Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen syytä et myöhästyimme lomalennolta!! Ja nyt hän syyttää mua!!

Vierailija
02.07.2017 |

Mies ei tullu ajoissa portille ja nyt mun sisko on lastensa kanssa yksin Kreikassa!! Ihan hirveä tilanne ja mies syytttää mua vaikka oma vikansa.

Varmaan erotaan nyt!

Kommentit (274)

Vierailija
21/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen syy, jos sä olisit lähtenyt lämmittämään sosetta, olisiko miehen pitänyt ottaa silloin vastuuta ja kertoa, ettei portilta lähdetä mihinkään.

Vierailija
22/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi et noin tyhmä mies on ex! 😀

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli parempi näin. Olisi se lapsi pudonnut teiltä vahingossa mereen. Opettelette nyt lomaviikon ajan miten selviytyä erilaisissa tilanteissa lapsen ruokkimisesta tekemättä siitä ohjelmanumeroa, joiden katsomisesta rasittuvat kaikki muutkin.

Vierailija
24/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh heh! Lentoemäntä olis lämmittäny purkin koneessa! Kreikassa olis ollu vielä haastavampia tilanteita edessä. Hyvä, kun pysytte kotona.

Vierailija
25/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisitte tämän kerran antanut vaikka banaanin pikkuisen käteen mussuteltavakai tai syöttäneet hedelmäsosepurkin siinä jonossa odottaessanne.

Ei se lapsi siitä rikki mene, jos kerran jää lämmin ruoka välistä.

Vierailija
26/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan teillä matkavakuutus?

Jos oli niin ei mitään hätää, matkavakuutus on idioottien pelastus.

Vierailija
27/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kuulittavat kyllä nimellä. Siinä vaiheessa juostaan portille . Huono. Ja ottakaa seuraava kohteeseen menevä lento sieltä Porvoosta. Näin on tehty ihan oikeassakin elämässä.

Vierailija
28/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä sanoin miehelle et käy lämmittämässä sosepurkki. Ajattelin et lapsen voi syöttää kun odotellaan lähtöä turvavöissä. Ja olikin jo lapsen ruoka-aika.

Mutta 25 minuuttia! Ja mä selitin kyllä portilla, et lapsen täytyy saada lämm

Vierailija
29/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mä sanoin miehelle et käy lämmittämässä sosepurkki. Ajattelin et lapsen voi syöttää kun odotellaan lähtöä turvavöissä. Ja olikin jo lapsen ruoka-aika.

Mutta 25 minuuttia! Ja mä selitin kyllä portilla, et lapsen täytyy saada lämm

Ootte varsinaisia järjen jättiläisiä molemmat. Sosepurkin olisi voinut lämmittää koneessa. Lapsi ei kuole nälkään, vaikka ruokailu viivästyy puoli tuntia. Mutta taitaa tosiaan olla parempi, että opettelette arjen hallintaa ihan kotimaassa.

Vierailija
30/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se ny niin nokonnuukaa sen lähtöajasta kanssa lentokoneessa sitte? Monta kertaa ollaan juostu linkkarin perässä minä rattaiden kanssa ja mies vielä paita auki ja usein on kuski nähny heilutukseen ja pysähtynyt sitte tien varteen että päästään kyytiin.

Vierailija
31/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoskelitko lasten kanssa portilla puoli tuntia etkä noussut koneeseen ja viestittänyt miehelle, että tänne ja heti? Mies ei kuullut yhtään kuulutusta? Mitä ne portilla olleet virkailijat, kai nyt sanoivat sulle, että pitää mennä? Lento viivästyi puolisen tuntia lisäksi, kun laukkunne poistettiin? Jokin ei nyt täsmää...

Vierailija
32/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän täytyy olla provo,kukaan ei ole noin tyhmä,että tuossa vaiheessa lähtisi lämmittää jotain sosetta.

Vierailija
33/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi on mielestäni oikeassa; tapahtunut on kokonaan sinun vikasi. Pyydä anteeksi ja sopikaa riita! Kulut vaikka puoliksi.

Vierailija
34/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän täytyy olla provo,kukaan ei ole noin tyhmä,että tuossa vaiheessa lähtisi lämmittää jotain sosetta.

Hei nyt! Meidän vauva on saanut jo neljä vuotta soseen samalla kellonlyömällä. Elimistö todellakin tottui rutiineihin.

Vierailija
35/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää voi olla totta. Ja teidän matkalaukut on nyt sitten Kreikassa?

Vierailija
36/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono provo. Ei kukaan ole noin tyhmä. Sitä paitsi check inin tehneitä kuulutetaan elleivät ilmesty portille. Saa olla aika hemmetin ääliö, jos ei silloinkaan tajua mennä koneeseen.

Noiden lentojen läheisyydessä on useita kahviloita tms., ei kestä 25 min käydä lämmittämässä purkki. Lienee nykyään omatoimisesti käytettäviä mikrojakin - en tiedä kun ei onneksi tarvitse enää purkkeja lämmitellä.

Vierailija
37/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kotiis ap

Vierailija
38/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei nyt! Meidän vauva on saanut jo neljä vuotta soseen samalla kellonlyömällä. Elimistö todellakin tottui rutiineihin.

Pääasia, että teidän lapsi sai nytkin soseensa ajallaan. Ajattele, jos ruokailu olisi myöhästynyt, miten siitä olisitte selvinneet. Lennolta myöhästyminen on pikku juttu sen rinnalla, että lapsi ei olisi saanut ruokaa minuutilleen oikeaan aikaan. Lentoja ja lomia saa aina ostettua uusia, mutta lapselle aiheutunutta vahinkoa on lähes mahdoton korjata. Älä ap välitä näistä inhottavista vastauksista, niitä kirjoittavat huonot vanhemmat, jotka eivät ajattele lastensa parasta.

Vierailija
39/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisi toisen tuopin jälkeen vasta havahtua kuulutuksiin ja taisi ruokapurkki olla jo siinä vaiheessa viilentynyt ;).

Vierailija
40/274 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että 4 vuotias on vauva =D Eiköhän lopeteta tätä ketjua tähän :) Yritys kuitenkin 1/5

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan