Nykyinen miesystävä kertoi juuri että hän ei saanut nukuttua kun sai tietää että hänen exällä on uusi kumppani.
Siis voi jumalauta.
Ollaan seurusteltu noin vuosi. Ja mies siis todella että kertoi että oli nukkunut yönsä huonosti kun entinen vaimo oli laittanut edellisenä iltana viestiä että tapailee miestä.
Heidän erosta on jo lähes kolme vuotta.
Kyllä rupesi vituttaamaan vaikka hienoa oli että rehellisesti kertoi.
Kommentit (8)
Miksi ihmisiä kiinnostaa exien asiat niin kovasti... Itseäni ei exän asiat kiinnosta, jostain syystä se päätti mulle kertoa löytäneensä uuden naisen. Tuumasin että hyvä, eipähän tarvii enää multa olla p*llua vonkaamassa.
Kiinni vieläkin... en katselisi tuollaista.
On edelleen varattu edelliseen, jätä se sika.
Se johtuu siitä, että naiset ovat miehille esineitä. He eivät koskaan näe exiään samoilla silmillä kuin ennen seurustelua. Vähän niinkuin tolppaan kusevat koirat merkkaavat reviirinsä.
Mua loukkasi asia aika paljon.
En ynmärrränyt pointtia että miksi se piti mulle kertoa kun tuo minustakin vaikuttaa siltä että siinä on joku tunneside vielä jäljellä.
Olemme asioista aiemmin keskustelleet mutta aina on sanonut että ei ole halua palata menneisyyteen.
Toisaalta arvostin taas sitä ett pystyi aikuisena miehenä kommunikoimaan asiasta. Itsekin saatan mainita oman exäni jos puhumme jostain lapsiin liittyvästä asiasta mutta en kyllä muuten häntä mainitse eikä kiinnosta mitä se nykyisen kanssa tekee.
Mies myös kertoi että ei missään nimessä halua tavata tuota exänsä uutta miestä.
Ap
Jos ero on ollut rankka, voihan tuo tieto tuoda taas kriisin pintaan. Yritä olla ymmärtäväinen. Erosta toipuminen Täysin voi viedä tosi pitkän aikaa. Ei se välttämättä tarkoita, että rakastaa syvästi exäänsä, vaan ajautui varmaan ajatuksissaan taas sinne menneisyyteen ja kipeisiin tunteisiin, joita eroon liittyi. Eiköhän se siitä toivu kun arki rullaa.
Tästä huomaa että ihan kaikkea ei tarvitse kertoa. Kerran tapailemani mies kertoi baarissa ollessamme ärtyneisyytensä syyksi sen, että näki ex-tyttöystävän tissit tyrkyllä. Mikähän oli tämänkin pointti? Terv. lauta