Ujot miehet on parhaita :)
Älkää koskaan muuttuko. Teissä on parasta ujohko hymy, lämmin katse ja se ettette puhu itsestänne koko ajan vaan osaatte kuuntelemisen taidon. En usko että olen ainoa nainen joka ajattelee näin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Joo-o. Ja meistä on ihan vi.tun kivaa olla teidän kavereita ja kuulla vihjauksia että meidän pitäisi mennä ulos ja löytää nainen ... kunhan se nainen on vaan joku muu kuin te.
been there, eikä edes vihjannut vaan sanoi suoraan.
Ei tässä maassa ole ujoja miehiä.
Tämä on naisten hyvesignalointia. Oikeasti pikkuhousut kostuvat itseään täynnä olevasta alffamiehestä, joka on porukan äänekkäin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on naisten hyvesignalointia. Oikeasti pikkuhousut kostuvat itseään täynnä olevasta alffamiehestä, joka on porukan äänekkäin.
Semmoset defenssit siellä.
Vierailija kirjoitti:
Tällainen mies kirjoitti:
Mutta kerrotko vielä mistä löytää naisen joka arvostaisi herkkää hyväsydämistä ujoa miestä?
M31Kännykkäsi valikossa kohdassa Ä niinkuin Äiti.
Minulla se on kohdassa M. Maailman Paras Äiti.
Äidin kohdalla toki on äitisi numero, hän arvosti enemmän rajumpia otteita.
-eri
Vierailija kirjoitti:
On 3 eri tyyppiä. Jotka ajattelee ennenkuin tekee, tekee ennekuin ajattelee ja niitä jotka tekee ja samallla ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaisten sinänsä kivojen kehujen olisi tarkoitus lämmittää? Ei minua ainakaan lämmitä, kun ujosti hymyillen katson kun se kiva tyttö, joka hetki sitten lausui nuo sanat minulle, lähtee kuitenkin sen röyhkeän ja supliikin miehen matkaan.
Ilmeisesti kämpille panemaan.
Ööh, siis kenelle luulet näiden kehujen olevan jotenkin erikseen osoitettuja?
Tässähän vaan ihaillaan naisten kesken ujoja miehiä. Mitä meitä sun elämäntapahtumat kiinnostaa? Miten ne ketjuun mitenkään liittyy?
Ihailette varmaan, sitten pikku hiprakassa teot puhuvat puolestaan. Sanotaanko vaikka näin: ujot miehet eivät arvosta paskanjauhantaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuollaisten sinänsä kivojen kehujen olisi tarkoitus lämmittää? Ei minua ainakaan lämmitä, kun ujosti hymyillen katson kun se kiva tyttö, joka hetki sitten lausui nuo sanat minulle, lähtee kuitenkin sen röyhkeän ja supliikin miehen matkaan.
Ilmeisesti kämpille panemaan.
Ööh, siis kenelle luulet näiden kehujen olevan jotenkin erikseen osoitettuja?
Tässähän vaan ihaillaan naisten kesken ujoja miehiä. Mitä meitä sun elämäntapahtumat kiinnostaa? Miten ne ketjuun mitenkään liittyy?
Ihailette varmaan, sitten pikku hiprakassa teot puhuvat puolestaan. Sanotaanko vaikka näin: ujot miehet eivät arvosta paskanjauhantaa.
Enkä minä! Nimittäin sun tekstit on just sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On 3 eri tyyppiä. Jotka ajattelee ennenkuin tekee, tekee ennekuin ajattelee ja niitä jotka tekee ja samallla ajattelee.
Suhteellisesti ujouu on ehkä enemmän sitä pelotellaan joisssakin maissa oikein niin että tulee olla vaiiti tai henki lähtee.
Joo. Minäkin olen kyllästymiseen asti kuullut että "Miksi noin mukava ja hyväkäytöksinen mies ei löydä itselleen naista..." ,mutta koskaan kyseessä ei ole se voivotteleva nainen vaan "joku muu". Minä olen oikein mukava kaverina ja mun kanssa on mukava viettää aikaa, mutta poikaystävän tulisi olla assertiivisempi ja hänestä pitää löytyä sitä kemiaa.
Silloin harvoin kun löydän naisen joka osoittaa oikeanlaista mielenkiintoa, niin monella kaverinaisella alkaa mustasukkaisuus tai mikä lie nostaa päätään ja ne koittavat ajaa naisen pois, koska "se ei ole tarpeeksi hyvä". Ei ole kerta eikä kaks kun olen joutunut pitämään kaverinaiselle puheen että olen täysin kykenevä tekemään omat päätökseni ja en tarvi siihen hänen apuaan.
Ujokin osaa keskustella. Osaa myös kuunnella. Ei ole seurassa suuna ja päänä.
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin on tämä kokemus. Kaikki tuntemani ujot miehet ovat tutussa ja turvallisessa seurassa olleet lopulta ihan puheliaita. Eihän ujo välttämättä tarkoita muuten arkaa ihmistä, sitä vain suhtautuu varauksella muihin ja on joukossa hiljaisempi.
Se että ujo mies kuuntelee tauotonta pölpötystäsi ei johdu mistään kuuntelunhalusta vaan siitä ettei kehtaa sanoa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Se että ujo mies kuuntelee tauotonta pölpötystäsi ei johdu mistään kuuntelunhalusta vaan siitä ettei kehtaa sanoa mitään.
Voi sentään, kukas siellä kateellisena heti älähtää. Älä välitä, kyllä suakin joku joskus kuuntelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mullakin on tämä kokemus. Kaikki tuntemani ujot miehet ovat tutussa ja turvallisessa seurassa olleet lopulta ihan puheliaita. Eihän ujo välttämättä tarkoita muuten arkaa ihmistä, sitä vain suhtautuu varauksella muihin ja on joukossa hiljaisempi.
Joukossa orkesterilla onn oltava kapeelimestari ja omatt soolot.
Ujo mies on naiselle parempaa keskusteluseuraa kun se vaan kuuntelee naisen pölpötystä eikä keskeytä sitä toteamalla että eiköhän jo paneskeltaisi.
t. ujo mies
Vierailija kirjoitti:
Ujo mies on naiselle parempaa keskusteluseuraa kun se vaan kuuntelee naisen pölpötystä eikä keskeytä sitä toteamalla että eiköhän jo paneskeltaisi.
t. ujo mies
Tai sitten ei muuten vaan saa sanotuksi että se höpinä ei kiinnosta pätkän vertaa.
t. toinen ujo mies
Ikävä sanoa näin miehenä, mutta aloituksen kaltaiset myytit ovat kyllä myrkyllisiä ujoille miehille. Vahvasti annetaan ymmärtää että "olette ihania, älkää koskaan muuttuko jeejee!!! :D", mutta se missä menee vikaan, on se, että ujokin mies on kaikesta huolimatta seksuaalinen mies.
Nyt hänet neutraloidaan kivaksi, ihanaksi ja pörröiseksi pikku lemmikiksi, jota on ihana rapsuttaa ja antaa sille ihania makupaloja <3, mutta lopulta kuitenkin kytkeä se remmiin ja sitoa kiinni lyhtypylvääseen, sillä aikaa kun mami antautuu jännittävän vieraan miehen kanssa seksin seitsemänteen taivaaseen.
Okei, ei KAIKKI asiat tässä maailmassa nivoudu seksin ympärille, mutta ujona miehenä se joskus vain tuntuu siltä.
Kenellä on vielä jokin kännykkä? Kantsii hommaa älypuhelin.