Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!
Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.
Varmaan erotaan nyt!
Kommentit (274)
Vierailija kirjoitti:
[
Jos lähtöselvityksen tehnyt matkustaja puuttuu koneesta, häntä kuulutetaan kentällä. Tarvittaessa useamman kerran. Jos ei löydy kentältä, kuulutetaan myös koneessa siltä varalta, että matkustaja olisi kuitenkin päätynyt koneeseen jotenkin boardingin ohi, vaikkei se tietysti ole todennäköistä / edes mahdollista.
Paljon on täällä ollut juttua näistä kuulutuksista... ainakaan Helsinki-Vantaalla niitä ei kuitenkaan pitäisi enää olla, ainakaan missään kauempana portilta kuultavissa, pari vuotta sitten kentästä tuli hiljainen.
Finavian sivuilta: "Hän painottaa, että myöhässä olevia matkustajia ei siis jatkossa enää kuuluteta läpi terminaalin kuuluvilla ilmoituksilla."
Kerran kaverini jäi pois lentokoneesta, vaikka oli jo tehnyt lähtöselvityksen netissä edellisenä iltana. Hänen miehensä oli menehtynyt yöllä, ja tuskin hän aamujärkytyksen keskellä teki mitään ilmoitusta poisjäännistä. Koneessa ei ainakaan mitään kuulutusta puuttuvasta matkustajasta ollut, ja sanoimme varmuuden vuoksi asiasta lentoemännille ennen nousua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mä olen luullut, että kone ei lähden ennen kuin kaikki lähtöselvityksen tehneet on koneessa. Jos on laukkuja ruumassa, niissä voi olla pommi!
Pakkohan niiden on joskus lähteä. Muutoin kaikki portit olisi täynnä koneita joihin joku ei ole ilmestynyt ja matkustajat muumioituneina. Ja ne ottaa ne laukut pois ennen lähtöä.
Etsivät kyllä kentältä, jos on jo jättänyt laukut. Ennen ainakin toimittiin näin siis silloin, kun check in tehtiin vasta kentällä. Kerran ulkomailla odotettiin konetta. Emme huomanneet, että koneeseen pääsi jo sisälle. Emmekä ymmärtäneet, että meitä ilmeisesti kuulutettiin. Lopulta tulivat kysymään nimeltä ja kuljettivat koneelle erityisajoneuvolla.
Toivottavasti tämä tarina ei ole totta.
Oltaisiin ehditty, jos mies olis heti mennyt lämmittään sosetta kun aloin asiasta puhua. Boarding siis puolelta ja lapsen sose tasalta. Ajateltiin ensin pyytää lentoemäntää koneessa lämmittämään sose, mutta kun kello tuli puoli eikä koneeseen päässyt, alettiin miettiä et kyllä sose jää tasalta saamatta, koska ei kukaan ehdi sitä koneessa lähdön aika lämmittää.
Aloin sitten puhua miehelle soseen lämmmittämisestä ennen bordinkia. Mutta mies ei ensin halunnut lähteä soseen kanssa kahvilaan. Jouduin pyytään monta kertaa ennenkuin mies lähti. Miehen viivyttelyn takia siis myöhästyttiin lennolta.
Ja mies vielä meni siihen isoon kahvilaan mikä oli tosi kaukana meidän portilta, eikä siihen toiseen joka olisi ollut lähempänä kun siellä oli liian pitkä jono. No jonoa oli sitten toisessakin kahvilassa ja mues joutui odottaan 10 min et sai annettua soseen lämmitettäväksi.
En nää mitenkään että tämä olisi minun syy vaan miehen joka vitkastelu soseen kanssa niin että jouduin jo hänelle suuttuun.
Ja nyt mies ei ouhu mulle kun kahden viikon all inclusiv loma meni hänen takia pieleen! Ja mun sisko raukkaa laittaa viestiä tulkaa tänne on kova ikävä. Ap
Älä jaksa jatkaa. Tämä on huono.
Ap, en minäkään lähtisi tuollaisen sosehullun kanssa lomalle! Oletko joku persoonallisuushäiriöinen?
Saakelit soseet, ne on ihan helvetillisiä!
Oliko Piltti, Bona vai Semper, sinne vaan korvaushakemusta menemään!
No kerro nyt jo sen 'vauvan' ikä!
Hmm.. jos mun lapset olisivat jo koneessa siskoni kanssa, ja mies jossain myöhässä, ei tarvitsisi kauaa miettiä jäisinkö kentälle koneesta myöhästyneen miehen seuraksi, vai hyppäisinkö koneeseen lasteni kanssa...
ap, olet idiootti kun jätit lapsesi viikoksi siskollesi, ja jäit miehesi kanssa. Siskonasi en antaisi anteeksi, ja miehenäsi olisin kiukkuinen ettet huolehtinut lapsista.
Mies olisi voinut tulla yksin koneella perässä tai vaihtoehtoisesti jäädä keskenään kotiin miettimään olisiko ehkä kannattanut pitää kiirettä.
Ap, jos vauva vaatii sapuskaa tiettyyn aikaan, niin seuraavalla kerralla vastaavassa tilanteessa lyö sille saatana maissinaksu kouraan!!!!
Vierailija kirjoitti:
Ukkosi kävi painamassa jotain akkaa vessassa. Ei muuten voi mennä 25 minuuttia ruoan lämmitykseen.
...mustasukkaisen kumppanin pimeimmät aivoitukset
Älkää ruokkiko trollia.
Ei noin typerää ihmistä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Hmm.. jos mun lapset olisivat jo koneessa siskoni kanssa, ja mies jossain myöhässä, ei tarvitsisi kauaa miettiä jäisinkö kentälle koneesta myöhästyneen miehen seuraksi, vai hyppäisinkö koneeseen lasteni kanssa...
ap, olet idiootti kun jätit lapsesi viikoksi siskollesi, ja jäit miehesi kanssa. Siskonasi en antaisi anteeksi, ja miehenäsi olisin kiukkuinen ettet huolehtinut lapsista.
Mies olisi voinut tulla yksin koneella perässä tai vaihtoehtoisesti jäädä keskenään kotiin miettimään olisiko ehkä kannattanut pitää kiirettä.
Eikö ne ollut sen siskon lapsia?
Helsingin lentoasema on ns. hiljainen kenttä, eli matkustajien perään ei enää kuulutella. Oletus on että ihmiset osaavat itsekin ajoissa koneeseen.
Mies syyttää minua suunnilleen elämänsä pilaamisesta. Olen ihan rikki, halusin vaan et lapsi saa soseen tasalta niinkuin jokapäivä. Nyt mies tekee minusta syyllistä ja hullua sukulaistensa ja kavereidensa keskuudessa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Älkää ruokkiko trollia.
Ei noin typerää ihmistä voi olla.
Äläs nyt :) On tässä ollut hauskojakin vaiheita =D Aamukaffetta juon ja odotan mielenkiinnolla ......=D Siis eihän tarina ole tosi,mutta aika hyvä sosemielikuvitus ap:llä on =D
Mitäpä lottoat?