Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vituttaa EU:n naurettavat rajoitukset koskien pölynimureiden tehoa!

Vierailija
02.07.2017 |

Eihän nämä uusimmat 700W ime kunnolla matoista kissan/koirankarvoja tai pölyä!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä rajoitus ei taida koskea teollisuusimureita. *wink wink*

M

Vierailija
22/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rajoitus ei taida koskea teollisuusimureita. *wink wink*

M

Itse olen harkinnut sellaisen Kärcherin imurin hankintaa. Tää kissankarvojen määrä on ihan älytön ja niitä ei pari vuotta vanhalla Electroluxilla poisteta... Liekö nämä typerät direktiivit syynä, ettei mm. tätä Dysonin imuria saa Euroopasta: https://www.youtube.com/watch?v=VSV4xc16_6o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyykinpesukoneissa vaaditaan entistä alempia pesulämpötiloja...

Joo +20 celsiusastetta ja varmaan puhdistuu.

Pesuaika kolme tuntia ja vähintään kerran kuussa pyörität tyhjää konetta maksimilämpötilalla puhdistusaineen kanssa että koneen saa edes toimimaan kunnolla pitemmän päälle..  Eipä ihmetytä eun touhut enää. Hehkulamput piti vaihtaa täällä kylmässä pohjosessakin ns. kiinassa pääosin valmistettuihin elohopeaa sisältäviin ns. energiansäästölamppuihin, jotka kuitenkin kuumenivat niin lähes yhtä paljon kuin entiset hehkulamputkin... kun samalla oltaisiin voitu muutama vuosi odotellen siirtyä suoraan laadukkaisiin ledilamppuihin.

Pesukoneissa on lisäksi vaihdettu kestävyyttä energiatehokkuuteen. Kneet kestävät nykyään hädin tuskin takuuajan. Jos koneelle on luvattu 2 vuoden takuu niin kolmannen vuoden lopussa se alkaa reistaamaan ja menee vaihtoon. Tuo kokemus Whirlpoolin 700 euron harjattomalla moottorilla varustetusta pesukoneesta. Koneen edeltäjä kesti 4 vuotta ennen simahdusta, sitä edeltävä melkein 20 vuotta. Se kestävä kone olikin vanhanmallinen ilman mitään hienouksia.

Tuo ei ole pelkästään minun havaintoni vaan samaa löydät kun googlaat kodinkoneiden kestävyydestä.