Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Permanentti 11-vuotiaalla??

Vierailija
01.07.2017 |

Moi! Oon 11v tyttö ja haluaisin permanentin. Mulla on suorat, vähän yli olkapään ulottuvat lyhyet hiukset. Oisko mahdollista saada sitä permanenttia näin nuoren? Ja missä kampaamossa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Sun hiukset menee pilalle sen jälkeen. Älä hyvä ihminen tuhoa tuon ikäisenä hiuksiasi. Permanentti ei edes sovi noin nuorelle ja jos sulla on raskaat suorat hiukset,niin permanentti ei välttämättä pysy kauaa eikä siihen tule ensinnäkään siinä tapauksessa laineita. Mikset anna hiuksiesi olla suorana tai kihartaa vaikka raudalla?

Vierailija
2/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hiukset tietenkään lopullisesti pilalle mene permanentista, koko ajanhan kasvaa uutta hyväkuntoista hiusta! Itselläni oli 13-vuotiaana permanentti, ja et ole paljon nuorempi. En tosin itse ollut hiuksiin tyytyväinen, joten kannattaa miettiä tarkkaan ennen permanentin ottoa. :D Ja tietenkin juttelet vanhempiesi kanssa asiasta etukäteen. Mutta en näe mitään estettä sille, etteikö 11-vuotias voisi ottaa permanenttia. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasarilla permanentit oli ihan tavallinen näky ala-asteella. Mutta ei ne nyt kovin kauniita olleet. Semmosta säkkäräähän se yleensä on, raudalla tai rullilla tulee nätimmät kiharat.

Vierailija
4/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 80-luvulla permanettikiharat, tai paremminkin permanetti linnunpesä. Ihan karsee. Olin saman ikäinen kuin sinä. En suosittele. Eikös nykyään hiusten värjäämistäkin suositella vasta 16v. ? Tuskin permisaineet sen myrkyttömämpiä on kuin väriaineetkaan.

Vierailija
5/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan ammattitaitoinen kampaaja suostu laittamaan permanenttia 11-vuotiaalle! Eihän hiuksiakaan värjätä kuin yli 16- vuotiaille.

Vierailija
6/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasvuikäisen pitää välttää permanenttauksia ja värjäyksiä samoin kuin tekokynsiä ja jatkuvaa meikkaamista kosmeettisille aineille herkistymisen ja allergisoitumisen takia.

Vierailija
7/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka nykyään haluaa permanentin? Tässähän on jo viimeiset 20 vuotta olleet muodissa limasuorat hiukset.

Vierailija
8/8 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse otin 2 vuotta sitten 13-vuotiaana. Pysyi yli vuoden. Tajusin, että omat suorat hiukseni sopivat minulle paljon paremmin kuin ne käkkärät. Ja kun hiukset kasvoivat, näytti hirveältä kun puolet hiuksista oli suorii ja osa kiharoita, ja niihin tuli helposti takkuja.