Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ujot miehet on parhaita :)

Vierailija
02.07.2017 |

Älkää koskaan muuttuko. Teissä on parasta ujohko hymy, lämmin katse ja se ettette puhu itsestänne koko ajan vaan osaatte kuuntelemisen taidon. En usko että olen ainoa nainen joka ajattelee näin.

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

varatut voi mennä vaikka huitsin nevadaan. ujot on sun pöksyissäs.

Vierailija
2/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kerrotko vielä mistä löytää naisen joka arvostaisi herkkää hyväsydämistä ujoa miestä?

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihenpä se jääkin. Helppoja ja tylsiä.

Vierailija
4/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällainen mies kirjoitti:

Mutta kerrotko vielä mistä löytää naisen joka arvostaisi herkkää hyväsydämistä ujoa miestä?

M31

Kyllä se oikea osuu kohdalle. Hyvää kannattaa odottaa. Tiedän naisen joka odotti pitkään hyvää ja sympaattisen miehen löysi.

Vierailija
5/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et sä ainoa ole, mutta kyllä selkeään vähemmistöön kuulut.

Vierailija
6/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Heissä sitä kerroksellisuutta on. Mitä jännää on jännämiehessä? Ainoa jännitysmomentti on saatko turpaan pe vai la.....

Vierailija
7/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäkin asia on vähän tällainen nainen puhuu yhtä mutta tekee toista eli sanoo haluavansa ujon mutta ottaakin jänniksen..

Vierailija
8/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Heissä sitä kerroksellisuutta on. Mitä jännää on jännämiehessä? Ainoa jännitysmomentti on saatko turpaan pe vai la.....

No enpä tiedä, kun en ole päivääkään ollu jännis. Herkästä ja tunteikkaasta miehestä ehkä pidetään, mut ei siinä mitään kemiaa välille tule syntymään.

Vierailija
9/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M31

Kyllä se oikea osuu kohdalle. Hyvää kannattaa odottaa. Tiedän naisen joka odotti pitkään hyvää ja sympaattisen miehen löysi.

Ja vasenkin tärähtää leukaluuhun oikein mallikkaasti. Odottaa ja odottaa.

Vierailija
10/51 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihän se äiti kasvatti arvostamaan naista, niin hekin arvostaisivat minua. Hyvät tava ja kauniit puheet.

Vierailija
11/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun sanot noin, itse olen juuri tuollainen ujo, arka ja harkitseva. Tuntuu tosin siltä, että kun en naisille pahemmin puhu, kun vaan pakon edessä, niin miten musta voi kiinnostua, kun ei mua edes tunne. Ei tosiaan mullekkaan naiset puhu kun lähinnä pakon edessä. No, vielä mulla on paljon aikaa kehittyä tästä.

Vierailija
12/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa lieltä, ujot miehet on parhaita! ❤️ En ole muunlaisista koskaan kiinnostunutkaan.

Vierailija
13/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa lieltä, ujot miehet on parhaita! ❤️ En ole muunlaisista koskaan kiinnostunutkaan.

Tarkoitat varmaan sellaista ujoa miestä joka ujosti manipuloi sinut sänkyyn ujoilla ekoilla treffeillä ja ujosti panee sinua jyystömoodilla ujot viisi minuuttia?

Vierailija
14/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Ja meistä on ihan vi.tun kivaa olla teidän kavereita ja kuulla vihjauksia että meidän pitäisi mennä ulos ja löytää nainen ... kunhan se nainen on vaan joku muu kuin te.

Vierailija
15/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitat varmaan sellaista ujoa miestä joka ujosti manipuloi sinut sänkyyn ujoilla ekoilla treffeillä ja ujosti panee sinua jyystömoodilla ujot viisi minuuttia?

En ole koskaan mennyt sänkyyn ekoilla treffeillä, joten mitä ilmeisimmin puhumme eri miestyypistä.

Vierailija
16/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri näin. Itseäni ei kiinnosta pätkääkään ylisosiaaliset extrovertit. Elämäni suuri rakkaus oli ujo ja rauhallinen mies, jolta sai välillä kiskoa sanoja, mutta ikinä en olisi pois antanut. Valitettavasti hän menehtyi. Uusi elämänkumppani on hakusessa ja minulle kelpaa ainoastaan kiltti, kunnollinen, rauhallinen, sopuisa, tasapainoinen ujo mies.

Vierailija
17/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuollaisten sinänsä kivojen kehujen olisi tarkoitus lämmittää? Ei minua ainakaan lämmitä, kun ujosti hymyillen katson kun se kiva tyttö, joka hetki sitten lausui nuo sanat minulle, lähtee kuitenkin sen röyhkeän ja supliikin miehen matkaan.

Ilmeisesti kämpille panemaan.

Vierailija
18/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa aikansa ottaa, kun odottelette niiltä ujoilta miehiltä jonkinmoista lähestymistä.

Vierailija
19/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuollaisten sinänsä kivojen kehujen olisi tarkoitus lämmittää? Ei minua ainakaan lämmitä, kun ujosti hymyillen katson kun se kiva tyttö, joka hetki sitten lausui nuo sanat minulle, lähtee kuitenkin sen röyhkeän ja supliikin miehen matkaan.

Ilmeisesti kämpille panemaan.

Ööh, siis kenelle luulet näiden kehujen olevan jotenkin erikseen osoitettuja?

Tässähän vaan ihaillaan naisten kesken ujoja miehiä. Mitä meitä sun elämäntapahtumat kiinnostaa? Miten ne ketjuun mitenkään liittyy?

Vierailija
20/51 |
27.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

M31

Kännykkäsi valikossa kohdassa Ä niinkuin Äiti.