Vierailija

Lapset isällään ja minulla tylsää. Kävin jo aamulla lenkillä ja mieli tekisi taas. Kannattaako?

• ylös 2
  • alas 1

Kommentit (8)

Vierailija

Jos sinulla olisi koira, kävisit lenkillä vähintään kolme kertaa päivässä. Moni sen lisäksi harrastaa muutakin liikuntaa.

Että ei ole liikaa jos kerran mieli tekee. Jos aamulenkki olisi ollut niin rankka ettei olisi järkevää tehdä enää toista, olisit niin väsynyt ettet haluaisi toiselle lenkille.

Ihmiset on nykyään ihan käsittämättömän vieraantuneita omasta kehostaan ja sen suorituskyvystä.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Tarkoitin siis reipasta juoksulenkkiä. Aamulla juoksin 7 km 6.30/km. Enkä epäile etteikö kehoni siitä suoriutuisi, mutta tuli vain mieleen että onko siitä enemmän haittaa kuin hyötyä.Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Itse tein joka aamu parin tunnin reippaan vaunulenkin ja illalla vielä toisen, tunnin kestävän lenkin.

Joskus kävin yksin hölkkäämässä vaunulenkin sijaan.

Oli ihan älyttömän hyvä kunto ja jaksoin kävellä minne vaan!

Lisäksi kävin salilla silloin tällöin mutten mitenkään aktiivisesti ja sielläkin varmaan enemmän aerobista treeniä.

Kun olen synnyttänyt niin aloitan kyllä uudestaan. Ikinä en ole ollut näin huonossa kunnossa kuin nyt.

Vierailija

Jos tuntuu siltä että haluat mennä lenkille, niin siitä vaan. Ihan eri asia on, jos kävisit joka ikinen päivä kaksi kertaa lenkillä. Kroppa tarvitsee myös lepoa ja mielellään vaihtelua liikunnassa. Nauti juoksemisesta!

Vierailija

Mene ihmeessä, jos siltä tuntuu. Joka päivä tuollainen olisi tosiaan jo liioittelua, mutta silloin tällöin täysin ok.

Vierailija

Niinkuin joku jo huomauttikin koiran omistajat käy joka päivä vähintään kahdella lenkillä. Päivästä toiseen, satoi tai paistoi.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat