaa olisi jos sävelet on selvät. Täytyy osata sanoa, ei kiitos. Täytyy olla rehellinen itselleen ja muille.

Vierailija
14/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, missä vaikutat?

Vierailija
15/32 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se menee. Naisilla riittää jatkuvasti kysyntää, ja vielä kehtaavat valittaa.

Moni mies olisi tyytyväinen, jos edes joskus yksi nainen osoittaisi kiinnostusta.

Vierailija
16/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en valita. Olen kolmen lapsen sinkkuäiti ja sinkku ihan omasta valinnasta. On se mukavaa, että miehet kiinnostuu minusta. En kuitenkaan halua suhdetta. Enkä varsinkaan mitä tahansa suhdetta, millaisen miehen kanssa vaan. Mutta aina niitä kiinnostuneita vaan on... Toki olen itse sosiaalinen, helposti lähestyttävä ja elämäniloinen. Ne miehet jotka valittaa, että eivät tapaa ketään tai kukaan ei kiinnostu niin kysyisin, että millainen mies peilistä katsoo? Naiset aistivat negatiivisuuden, katkeruuden, asennevamman, takapajuisuuden, tunnelukot ja käsittelemättömät asiat... Eli onko painolastia harteilla? Negatiivisuus on aivan ehdoton TURN OFF.

17/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olet vasta hiljakkoin eronnut niin on helppo vedota siihen ettei vakava (tai minkäänlainen, jos haluat) suhde ole ajankohtainen juuri nyt, että haluat olla nyt yksin ja koota elämääsi eron jälkeen. 

Olet vielä sen verran nuori ettei senkään puolesta kiirettä uuteen suhteeseen ole. Tutustu nyt hetki itseesi ja katsele maailmaa kaikessa rauhassa. Kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
18/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvässä lykyssä ne miehet on niin fiksuja, että tajuavat vihjeistä, ilman, että tarvitsee käydä mitään vaivaannuttavaa keskustelua. Eli korosta keskustelussa kuinka olet ajatellut, ettet vielä voi vakiintua, ihan lapsenkin takia jne, ihan yleisellä tasolla siis. Ja kuinka kiva, että on aikuisia YSTÄVIÄ ympärillä. Eikä missään nimessä mitään FLIRTTIÄ. Sellaisestahan ihastunut mies saa aivan väärän signaalin.

Vierailija
19/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvässä lykyssä ne miehet on niin fiksuja, että tajuavat vihjeistä, ilman, että tarvitsee käydä mitään vaivaannuttavaa keskustelua. Eli korosta keskustelussa kuinka olet ajatellut, ettet vielä voi vakiintua, ihan lapsenkin takia jne, ihan yleisellä tasolla siis. Ja kuinka kiva, että on aikuisia YSTÄVIÄ ympärillä. Eikä missään nimessä mitään FLIRTTIÄ. Sellaisestahan ihastunut mies saa aivan väärän signaalin.

Miksi se pitää olla noin mustavalkoista, ettei ole yhtään mitään kanssakäymistä tai sitten pitää lähteä heti täysillä suhteeseen? Eikö voisi sanoa esim. jollekin niistä miehistä, ettei halua nyt mitään kovin vakavaa, eikä vakiintumista, mutta voisi silti vähän flirttailla ja nähdä joskus?

Vierailija
20/32 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on varmaan vitun isot tissit. T. Katkera aa-kuppinen lauta kehen yksikään mies ei ole koskaan ollut ihastunut

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi