Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
141/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärsinkö oikein, että lähditte tapahtuneen jälkeen ajamaan kotiin, ja olette siitä lähtien keskittyneet syyttelemään toisianne ja kirjoittelemaan ruikutusviestejä nettipalstalle sen sijaan, että olisitte yrittäneet jotenkin ratkaista tilanteen? Tapahtuneesta ilmeisesti on jo tunteja tai päiviä, päätellen siitä, että ap tekstailee Kreikkaan päässeen siskonsa kanssa. Käsittämätöntä ongelmanratkaisutaitojen puutetta! Normaaliälyinen ihminen olisi jäänyt kentälle, tsekannut eri nettisivustoilta (Skyscanner, Supersaver) sekä halpislentoyhtiöiden sivuilta kohteeseen tai sen lähelle lähtevät reittilennot ja varannut ensimmäisen lennon, jolla on tilaa. Kreikassa ovat erinomaiset vesiliikenneyhteydet, ja olisitte varmasti päässeet vuorokauden sisällä perille tarvittaessa vaikka joltain lähisaarelta tai manner-Kreikasta sen sijaan, että nyt koko all inclusive -loma menee hukkaan. Koska kyse oli lomalennosta, takaisin olisitte päässeet alun perin varaamallanne lennolla. Vakuutuksesta ette tule saamaan mitään, sillä tapahtunut on täysin oman huolimattomuutenne ja ohjeista piittaamattomuuden (portilla oltava boardingin alkaessa) seurausta.

Vierailija
142/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten sillä reittilennolla muka pääsee Kreikkaan?

Mies sanoi ettei enää ikinä lähde mun kanssa edes Hesaan. Olen kuulemma niin hullu.

Ja nyt olen kuulemma itkenyt ja huutanut siellä portilla sekä miehelle että henkilökunnalle et sosetta pitää saada. No en sentään, mutta olen kyllä pitänyt vauvan puolta. Ap

Jaaha, AP on taas näitä tolloja, joiden pitää saada VAUVA mukaan lomalle, kun ei voi odottaa muutamaa vuotta, että olisi oikeasti matkustusikäinen.

Ei säälitä yhtään.

Tuollaisia ääliöitä nyt vaan tuntuu olevan ja pahinta on, että ne jopa lisääntyvät......

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne kuulittavat kyllä nimellä. Siinä vaiheessa juostaan portille . Huono. Ja ottakaa seuraava kohteeseen menevä lento sieltä Porvoosta. Näin on tehty ihan oikeassakin elämässä.

Ei ne kuulittele enää, koska se aiheuttaa hermostuneisuutta ihmisissä. 

Vierailija
144/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Tuliko mieheltäsi taas ripuli kuten viimeksi?

Vierailija
145/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkevä perhe olisi hoitanut lapsen syönnin ennen kuin menee lentokentälle. Se on siis teidän molempien vika kun myöhästyitte. Lopettakaa toistemme syyttely ja todetkaa että läskiksi meni.

Riippuu ihan, mistä on lentokentälle tullut. Ennen koneeseen pääsyä voi mennä matkustamiseen jo useampi tunti. Lentokentällä pitää olla tunti-pari etuajassa, että ehtii käydä turvatarkastukset ja check innit. Pienelle lapselle monen tunnin syömättömyys voi olla helvetillistä, kun karjuu nälkäänsä. Et ei toi sun kaukonäköisyys ole kovinkaan kaukonäköistä.

Järkevä vanhempi pakka mukaa sellaista evästä, jota ei tarvitse käsitellä ennen syömistä. Voi ruokkia lapsen aina kun lapsi ruokaa haluaa ilman pelkoa myöhästymisistä ja kiukuttelevasta kakarasta.

Vierailija
146/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trolli! Lentokentän ravintoloissa on pisteitä, missä saa ihan itse lämmittää soseensa yms ruoat lapsille. Ei niitä tarvii tarjoilijoille/kassatytöille  antaa. 

Ei mulla muuta.

Vierailija
147/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enää ei kuuluteta nimeltä ainakaan Helsingissä. :)

Vierailija
148/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohhoh, maailma ei pysähtynytkään kun lapsella oli nälkä.

Vierailija
149/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän soseikäinen selvisi lentomatkasta ilman sosetta. En tienny että siitä ois voinu joku ilta-Paska uutisenki vääntää.

Vierailija
150/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa päässyt homma pahasti soseutumaan.

Vierailija
151/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, kun eroatte niin pidä huoli siitä, että sinä saat soseet. Mies voi saada sitten muun omaisuutenne.

Vierailija
152/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lukenut ketjua epäuskoisena. Ap miehineen vaikuttavat ihmisiltä, jollaisia välttelen parhaani mukaan. Hukassa ovat sekä vanhemmuustaidot (ruokailurytmin seuraaminen minuutilleen siitä mahdollisesti seuraavista ongelmista välittämättä), parisuhdetaidot (riitely siitä, kenen syytä tapahtunut on), yleiset elämänhallintataidot (kuinka lentokentällä toimitaan) sekä yleissivistys ("miten Kreikkaan voi mennä reittilennolla"). Käy sääliksi matkatoimiston sekä lentokentän työntekijöitä, jotka joutuvat varmasti päivittäin setvimään ap:n kaltaisten avuttomien tumpeloiden aiheuttamia sotkuja.

Näin. Tämän tarinan seuraava looginen tapahtuma on, että ap ja miehensä pistävät avioerohakemuksen vetämään. Huoltajuuskiistassa ap voi väittää ettei mies osaa toimia lapsen parhaaksi (koskapa ei mennyt lämmittämään sosetta heti kun emäntä komensi) ja mies voi väittää ap:ta hulluksi.

Sisko puolestaan huomaa, että pärjää all-inclusive lomalla ummikkona paljon paremmin kuin jos ap ja miehensä olisivat paikalla "auttamassa" asioista huolehtimisessa (ohis: ap:n englannintaitokaan ei ole varsinaisesti vakuuttanut tässä ketjussa...)

Vierailija
153/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koneessakin on mikro. Henkilökunta lämmittää lapsen ruoan, ettekö ole ennen lentäneet?

Vierailija
154/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti oli lopuille lapsille pakattu tarpeeksi sosetta. Siis, jos tälle nuorimalle on syötetty neljä vuotta sosetta ja Kreikkaan asti päässeet lapset on ollut 1-5-vuotiaita, niin aika paljon on saanut olla matkassa. Mitäköhän ne sitten syö, jos soseet on ollut ap:n tai tämän miehen matkalaukussa, joka on poistettu lentokoneesta? Kyllä siinä tutisee siskolla jalat Kreikan maalla, saattaa tulla soseetkin housuun.

Vierailija
155/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trolli! Lentokentän ravintoloissa on pisteitä, missä saa ihan itse lämmittää soseensa yms ruoat lapsille. Ei niitä tarvii tarjoilijoille/kassatytöille  antaa. 

Ei mulla muuta.

Uuvelo mies, joka hermoilee lentoa, ei välttämättä huomaa sellaista. Meitä on niin moneen junaan ja jotkut jää (lento)asemallekin...

En ole mitenkään lapsivihamielinen, mutta kyllä taas on niin kepeä olo, kun ei ole miestä eikä lapsia. Tosin aikuisissakin on niitä, jotka vinkuvat nälkäänsä ja janoansa ikään kuin se muita kiinnostaisi.

Vierailija
156/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koneessakin on mikro. Henkilökunta lämmittää lapsen ruoan, ettekö ole ennen lentäneet?

Koneissa ei todellakaan ole mikroa, niissä on uunit. Mutta lastenruoat lämmitetään vesihauteissa.

Vierailija
157/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko joku kertoa velalle, onko ihan normaalia että 4-vuotias tarvitsee sosetta?

Mä luulin, että soseista aletaan siirtymään tavalliseen ruokaan jo ennen 2-vuotissynttäreitä. Tietty ymmärrän jos 4-vuotias ei vielä osaa esim. paloitella jotain hankalaa ruokaa. Mutta tunnustan että Vela-täti olisi niin torvi että olisi pakannut 4-vuotiaalle koneeseen evääksi esim. pillimehua, hedelmää, keksejä, pähkinöitä jne. 

Vierailija
158/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koneissa ei todellakaan ole mikroa, niissä on uunit. Mutta lastenruoat lämmitetään vesihauteissa.

Onko tuo oleellinen tieto oikaista? Kuitenkin matkustamohenkilökunta saa sen soseen lämmitettyä.

Uuni se on mikrokin =mikroaaltoUUNI

Vierailija
159/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan selvinnyt, olivatko siskon mukana menneet lapset ap:n vai siskon lapsia.

Jos olivat ap:n niin saattaapi sisko olla vaikeuksissa kotimatkalla kun ei ilmeisesti ole lasten vanhempien kirjallista lupaa viedä lapsia maasta.

Vierailija
160/274 |
03.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up!

Missä ovat viimeisimmät käänteet? Palasivatko ap ja miehensä kotiin? Löysivätkö jostain reittilennon? 

Entä saiko se kersa soseensa täsmälleen oikealla kellonlyömällä vai myöhästyikö sekin ja tuli suolisolmu?

Varmaan provo, mutta tässä ketjussa on potentiaalia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme