Ujot miehet on parhaita :)
Älkää koskaan muuttuko. Teissä on parasta ujohko hymy, lämmin katse ja se ettette puhu itsestänne koko ajan vaan osaatte kuuntelemisen taidon. En usko että olen ainoa nainen joka ajattelee näin.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Se että ujo mies kuuntelee tauotonta pölpötystäsi ei johdu mistään kuuntelunhalusta vaan siitä ettei kehtaa sanoa mitään.
Tai kiroaa mielessää eikö tuo pas...pölöttäjä ymmärrä jo lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa näin miehenä, mutta aloituksen kaltaiset myytit ovat kyllä myrkyllisiä ujoille miehille. Vahvasti annetaan ymmärtää että "olette ihania, älkää koskaan muuttuko jeejee!!! :D", mutta se missä menee vikaan, on se, että ujokin mies on kaikesta huolimatta seksuaalinen mies.
Nyt hänet neutraloidaan kivaksi, ihanaksi ja pörröiseksi pikku lemmikiksi, jota on ihana rapsuttaa ja antaa sille ihania makupaloja <3, mutta lopulta kuitenkin kytkeä se remmiin ja sitoa kiinni lyhtypylvääseen, sillä aikaa kun mami antautuu jännittävän vieraan miehen kanssa seksin seitsemänteen taivaaseen.
Okei, ei KAIKKI asiat tässä maailmassa nivoudu seksin ympärille, mutta ujona miehenä se joskus vain tuntuu siltä.
Ei kai aloituksessa suljettukaan seksuaalisuutta mitenkään ulos? En itse ainakaan ole puhunut ujosta miehestä minään lemmikkinä vaan nimenomaan seksualisoidusti mä sitä mietin.
Miksi aloitus olisi jotenkin osoitettu ilmoituksena näille ujoille miehille? Miksi me naiset ei saataisi puhua erilaisista miestyypeistä ilman, että miehet tulevat sivusta huutelemaan kuinka ”tuota ette ainakaan tarkoita” ja ”tuosta ei saa edes puhua”? Omituista. Mun puolesta saatte jauhaa naisista minkälaisina tahansa niin paljon tahansa kuin jaksatte, kunhan se on kirjoitettu positiivisella asenteella kuten tämä ketju (muiden kuin teidän miesten viestien osalta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sanoa näin miehenä, mutta aloituksen kaltaiset myytit ovat kyllä myrkyllisiä ujoille miehille. Vahvasti annetaan ymmärtää että "olette ihania, älkää koskaan muuttuko jeejee!!! :D", mutta se missä menee vikaan, on se, että ujokin mies on kaikesta huolimatta seksuaalinen mies.
Nyt hänet neutraloidaan kivaksi, ihanaksi ja pörröiseksi pikku lemmikiksi, jota on ihana rapsuttaa ja antaa sille ihania makupaloja <3, mutta lopulta kuitenkin kytkeä se remmiin ja sitoa kiinni lyhtypylvääseen, sillä aikaa kun mami antautuu jännittävän vieraan miehen kanssa seksin seitsemänteen taivaaseen.
Okei, ei KAIKKI asiat tässä maailmassa nivoudu seksin ympärille, mutta ujona miehenä se joskus vain tuntuu siltä.
Ei kai aloituksessa suljettukaan seksuaalisuutta mitenkään ulos? En itse ainakaan ole puhunut ujosta miehestä minään lemmikkinä vaan nimenomaan seksualisoidusti mä sitä mietin.
Miksi aloitus olisi jotenkin osoitettu ilmoituksena näille ujoille miehille? Miksi me naiset ei saataisi puhua erilaisista miestyypeistä ilman, että miehet tulevat sivusta huutelemaan kuinka ”tuota ette ainakaan tarkoita” ja ”tuosta ei saa edes puhua”? Omituista. Mun puolesta saatte jauhaa naisista minkälaisina tahansa niin paljon tahansa kuin jaksatte, kunhan se on kirjoitettu positiivisella asenteella kuten tämä ketju (muiden kuin teidän miesten viestien osalta).
Ei kun joo, totta! Onhan se kirjoitettu ilmoitusmuotoon. Eli korjaan edellistä sen verran, nyt kun palasin lukemaan aloituksen. Ymmärrän, mitä kritisoitiin.
Mutta en edelleen ymmärrä sitä, miksi ei saataisi ihailla ujoa miestä? Miksi on kiire tulla mustamaalaamaan sitä tähän ketjuun?
Minulle ujoudesta ei ole ollut kuin pelkkää haittaa, ei ole naisia kiinnostanut.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aikansa ottaa, kun odottelette niiltä ujoilta miehiltä jonkinmoista lähestymistä.
Miksi sellaista pitäisi odottaa? Minun työpaikkaromanssini alkoi niin, että minä ja ujo mies katseltiin toisiamme vaivihkaa, kunnes tein itseäni rohkeammin tykö. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa. Jos olisin vain odottanut lähestymistä, niin ei varmaan olisi koskaan tapahtunutkaan mitään. Joskus pitää ottaa ohjat omiin käsiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa aikansa ottaa, kun odottelette niiltä ujoilta miehiltä jonkinmoista lähestymistä.
Miksi sellaista pitäisi odottaa? Minun työpaikkaromanssini alkoi niin, että minä ja ujo mies katseltiin toisiamme vaivihkaa, kunnes tein itseäni rohkeammin tykö. Nyt asutaan yhdessä ja ollaan kihloissa. Jos olisin vain odottanut lähestymistä, niin ei varmaan olisi koskaan tapahtunutkaan mitään. Joskus pitää ottaa ohjat omiin käsiin.
Suosittelen muitakin rohkeita naisia kokeilemaan tuota. Olen ujo mies, ja minulla vastaava kokemus. Kehittyi eräänlainen suhde työpaikallani olleen naisen kanssa, kun hän oli ensin aloitteellinen muutaman kerran ja sitten itsekin vapauduin.
Muissa naissuhteissani ujoudestani on kyllä ilmeisesti pidetty myös ja jotenkin ihmetelty paremmaksi tyypiksi kuin mitä olisi etukäteen luullut. Eli ujous on kuitenkin valtava haaste itselle kaikessa elämässä, koska aina joka paikassa odotetaan sosiaalisuutta, mutta on siitä sitten hyötyä, kun joidenkin kanssa pääsee sen tuskaisen suojakuoren läpi.
Itse olen työpaikalla usein ehkä se ujoin mies ja olen törmännyt sen takia juoruiluihin ja selkään puukottamiseen ja ihmettelyyn etten ole kokoajan äänessä. Me introvertit jäämme kovaäänisten ekstroverttien varjoon :(((. Miksi sitä ei hyväksytä että joku tykkää kuunnella eikä halua olla äänessä kokoajan
Tällainen mies kirjoitti:
Mutta kerrotko vielä mistä löytää naisen joka arvostaisi herkkää hyväsydämistä ujoa miestä?
M31
Ei sellaisia naisia oikeasti ole, kyllä sen jokainen tietää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska jos mies joutuu tunnustamaan sen, että naiset voivat kiinnostua kaikenlaisista miehistä niin sitten vika ei olekaan niissä naisissa vaan hänessä itsessään. Ja sitä on vaikea näinä narsismin aikoina niellä.
Tällainen mies kirjoitti:
Mutta kerrotko vielä mistä löytää naisen joka arvostaisi herkkää hyväsydämistä ujoa miestä?
M31
Suosittelen kirjoittamaan deittiprofiiliin, että olet herkkä ja hyväsydäminen : ) Tinderissä on paljon pinnallisia ihmisiä, mutta kyllä sieltä syvällisiäkin löytyy.
Ei naisten kanssa olla kavereita. Näet itsekkin, että ei toimi ja sinua pidetään puudelina.