Naapuri käynyt tänään viisi (5) kertaa PITKÄSSÄ suihkussa! Alanko selvittämään?
Kiva maksaa joidenkin läträämisestä. Naapuri ottanut tänään viisi ainakin puolen tunnin suihkua. :) Ihanaa tämä kerrostaloelämä.
Kommentit (70)
Väärin. Mieheni kävi kaksi kertaa ja minä kolme. Mun on nyt vaan pakko hoitaa nää hiukset kuosiin. Ja pantiin niin tuli kova hiki ja sit kun pantiin uudestaan, niin taas.
Onneksi asun ylimmässä kerroksessa eikä naapureiden kylppärit ole mun seinän vieressä niin ei tarvitse tällaistakaan murehtia.
Muuta taloyhtiöön, jossa on asuntokohtaiset vesimittarit. Ei tarvitse maksaa muiden lotraamisesta. Valittamisella ja kyttäämisellä et voita mitään.
Voi olla vaikka kipuja mitkä helpottaa suihkussa. Tuskin lähträis pitkään jos kovan hikoilun takia pitäis noin usein pestä? Että mitäs sä selvittäisit? Oo tyytyväinen että itselläsi ongelmat tota luokkaa.
jos oma vesimaksu on alle 50 euroa ei kannata valittaa... sitten kun vesi alkaa maksamaan yli 50 euroa niin on hyvä tarkkailla toisiaan.
Ehkä se on kipeänä tai raskaana? Molemmat täysin hyväksyttäviä syitä istua suihkun lattialla. Joskus pahassa kuumeessa + flunssassa lämmin suihku on ainoa asia, joka saa olon tuntumaan edes hetken paremmalta.
On niin pirun kuuma että oli pakko käydä jo aamupäivällä suihkussa. Sitten harrastettiin seksiä, ja taas suihkuun. Sitä rataa.
Etkö ole itse lainkaan poistunut tänään kotoasi, kun olet niin tarkkaan ehtinyt pitää kirjanpitoa naapurin suihkukäynneistä. Ulkoilu ja liikunta on suositeltavampaa ja paljon mukavampaa puuhaa kuin naapurin kyttääminen.
Se on valintakysymys, asuuko sellaisessa kerrostalossa, jossa on tai ei ole huoneistokohtainen vesimittari. Onkohan naapurilla vieraita? Minulla oli viime yönä enemmistö aikuisista lapsista yövieraana, jollakin oli kaveri ja jollakin seurustelukumppani, vettä siis kului,kun kävivät suihkussa. Maksan sen itse, asun omakotitalossa, mutta vettä olisi mennyt sama määrä, vaikka asuisin kerrostalossa. Ja vaikka olisivat kuinka kerrostalossa suihutelleet, niin ei se nyt yhden naapurin vesilaskua kovin paljon olisi rasittanut.
Me ollaan ostettu sellaisia muovisia säilytyslaatikoita iso määrä kevään mittaan ja mä oon pessyt niitä suihkussa aina muutama kerrallaan ennen käyttöönottoa, koska missään keittiön lavuaarissa niitä ei mahdu tiskaamaan. En ole kuitenkaan sun naapurisi, koska meillä menee vesimaksu mittarin mukaan. Varmaan meidänkin naapurit luulee, että minä siellä itse suihkuttelen ja kauhistelee lotraamista...
Kai sinä itse käyt vain max. kerran viikossa kahden minuutin pikasuihkussa?
Kävisit vaikka kävelyllä joskus, ettet ehtis naapurin vesimittaria noin tarkastelemaan. Raitis ilma on hyväksi.
1. Suomessa (suomen kielessä) ei OTETA suihkuja. Joka ikinen enkkutermi ei käänny suoraan suomeksi. Me menemme suihkuun, enkkulaiset ottavat suihkun.
2. Ei kuulu sinulle. Naapuri saa käydä suihkussa milloin haluaa ja kuinka monta kertaa vain haluaa.
3. Ai tämä olikin trolli. No ei sitten mitään.
Meitsivain kirjoitti:
Näillä helteillä tulee itselläkin suihkuteltua
Itselläkin? Oletko sä ihan syntyperäinen suomalainen? Itselläsikö sä tosiaan itseäsi suihkuttelet?
Vierailija kirjoitti:
Ei kuulu sinulle. Laita korvatulpat.
Suomessa nyt on aivan liikaa tätä "ei kuulu minulle tai sinulle -mentaliteettia", koska kaikki on loukkausta. Siksipä täällä löytyy liian usein vainajia asunnoista, jotka ovat maanneet siellä päiväkausia, koska ei kuulunut kenellekään, miksi ikivanhaa naapuria ei enää näykään päivittäin. Tai siksi täällä saattaa "sammunut" maata kuolleena maassa, koska se ei kuulu kenellekään; ei ole minun asiani. Kyllä tyhmä tai selvästi poikkeava toiminta kuuluu jokaiselle.
Ei kuulu sinulle. Laita korvatulpat.