Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
201/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo,kukaan ei ole noin tyhmä,että tuossa vaiheessa lähtisi lämmittää jotain sosetta.

Hei nyt! Meidän vauva on saanut jo neljä vuotta soseen samalla kellonlyömällä. Elimistö todellakin tottui rutiineihin.

Pääasia, että teidän lapsi sai nytkin soseensa ajallaan. Ajattele, jos ruokailu olisi myöhästynyt, miten siitä olisitte selvinneet. Lennolta myöhästyminen on pikku juttu sen rinnalla, että lapsi ei olisi saanut ruokaa minuutilleen oikeaan aikaan. Lentoja ja lomia saa aina ostettua uusia, mutta lapselle aiheutunutta vahinkoa on lähes mahdoton korjata. Älä ap välitä näistä inhottavista vastauksista, niitä kirjoittavat huonot vanhemmat, jotka eivät ajattele lastensa parasta.

Kyllä Reikkaan pääsee jatkuvasti, mutta lapsuuden soseaika kestää vain 10 vuotta!! :D

Vierailija
202/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oltaisiin ehditty, jos mies olis heti mennyt lämmittään sosetta kun aloin asiasta puhua. Boarding siis puolelta ja lapsen sose tasalta. Ajateltiin ensin pyytää lentoemäntää koneessa lämmittämään sose, mutta kun kello tuli puoli eikä koneeseen päässyt, alettiin miettiä et kyllä sose jää tasalta saamatta, koska ei kukaan ehdi sitä koneessa lähdön aika lämmittää.

Aloin sitten puhua miehelle soseen lämmmittämisestä ennen bordinkia. Mutta mies ei ensin halunnut lähteä soseen kanssa kahvilaan. Jouduin pyytään monta kertaa ennenkuin mies lähti. Miehen viivyttelyn takia siis myöhästyttiin lennolta.

Ja mies vielä meni siihen isoon kahvilaan mikä oli tosi kaukana meidän portilta, eikä siihen toiseen joka olisi ollut lähempänä kun siellä oli liian pitkä jono. No jonoa oli sitten toisessakin kahvilassa ja mues joutui odottaan 10 min et sai annettua soseen lämmitettäväksi.

En nää mitenkään että tämä olisi minun syy vaan miehen joka vitkastelu soseen kanssa niin että jouduin jo hänelle suuttuun.

Ja nyt mies ei ouhu mulle kun kahden viikon all inclusiv loma meni hänen takia pieleen! Ja mun sisko raukkaa laittaa viestiä tulkaa tänne on kova ikävä. Ap

Olenko ainoa jonka mielestä tämä ei edes ole huono provo vaan oikeasti hauska? :D Näen sieluni silmin jonkun turistikamppeisen Peräkempeleeltä tulleen perheen lähdössä Kreikkaan turistirysälomalle, mamma natkuttaa miehelle lapsen soseesta koska tutuista rutiineista ei poiketa ja hieman hitaalla käyvä mies tossukkana antaa lopulta periksi mammalle joka selkeästi ei ymmärrä arjen hallintaa tai kunnioita yleisiä sääntöjä. Sitten ollaankin vihaisena kun lentoliikenteen aikataulu ei pyöri Lahtisen perheen ympärillä.  

Ohis. Kempele taipuu Kempeleestä, ei Kempeleeltä. Peräkempeleestä en tiedä, kun en tunne paikkaa.

Tuolla menee tuo ketju äidinkielen taitajille , mihin saa laittaa vertailtavaksi ja peukutettavaksi, kumpi on oikein , esim. "Kempeleeseen vai Kempeleelle".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit mennyt. Ehkä mies kaipas vähän lomaa susta ja sä et tajunnut sitä ja jäit odottelemaan... Tottakai se sua syyttää, kun et mennyt vaikka hän olisi halunnut että menet. Ehkä miehellä oli muita suunnitelmia siksi ajaksi, kun olet poissa, mutta sä pilasit ne olemalla lähtemättä 

Vierailija
204/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kuuluttivat mun miestä kaksi kertaa kun kone oli lähdössä. Muistan hyvin siitä kun sanoin et meidän isä on lämmittämässä vauvalla sosetta niin lentoemäntä kysyi et mikä teidän isän nimi on niin kuulutetaan niin en heti muistanut hänen nimeä. Ap

Vierailija
205/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ny menee jo överiks. 😀

Vierailija
206/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä kuuluttivat mun miestä kaksi kertaa kun kone oli lähdössä. Muistan hyvin siitä kun sanoin et meidän isä on lämmittämässä vauvalla sosetta niin lentoemäntä kysyi et mikä teidän isän nimi on niin kuulutetaan niin en heti muistanut hänen nimeä. Ap

Miksi, oi miksi olette menneet lisääntymään?????

Vierailija
207/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et muistanut miehesi nimeä kysyttäessä?

Nyt menee jo niin liiallisuuksiin, että hyvä provo menee pilalle.

Vierailija
208/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä...? Örk.

Vierailija
209/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun palasit linjoille ap! Miten teillä on tuon episodin jälkeen mennyt?

Vierailija
210/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes tiennyt että kehitysvammaiset saa perustaa perheen.

Vierailija
211/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä aina ollut tällaista, että et ole ollut kovin itsenäinen, vaan tarvinnut paljon apua, vai onko vauvan saaminen aikaansaanut, että olet muuttunut kovin avuttomaksi ja riippuvaiseksi miehestä? Joku synnytyksen jälkeinen reaktio? Joku versio synnytyksen jälkeiseatä masennuksesta?

En tarkoita haukkua sinua, vaan mies kuulostas yhtä kädettömältä. Miksei hän suoriutunut ajoissa portille, eikä hänkään tajunnut hankkia uutta lentoa ja miksi meni töihin, kun olisi yhä käytetyäcissä 2 vkon all inclusive maksettuna, riittäisi kun vain tilaisi reittilennot sinne ja loma oli sovittuna töistä. Ei hänkään ihan täysillä käy.

Voisitteko pyyt apua joiltain läheisiltä reittilentoihin ja opastamaan teitä eteenpäin. Tosin alan pelätä, miten vauvan kävisi kanssanne Kreikassa, saisi nestehikan tms, kun ette kuulosta hirveän päteviltä toimimaan yhtään vaihtuvissa ja uusissa tilanteissa.

Vierailija
212/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uli uli oikein tollasille toheloille.

Vierailija
213/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ok. Eli olit siis humalassa?

Vierailija
214/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin ahdistaa jos tämä olisi totta.

Vierailija
215/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi tämä ei ole totta. Hyvä provo, alussa selvä 4/5, mutta siinä vaiheessa kun miehen nimi unohtui, meni niin överiksi että ketju on nyt 0/5.

Jännitän, pystyykö ap tekemään korjausliikkeen jolla saataisiin tästä vielä hyvä provo!

Vierailija
216/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne kuulittavat kyllä nimellä. Siinä vaiheessa juostaan portille . Huono. Ja ottakaa seuraava kohteeseen menevä lento sieltä Porvoosta. Näin on tehty ihan oikeassakin elämässä.

Helsinki-Vantaa on luopunut näistä portille kuulutuksista jokunen aika sitten. Jos on niin tyhmä, ettei tajua sinne mennä ajoissa, niin se on sitten voi voi.

Arlandassa kuulutettiin 20 minuuttia Iranin lennolle, että portti menee kiinni.....20 MINUUTTIA! olin ihan äimän käkenä, että kuinka ne tollot ei löydä koneeseensa? Mitä hittoa ne oikein siellä kentällä touhuaa.....

Pitkään sitä porttia sitten kuitenkin auki pitivät....

Arlanda on iso kenttä, jossa on monta terminaalia. Jos matkustajat eivät ole siellä, missä pitäisi, portille voi hyvinkin olla juuri 20 minuutin matka. Ei Helsinki-Vantaallakaan kävellä tax free -alueen päästä päähän ihan sekunnissa. Keskellä käytäviä käsimatkatavaroineen tungeksivat ihmiset voivat myös hidastaa matkaa. Kansainvälisillä lentokentillä on harvoin hiljaista ja väljää.

Kun lähdin ensimmäistä kertaa Aasiaan, lentoni kulkivat Kööpenhaminan kautta. Se oli ensimmäinen lentomatkani, jossa konetta joutui vaihtamaan, jopa kaksi kertaa. Vaihtoaika Köpiksessä oli 55 minuuttia eli tosi vähän. Onneksi lento Helsingistä oli aikataulussa, mutta sain ennen lähtöä neuvon: "Köpis on valtava kenttä. Jos et ole portilla puoli tuntia ennen boardingia, lähde sinne heti, koska portille saattaa olla helposti kahden kilometrin matka".

Vierailija
217/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok. Eli olit siis humalassa?

En ollut! Olin vaan ihan paniikissa siinä! Kun jännitti se tilanne ja hermostutti et saako lapsi soseen tasalta. Ja tietty kun sanoivat et kohta menee ovi kiinni. Niin en heti muistanut miehen nimeä kun olen alkanut sanoa häntä isäksi kun vauva syntyi mutta ehkä viidessä sekunnissa taas muistin. Ja sitten kuuluttivat kaksi kertaa miestä nimellä.

Ehkei meidän tartte erota. Mies leikkasi ruohon aamusta ja ollaan oltu vauvan kanssa viltillä tänään ja mulla alkaa olla parempi mieli vaikka siskon kohtalo Kreikassa painaakin, miehen syytä sekin eikä varmaan sisko pysty antaan ikinä miehelle anteeksi kun mies halusi matkalle enkä mä olisi niin välittänyt miin mies houlutteli mun siskon mukaan ja nyt hän on siellä yksin ja me jäätiin tänne. Ap

Vierailija
218/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäs hätä siskolla siellä Kreikassa on "yksin" olla? Aurinko paistaa, merivesi ihanan lämmintä, hyvää ruokaa tavernoissa, lapset saa varmaan uusia kavereita, ei kai ne ny hotellihuoneessa nyhjää?

Vierailija
219/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen, miksi ette lähteneet reittilennolla perään kun hotelli tarjoiluineen on maksettu? 

Vierailija
220/274 |
04.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"En ollut! Olin vaan ihan paniikissa siinä! Kun jännitti se tilanne ja hermostutti et saako lapsi soseen tasalta. "

Ap on lahjakas provoilija Tämä on kohta klassikkoketu :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi