Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AUTTAISITTEKO! Kiisselistä tuli liisteriä...voiko enää pelastaa

Vierailija
30.03.2006 |

Tein sitruunakiisseliä (perunajauhoista) ja nyt kattilassa on liisterin näköinen keitos. Saako siitä enää kiisseliä? Voi ziisus piti tehdä niin hienoa torttua ja sen sisään toi.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vatkasit liikaa jos se venyy siis? tee uus, jos aineksia ja älä hulluna vatkaa, eikä tarvitse keittää kiehahtaa vain.

Vierailija
2/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla mitään tehtävissä. Jos kiisseliä sekoitat, se muuttuu vaan sitkeämmäksi/liisterimmäksi. Sekaan voi varovasti koittaa lisätä kuumana nestettä, mutta jos on jo jäähtynyt, ei voi auttaa=(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos teille vastauksista :)

Vierailija
4/8 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, kuuman, melkeen kiehuvan nesteen lisääminen todella hellävaraisesti auttoi, ainakin minulla. Kiisseli tasoittui huomattavasti, ja on nyt jopa syömäkelpoista :)

Vierailija
5/8 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

liisterimäinen kiisselihän on just parasta! ne vesilitkut on ihan kauheita

Vierailija
6/8 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos, kuuman, melkeen kiehuvan nesteen lisääminen todella hellävaraisesti auttoi, ainakin minulla. Kiisseli tasoittui huomattavasti, ja on nyt jopa syömäkelpoista :)

Kiva kun tulit kertomaan 17 vuoden jälkeen.

Vierailija
7/8 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva kun tulit kertomaan 17 vuoden jälkeen.

Voi jeesus mutta täällä on jotain pilalla. Miksi ei poisteta vuotta vanhempia aloitteita. Siis isot naurut. Ja vanhat kiisselit.Oiskohan keittäjäkään enään elossa. 

Vierailija
8/8 |
30.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä nauruhymiöitä vois löytää tällekin 2006 vuodelta tehdystä aloituksesta.