Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri käynyt tänään viisi (5) kertaa PITKÄSSÄ suihkussa! Alanko selvittämään?

Vierailija
01.07.2017 |

Kiva maksaa joidenkin läträämisestä. Naapuri ottanut tänään viisi ainakin puolen tunnin suihkua. :) Ihanaa tämä kerrostaloelämä.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi ulkkarituttu oikeasti vetää useamman kerran päivässä noita puolen tunnin suihkumaratoneja. Kerroin meidän luontoa säästävästä asenteesta. Ei kiinnostanut, koska kiinteä veden hinta kuului huoneistoon. Lisäksi alapää piti pestä bideellä joka ikisen wc-käynnin jälkeen. Kyseessä oli vielä mies.

Vierailija
62/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi anteeksi, mutta minulla on kaksi murrosikäistä poikaa.

Nyt kun on kesä ja koulut kiinni, nämä kiimaisen kollit luikkivat pikin asuntoa, kuumeisesti etsien mitä tahansa mihin voisivat ruikkia nesteensä. Käsi käy ahkeraan, ja jos suihkuun ei pääse, eikä talouspaperia ole saatavilla, pyykkikorista löydetyt sukatkin käyvät. Anteeksi myös alakerran isännälle; kävelen kantapäilläni koska en halua yllättää poikia mielipuuhastaan. Mutta jos suihkutus ja kantapääkävely häiritsee, voitte aina tulla tänne pesemään spermasta kovettuneita sukkia ja minä voin tulla kuuntelmaan niitä häiritseviä elämän ääniä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkin ketjussa on ilmeisesti todella paljon vastaajia, jotka eivät tajua, miten taloyhtiön kulut muodostuvat.

Kun vettä käytetään holtittomasti, taloyhtiö joutuu maksamaan enemmän vedestä, joten taloyhtiö joutuu velottamaan asunnonomistajilta kalliimpaa vastiketta. Asunnonomistaja joutuu sen vuoksi korottamaan vuokraa. Eli se ylimääräinen lutraaminen ei tule ilmaisiksi kenellekään. Ajattelematon vuokralainen, joka tuhlaa vettä sillä ajatuksella, että tuhlaapa nyt saadakseen täyden hyödyn maksamastaan vuokrasta, maksaa sen takia kohta enemmän sitä vuokraa. Vuokrien ei tarvitsisi nousta niin paljon, mikäli kulut eivät koko ajan kasvaisi. On kaikkien etu, että vettä säästetään. Jo nyt vesimaksut taloyhtiöissä ihan järjettömiä ja tuntuvat kasvavan vuosi vuodelta, koska vettä käytetään koko ajan enemmän. Aivan typerää. Ymärrän hyvin niitä, joita harmittaa, kun toiset ajattelmattomuuttaan tekevät elämistä koko ajan kalliimmaksi. Ei vanhoihin taloihin ole ihan ilmaista saada asuntokohtaisia mittareita. Moni joutuu vain sietämään tilannetta. Ilmeisesti ainoa toimiva keino on  juurikin muiden naapureiden suorittama pieni kyttäys. Kaikkien eduksi se rahallisesti koituu, että pidetään tyhmimmät luttaajat kurissa.

Vierailija
64/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistusasunnossa tuo taas kohottaa yhtiövastikettä, mikäli on vain yksi yleinen vesimittari jossakin kellarissa. Monihenkinen perhekin saattaa olla säästeliäämpi, kuin yksi vesieläimeksi itseään päivästä toiseen muuttava.

Vierailija
65/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan: Se on lihava, muta kaunis nainen, joka myös aina vetää vessan kahdesti käytyään siellä.

Vierailija
66/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläpäin tehtiin joskus aikoinaan tutkimus, mitkä kerrostalohuoneistot kuluttavat ylivoimaisesti eniten vettä. Vastaus oli nämä aiemmin työttömäksi kotoutettavat. Voittivat kirkkaasti.

Vierailija
67/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseessä on siis nuori nainen, vähän ylipainoinen. Lahdessa.

AP

Vierailija
68/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se hoiteli uutta panoaan eikä malttanut odottaa huomiseen. Teki mieli monta kertaa...

Ja teillä on niin huonot äänieristykset että laittoivat suihkun päälle niin et kuule nylkytyksen kaikkia yksityiskohtia korva seinässä kiinni.

Eikö ollut ihan huomaavaista sinua kohtaan?

Vierailija
69/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sittenhän se on selvää! Minä myös ylipainoinen työtön nuori nainen, joka asuu Oitissa. Olen seksuaalisesti aktiivinen omakotitalossa asuva. Ainoa lapsi. Usein samaan aikaan suihkuun mennessä alkaa panettaa ja vedän siellä melkein tunnin session ja tuhlaan vettä. Muutama kuukausi sitten loppui kuuma vesi, koska olin käyttänyt kaiken lämmön klitoriksen hieromiseen ja piti pestä jääkylmällä vedellä kun kävi oikeesti senjälkeen suihkussa. Se oli kidutusta. Piti soittaa isälle kun luulin vesivaraajan menneen rikki. Tiedän, että siinä menee jäätävät määrät litroja vettä ja tulee saatanan iso lasku, mutta mistään muusta en oo saanu yhtä suuria kiksejä kuin täysille juoksevasta vesihanasta, (vaikka omistan kaikenmaailman seksileluja). Kaikista ihaninta kun on yksin himassa ja saa huutaa vapaasti ja nauttia täysillä (kun ei tarvitse ajatella jäävänsä kiinni). Että siellä ihan oikeasti saattaa asua saatanan kiimanen nainen. Ihan mun tyylinen naikkonen........

Vierailija
70/70 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli kerran kamala niveltulehdus jalassa, eikä perusburana auttanut. Oli pakko mennä suihkuun, koska kylmä ja kuuma vesi oli ihan ainoa mikä auttoi... Seuraavana aamuna toki lääkäriin, mutta olo olisi ollut sietämätön ilman suihkua.

Joskus taas on ollut ihottumaa, mikä on helpottanut vedellä lotratessa. Yhtenä viikkona kävin useita kertoja suihkussa päivässä, kun minuun iski aivan hirveä vatsatauti (norovirus) ja perse oli ihan hellänä...

Niin saattaa olla aivan aito syy minä takia suihkussa "lotrataan" niin saatanan paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme