Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita, jotka ovat terveitä, vaikka syöttekin perunaa, leipää, pastaa.

Vierailija
02.07.2017 |

Kuulemma niin moni sairastuu kun syö noita. Kyseessä ei siis tarvitse olla keliakiaa, ovat vain itse päätelleet, että nuo ovat ihmisravinnoksi kelpaamatonta sontaa.
Taisin olla eilen kutsuilla ainoa vieras, joka söi uusia perunoita, ihanaa pataleipääja mansikkakakkua.
Isäntäparia kävi vähän sääli, livat nähneet hirveästi vaivaa ihanien tarjottavien eteen, ja niin moni haukkui ruoat, koska niissä oli HIILAREITA.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua säälittää sellaiset terveysintoilijat. Syön noita kaikkia kohtuudella ja voin vannoa että olen terveempi ja hoikempi kuin yksikään noista fanaatikoista.

Vierailija
2/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavaa! Olen koko ikäni syönyt ihan normaalia kotiruokaa, niinkuin koko sukuni ja tuttavani. Eipä tässä kellään mitään kummempia tauteja ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, tiedossahan se onkin, että japanilaiset ovat todella epätervettä, diabetes herkkää kansaa koska syövät niin paljon riisiä. Kaikki länsimaiden terveys ongelmat voidaan jäljittää takaisin viljoihin ja hiilihydraatteihin. Perunan syöminen on sama kuin söisit saman verran hiilihydraatteja sokereissa. On tieteellisesti todistettu, että kuiduilla, vitamiineilla ja hivenaineilla ei ole mitään merkitystä tässä asiassa.

Kaverini ei usko, että kun syö aamulla kaurapuuroa, se on lähestulkoon sama kuin söisi lautasellisen irtokarkkeja :DDDDD Jotkut nyt vain ovat sokeita lampaita.

Vierailija
4/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusia perunoita on syöty nyt päivittäin, ja juuri tässä tehtiin tänä aamuna pataleipä. Mansikkakakkua ottaisin heti, jos joku tarjoaisi ;) Ja ollaan terveitä ja normaalipainoisia koko perhe.

Sanoisin, että mainitut ruoat ovat puhdasta, lisäaineetonta (osin lähi) ruokaa. Enemmän olisin huolestunut niistä, jotka ostavat kaiken valmiina kaupasta suojakaasussa kuukausien säilyvyysajoilla.

Vierailija
5/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön myös noita, pasta ja peruna on lempiruokiani ja koskaan en ole ollut ylipainoinen. Leipää syön harvoin mutta pullaa useammin. Verikokeiden perusteella olen myös terveyden perikuva, kaikki arvot juuri niinkuin pitää olla. T. N25, 158cm/48kg

Vierailija
6/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin mummolassa viikon älyttömät määrät ruisleipää ja kakkasin parhaan kakan ikinä. Taustalla pitkäaikaisia ongelmia liian löysän vatsan kanssa.

Vierailija
7/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo kuuluvat päivittäiseen ruokavaliooni. Tykkään perunasta ja leivästä, ja pastaakin syön vähintään kerran viikossa. Lisäksi syön paljon hedelmiä, koska vatsani tykkää hedelmien kuiduista. En pelkää niitten sisältämää fruktoosia. Olen 57-vuotias eikä sairauslomapäiviä juurikaan ole, viimeksi n. viisi vuotta sitten.

Vierailija
8/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, kaverini aina kummastelee edullisia ruoka-ostoksiani ja sanoo, että kohta sairastun kun en syö pähkinöitä, tuoretta kalaa, avokadoa.

Kumma kyllä ikää on jo lähes 40 enkä ole juuri koskaan kipeä. Hoikkakin olen. Meillä syödään makaronilaatikkoa, jauhelihakeittoa, viikonloppuaamuisin tuoretta patonkia. Kaikki on terveitä.

Opiskeluaikana (silloin parikymppisenä) en syönyt edes vihanneksia (kun ei ollut rahaa) ja silti olin terve, silloinkin.

Terveysfanaatikot voisi kertoa mitä tauteja tässä on odotettavissa.

Vierailija
9/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisen on hyvä saada ravinnostaan suuri osa hyvistä, hitaista hiilihydraateista. Peruna ja leipä ovat osa normaalia ruokavaliota, ja herkuttelukin on ok jos ruokavalio on tasapainoinen.

Jännä, miten fanaatikot julistavat aina jonkun yleisen, edullisen ja simppelin raaka-aineen suureksi saatanaksi ja miten terveellisimmät ruuat heidän mielestään ovat joko teollisia jauheita ja patukoita tai vähintään Maapallon toiselta puolelta rahdattuja kuivia marjoja ja leviä.

Olen alkanut epäillä että joitakin ihmisiä nykyinen ruokapaljous ja rajaton valinnan vara ahdistavat. He kaipaavat tiukkoja sääntöjä valitsemista helpottamaan. Ja mikäs sen hauskempaa jos samalla pääsee vähän tuomitsemaan muita ja nostamaan omaa statusta...

Vierailija
10/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelen arjessa, mutta en ole natsi niiden suhteen. Juhlissa söisin mielelläni kaikkia herkkuja. Onhan ne hyvää joo. Ja kerran kesässä nyt uudet perunat voin kanssa kuuluu olla, samoin kerran kesässä mansikkakakku ihan itsekin tehtynä. Kaljakin maistuu silloin tällöin.

Mä nyt vaan voin paremmin ilman kyseisiä ruoka-aineita. Ja kakka on sellainen kiinteä, hyvin luiskahtava jötkäle, eikä ole pieretystä eikä turvotusta. Paitsi juhlien tai kaljoittelun jälkeen, mutta ne kestän kyllä.

Vierailija
11/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön päivittäin jotain noista mainitsemistasi eikä koskaan ole ollut mitään ongelmaa. Olen aina ollut hoikka. Harrastan kestävyyslajeja enkä jaksa treenejä jos en ole syönyt kunnolla hiilareita joita sitten polttaa treeneissä. Juoksu, hiihto ja pyöräily ei kulje salaatilla ja pelkällä keitolla.

Vierailija
12/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan terve ja täysin normaalipainoinen olen, mutta alavatsaa kyllä kovasti turvottavat.

Vierailija
13/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terve olen minäkin ja kaikkia noita söisin juhlissa mielelläni. Arkena välttelen sokeria ja vehnäleipää, ettei pääse kilot karkuun. Ruis/kauraleipää, perunaa ja pastaa sen sijaan syön mielelläni arkenakin.

Vierailija
14/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, että kukaan järkevä ihminen loukkaantuu siitä, että vieras jättää syömättä itselleen sopimattomaksi toteamansa ruoka-aineen. Itse en ainakaan toivoisi, että vieras minun mielikseni söisi ja sitten kärsisi huonoa oloa. En lähtisi kyseenalaistamaan edes selän takana, ovatko henkilön vaivat oikeita vai keksittyjä, tätähän kuitenkin tässä aloituksessa haluttiin jauhaa.

Väliäkö sillä, kumpaa päätä ihmiset ajattelevat minun ruokavaliolla hoitavan, kunhan itse voin hyvin.

Vierailija
15/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaah, koko ikäni olen syönyt tuota kaikkea enkä havainnut mitään ongelmaa. pitäisikö tässä nyt yhtäkkiä kuolla kupsahtaa?

Vierailija
16/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkukohan ne vieraat ne ruuat mukamas ihan oikeasti? Vai totesivat vaan kiitos ei. Siinä on aika iso ero.

Vierailija
17/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pienestä asti syönyt hiilareita ja olen paljon hoikempi kuin yksikään tuntemistani karppaajista :D

Vierailija
18/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pastaa ja leipää, maha ei vaan kestä ☹️, toisia en tuomitse syömisistään.

Vierailija
19/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä syön noita kaikkia myös joka päivä. Syön myös paljon punaista lihaa.

Työni on fyysisesti raskasta ja jokapäiväistä, joten syön sellaista mistä saa energiaa. En nyt ehkä oo timmi, mutta hoikka oon ja voimaa löytyy enemmän kuin sellaiselta joka käy 5 kertaa viikossa salilla. Ihoni myös on hyvässä kunnossa.

Vierailija
20/25 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nykyään autoimmuunisairauksia vaikka muille jakaa. Epäilen sairastumisen syyksi aiempaa huonoa ruokavaliotani, johon kuului paljon lihaa ja vehnää. Aina olen ollut hoikka ja silmämääräisesti terveen näköinen, mutta surkeat ruokatottumukset vaikuttavat terveyteen salavihkaa ja huomaamatta. Uhittelun sijaan kannattaa oikeasti panostaa siihen, että ruokavalio ei koostu pelkästään kropan tulehdustilaa ylläpitävästä lihasta ja sairauksia aiheuttavasta vehnästä.

Jätettyäni viljat ja punaisen lihan pois vointini on 100 kertaa parempi.  Mutta ruokavaliosta johtuvia sairauksia tämäkään elämänmuutos ei voi enää peruuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä