Naapuri käynyt tänään viisi (5) kertaa PITKÄSSÄ suihkussa! Alanko selvittämään?
Kiva maksaa joidenkin läträämisestä. Naapuri ottanut tänään viisi ainakin puolen tunnin suihkua. :) Ihanaa tämä kerrostaloelämä.
Kommentit (70)
Moi, mulla on paha hiiva kun oon raskaana! Pakko suihkutella kun kutittaa niin prkeleesti! Sori vaan. Loppuu kun synnyttäny, mut vielä suihkuttelen!
Jos sillä on menkat. Joudun käymään suihkussa muutaman kerran päivässä kun verta on vyötäröstä varpaisiin. Siihen päälle suihkun siivous veret seiniltä pois.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä näillä helteillä saa suihkutella
Voi juma. Onko jossain hellettä?
Huuhteleeko Ap.n naapuri pöntön kaksi kertaa?
Järjetöntä että on vesimittarittomia asuntoja, ruokkii juuri tuollaista naurettavaa vedenkäyttöä. Mut on lapsena ok-talossa koulittu niin hyvin että en ole missään vaiheessa voinut "nauttia" suihkusta, pesu ja se oli sit siinä. En vaan osaa päästä ihmisen pään sisään kenen mielestä on ok ottaa 1-3 kertaa päivässä puolen tunnin suihkuja kuten eräs kaverini tekee. Joo, veden säästäminen ei pelasta lapsia Afrikassa mutta yhtä lailla sen veden puhdistus ja ennen kaikkea jäteveden puhdistus maksaa ja kuluttaa luonnonvaroja...
Vierailija kirjoitti:
Jos sillä on menkat. Joudun käymään suihkussa muutaman kerran päivässä kun verta on vyötäröstä varpaisiin. Siihen päälle suihkun siivous veret seiniltä pois.
Just. Et sitten ole kuullut kuukautissuojista?
Monilia on näillä säillä kuuma ja tarviin suihkuni
Kävin pojan kanssa palkintona Burger Kingissä syömässä. Jakavat noita hinttikruunuja siellä lapsille.
Poika (7v)otti sen ja selitin hänelle sitten, että se edustaa rappiokulttuuria ja sellaista elämää missä lapsella ei ole isää tai äitiä ja jos jotain on niin siitä ei tiedä onko se mies vai nainen.
Poika kuunteli tarkkaan ja vei kruunun roskikseen ruokailun päätteeksi.
Olen ylpeä.
Nyt mennään metsään kävelemään pariksi tunniksi.
Vierailija kirjoitti:
Väärin. Mieheni kävi kaksi kertaa ja minä kolme. Mun on nyt vaan pakko hoitaa nää hiukset kuosiin. Ja pantiin niin tuli kova hiki ja sit kun pantiin uudestaan, niin taas.
Pitääkö sinun kuurata itseäsi puhtaaksi seksin jälkeen puolituntia? Niin likaiseen mieheen ei kannata koskea.
Kuka Alanko selvittämään ? Ismo Alanko?
Otat tästä eteenpäin kellonajat ylös ja sekkarilla suihkujaksojen pituudet. Kolmen viikon seurannan jälkeen ilmoitat kirjallisesti taloyhtiön puheenjohtajalle. Eiköhän ala tapahtumaan.
Voihan veden valuttamiseen yhden päivän aikana olla muitakin syitä kuin suihkussa käynti. Jos on innostunut oikein perusteellisesti pesemään seinät, katot jne.
Sinänsä vähän ihmetyttää tämä, että energian tuhlaus on ihan fine. Kunhan se maksetaan yhteisestä pussista.
Vierailija kirjoitti:
Moi, mulla on paha hiiva kun oon raskaana! Pakko suihkutella kun kutittaa niin prkeleesti! Sori vaan. Loppuu kun synnyttäny, mut vielä suihkuttelen!
Hiivaan on lääkkeitä, jotka ovat täysin turvallisia raskausaikana. Kutina loppuu puikoilla kuin seinään.
Siellä on voitu tavallisen suihkussa käymisen lisäksi esim. siivota se kylpyhuone suihkuttamalla, pestä jotakin, vaikka kukkapurkkeja ja lasten leluja suihkun alla useaan eri otteeseen. Vai kuuluuko munien pesemisestä jotenkin erilainen ääni, miten tarkkaan sinä oikein kuuntelet?
No mistäs tiedät onko sillä vieraita tai muuten, jos vaikka perheenjäsenet käy suihkussa vuorotellen...
Kova ripuli ja pahat peräpukamat.
Kannattaisko aloittajan hankkia oma elämä?
Suihkussa saa kuukausimaksuun käydä suihkussa juuri niin paljon kuin tarvii ja haluaa.
Ja aloittaja luulee maksavansa naapurin vedenkulutuksen? Iso vitsi.
Voi helvetti, millaisia ihmisiä! Siis sinä. Muuta korpeen!
Itse hoidan pahaa oloa suihkussa, siis fyysistä. Selkäkipu lievenee, kun makaan suihkussa sikiöasennossa ja annan lämpimän veden lievittää. Samoin migreenikohtauksissa menen lääkkeen ottamisen jälkeen suihkuun ja annan voimakkaan, lämpimän veden hieroa päätä ja niskoja.
Kerran olin todella kipeä, flunssa ja todella huono olo. Vain suihkussa oli hyvä olla.
Joten AP, tapa ittes tai jotain.
Häh! Ei puoli tuntia ole PITKÄ suihku.
Millainen äänieristys talossasi on? Mä en ainakaan koskaan oo kuullut jonkun naapurin olevan suihkussa. Pesukoneen ääntäkään ei kuulu, ei myöskään imurin. Enkä sitä kuseeko joku seisaaltaan vai istualtaan. Muilta osin, miten ihmeessä jaksat kytätä jonkun suihkureissujen pituuksia? Hanki elämä.