Anopin kaksoiselämä. Kenelle pitäisi kertoa?
Anoppi on normaali kuuskymppinen nainen ja lastemme mummo. Vaan satun tietämään että hän sekä uhkapelaa paljon, pimittää tulojaan ja omaisuutta ja käy usein laivalla pitämässä hauskaa nuorten miesten kanssa. Myös yhden vakituisen kanssa. Jäljet hän peittää hyvin. Mutta mietin usein, pitäisikö ruokapöydässä kerran laukaista totuus...?
Kommentit (68)
Jospa nämä huvittelut ovat hänelle kuin roolipeli? Saa olla hetken joku toinen, elää täysillä ja nauttia. Miksi ihmeessä ap pilaisit häneltä tämän?
Minä voisin tehdä juuri jotain tällaista vanhoilla päivilläni. Kuulostaa vapauttavalta ja elämäniloiselta! Seikkailulta!
Uskon, että tämä juttu on provo. Mutta sanon kuitenkin. AP Anna olla!!! Oikeasti, älä puutu muiden asioihin, ne eivät kuulu sulle!
Vierailija kirjoitti:
Väännän asian teille rautalangasta: Anoppi näyttelee eri henkilöä. Ymmärrättekö? Kun oltiin viikko mummulassa mökillä anoppi leipoi ja laittoi ruokaa ja kävivät apen kanssa kylässä ja jututkin oli sellaisia vanhan ihmisen jutteluita.
Mutta tiedän että hänellä on prepaid liittymä josta muut ei tiedä. Hän on täysin eri henkilönä esiintyvä. Se on minusta outoa.
Lähes kammottavaa.
Ymmärrän että voi käydä pitämässä hauskaa ilman puolisoa tai on omia pikkusalaisuuksia ja että pukeutuu laivalle esim eri vaatteisiin. Mutta silloinkin ollaan omia itsejä.
Koko päivän asia pyörinyt mielessä ja miehelleni olen päättänyt kertoa. Voihan jopa olla että anopilla on jokin mielen sairaus vaikka loogisesti toimii.
Koko
Mitä ihmeen vanhan ihmisen jutteluita kuusikymppisellä muka on?
Kyllä se kuule on niin, että lasten ja varsinkin lastenlasten läsnä ollessa kielen käyttö on ihan erilaista kuin muussa seurassa. Mulla on 62v mies, joka on pikkuisille niin vaari kuin olla voi. Mutta sitten kun lapset lähtee, puhetapa palaa takaisin siihen ronskiin omaansa.
Minäkin olen jo mummo, vaikken vielä 60v. Kyllä mulla on erilaiset roolit olemassa jälkikasvulle, miehelleni, töissä ja "herraystävälleni".
Jos minun miniäni saisi jostain selville pikkuhuvitteluistani tämän herraystäväni kanssa, ja tulisi siitä minulle puhumaan, olisi helvetti kyllä irti. Se ei miniälle ja lapsilleni kuulu millään lailla.
Tämä aloitus pitänee yleistää kysymykseksi anopin roolista ja yksityisyydestä: antaa olla, eläköön niin monessa roolissa kuin haluaa, voihan olla että anoppi ottaa kiinni elämätöntä elämää. Ensi kerralla kannattaa vastaavaan aloitukseen tunkea pelkkä peliongelma. Sekin tosin kuuluu aviopuolisolle eikä miniälle.
Jos olet nähnyt anoppisi laivalla vain flirttailemassa nuorten miehien kanssa, niin eihän se tarkoita sitä että he viettäisivät yön samassa hytissä. Varmasti pieni kipinä nuoren ja komean miehen kanssa saa anopin tuntemaan nuorelta. Mitä uhkapelaamiseen tulee, niin en menisi sanomaan riippuvaisuudeksi jos olet kerran pari nähnyt anoppisi laittavan muutaman euron johonkin hedelmäpeliin tai testaavan black jackiä laivan baarissa.
Että mökillään ihan laittoi ruokaa ja leipoi ja kävi kylässä. Ja laivalla sitten ei. Pitäisikö sen tunkea risteilylläkin keittiöön hääräämään ja muiden hytteihin kyläilemään, että kelpaisi?
Jollain oman elämänsä salapoliisilla ilmeisesti tylsä elämä. Anoppi taas vaikuttaa hauskalta tapaukselta.
Jos appi pettäis vaimoaan,sanoisitte että anopille pitää heti kertoa,että jättäs sen sian ja erottas vaarin lapsista ja lapsenlapsista.
Mutta kun anoppi pettää miestään,ei kuulu kertoa.Hohhoijaa.
vittuako anoppis pelailut ja paneskelut sulle kuuluu :D
Aika moni vanhempi mies ei enää kykene saamaan erektiota. Ovat ehkä sopineet, että anoppi saa hakea tyydytyksensä muualta. Tuskin tuota sopimusta koko suvulle kerrotaan.