Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Kuinka rehellinen olet? ov

Vierailija
30.03.2006 |

Löydät kaupan lattialla 10 euroa. Laitatko taskuun?

Kassa antaa liian paljon rahaa takaisin. Otatko rahat tyytyväisenä vai kerrotko kassalle asiasta?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmoitin yliopistolle, että olin saanut liikaa apurahaa. Harmittaahan se tavallaan, mutta omatuntoni ei anna elää vääryydellä hankituilla rahoilla..

Vierailija
2/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en mä kassalla rahoja koskaan laske mitä takaisin saan... lienenkö ikinä saanut liian vähän tai paljon, kuka tietää ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kassalle sanoisin jos on pieni kauppa.

Isossa marketissa olisin hiljaa.

Vierailija
4/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Löydät kaupan lattialla 10 euroa. Laitatko taskuun?

Kassa antaa liian paljon rahaa takaisin. Otatko rahat tyytyväisenä vai kerrotko kassalle asiasta?

Vierailija
5/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin antaisin kassaneidille, vaihtorahoista huomautan aina. Luonne vaatii niin.

Vierailija
6/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta mulla on puhdas omatunto!

Vierailija
7/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaupan rahaa ole vaan jonkun huolimattoman. Jos saan liikaa rahaa takaisin, huomautan asiasta (paitsi ehkä jos olen hirvittävässä rahapulassa ja kauppa on joku riistofirma).

Vierailija
8/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kympin ottaisin itselleni. Vaihtorahoja en yleensä laske, niin en tiedä, jos olen saanut väärin takaisin. Mutta jos huomaan ja on pieni paikka, niin sanon varmasti.

Vierailija
9/9 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomaan liian rahan heti. Jos olen jo tullut kassoilta pois ja kaupassa on vaikka pitkä jono, en mene takaisin, jos summa ei ole mitenkään hurjan suuri. Joskus meiltä on vahingossa jäänyt joku tuote ostoskärryn pohjalle maksamatta. Minä en jaksa mennä takaisin välttämättä, mutta mies menee selvittämään asian vaikka miten kovaan ruuhka-aikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan