AUTTAISITTEKO! Kiisselistä tuli liisteriä...voiko enää pelastaa
Tein sitruunakiisseliä (perunajauhoista) ja nyt kattilassa on liisterin näköinen keitos. Saako siitä enää kiisseliä? Voi ziisus piti tehdä niin hienoa torttua ja sen sisään toi.
Kommentit (8)
olla mitään tehtävissä. Jos kiisseliä sekoitat, se muuttuu vaan sitkeämmäksi/liisterimmäksi. Sekaan voi varovasti koittaa lisätä kuumana nestettä, mutta jos on jo jäähtynyt, ei voi auttaa=(
Kiitos, kuuman, melkeen kiehuvan nesteen lisääminen todella hellävaraisesti auttoi, ainakin minulla. Kiisseli tasoittui huomattavasti, ja on nyt jopa syömäkelpoista :)
liisterimäinen kiisselihän on just parasta! ne vesilitkut on ihan kauheita
Vierailija kirjoitti:
Kiitos, kuuman, melkeen kiehuvan nesteen lisääminen todella hellävaraisesti auttoi, ainakin minulla. Kiisseli tasoittui huomattavasti, ja on nyt jopa syömäkelpoista :)
Kiva kun tulit kertomaan 17 vuoden jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun tulit kertomaan 17 vuoden jälkeen.
Voi jeesus mutta täällä on jotain pilalla. Miksi ei poisteta vuotta vanhempia aloitteita. Siis isot naurut. Ja vanhat kiisselit.Oiskohan keittäjäkään enään elossa.
Mistä niitä nauruhymiöitä vois löytää tällekin 2006 vuodelta tehdystä aloituksesta.
vatkasit liikaa jos se venyy siis? tee uus, jos aineksia ja älä hulluna vatkaa, eikä tarvitse keittää kiehahtaa vain.