Miten uskallat päästää vaimoasi tai tyttöystävääsi kauppaan???
Siis jokuhan voi vaikka harrastaa hänen kanssaan seksiä kaupan käytävillä.
Kommentit (10)
Olen asentanut häneen PENIKSEN-TAPPAJA-3000:nen, joka napsauttaa hampaansa kiinni, jos joku yrittää penetroitua häneen.
Paikannin ja nauhuri aina sukkahousuihin kiinni.
Voi sua raukkaa! Et ole koskaan saanut naista, etkä tule saamaan.
No tokihan jokainen on nähnyt parittelevia ihmisiä kaupoissa, ihan joka päivä.
nimimerkillä: kerran olen nähnyt elokuvissa ja vasta ystävän vinkattua.
Käytän koirille tarkoitettua GPS pantaa vaimon kaulassa kauppareissujen aikana. Voin kotona tarkkailla vaimon liikkeita kauppareissun aikana. Jos esimerkiksi matkalla kulkee hyväksymätöntä reittiä kauppakeskuskseen tai pysähtyy liian pitkäksi aikaa paikoilleen ilman hyväksyttävää syytä. Näistä pienistä rikkeistä normaali rangaistuskäytäntö.
Tässä mallissa on lisäksi kätevä mikrofoni ominaisuus joten voin kuunnella mitä lähistöllä tapahtuu. Esimerkiksi kuuluuko vieraiden miesten ääniä taustalta.
Ei siinä muuten mitään, mutta kyykkyviiniit on kyllä pakko käydä ostamassa itse. Eihän sitä tiedä, mitä tapahtuu jos vaimo kumartaa siinä 7 euron viinien kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä muuten mitään, mutta kyykkyviiniit on kyllä pakko käydä ostamassa itse. Eihän sitä tiedä, mitä tapahtuu jos vaimo kumartaa siinä 7 euron viinien kohdalla.
Miten sä itse hoidat sen toimenpiteen?
Tällä mies perusteli miksi haluaa lapsen. Nyt käyn kaupassa vain niiden kanssa niin ei ole aikaa seksiin.
Tuskin, osaan puolustautua. Myyjä on avuksi tai soittaa piipaan.