Miksi ulkomaalaisten suomalaiset vaimot ovat rumia ja lihavia?
Kommentit (46)
Matkamuistoina tuotujen miesten Suomessa asuvat vaimot pääsääntöisesti ovat järkyttäviä ilmestyksiä.
Suomi nainen - ulkomaalainen mies parit ovat paremman näköisiä kuin suomalainen nainen - suomalainen mies parit. Syy tähän eroon löytyy useimmiten juuri naisista, ei me kaikki suomiliitoissa elävät naisetkaan mitään kaunokeijuja olla. Tämä havainto on Helsingistä, keskustasta n. 5km pohjoiseen, kaupungin vuokratalo -korttelista.
lihavia ja rumia suominaisia. Harvemmin pakolaiset laihoille ja kauniille suomineidoille kelpaa
joutuu ottamaan vaan sen ekan mitä saa. oli se sitten hakkaava ulkomaalainen tms.
Mutta yksi asennevamma täytyy kyllä itsessänikin myöntää. Minusta nimittäin thaimaalaisten naisten kanssa avioituneet suomalaismiehet ovat ressukoita, tossuja ja kykenemättömiä elämään itsenäisen ja vahvan naisen kanssa.
Totta tai tarua, vähän nolottaa silti.
olin kyllä meistä kahdesta huomattavasti kauniimpi. Nyt on aika ikävä kyllä tehnyt tehtävänsä ja olen pulska ja miestäni huomattavasti rupsahtaneempi. Olisinkohan suomalaisen miehen kanssa säilyttänyt hehkeyteni? :)
mutta en ikinä neekeriä tai muuta ählämiä, jolla ei ole halua muuhun kuin ukkoporukalla kahvilassa istumiseen. Ennemmin olen vanhapiika tai yh
Eiköhän se ole niin, että lihavia-rumia naisia on sekä ulkomaalaisten että ihan suomalaistenkin miesten kanssa naimisissa.
Ja monet suomineidot ottavat omana tahtonaan puolisokseen hakkaavan SUOMALAISEN miehen.
JA yllätyksenä monille, monet suomineidot ottavat omana tahtonaan puolisokseen rakastavan ULKOMAALAISEN miehen.
Ei asiat ole mustavalkoisia. Typeryyttä päätellä asioita, jos ja kun ei toisten ihmisten elämästä/tunteista tiedä mitään. Sivistäkää itseänne!! Kiitos.
takana lähes 20v avioliittoa ja lisäksi en ole ruma enkä edes lihava.
Että silleen...
on masentava paikka bongata näitä musulmaani-loverseja. Lihavia ja kouluttamattomia ovat. Huntu-tantat ovat luku sinänsä.
kuka ny Jakomäessä haluis asua!!!
nyt ovat enimmäkseen rumia ja lihavia. Muita ulkomaalaisten vaimoja en juuri tunne joten en voi sen kummemmin ottaa kantaa. Itse en ole ainakaan lihava, rumuus nyt on makuasia. Ulkopuoliset ihailevat kyllä ulkonäköäni, itseä se ei aina miellytä.
Suomessa käydessäni olen saanut sellaisen käsityksen että etenkin suomalaiset miehet ne vaan rumenee ja plösöytyy. Sen verran esteetikko olen että suomalaista miestä tuskin ottaisin, onneksi niitä tulee harvemmin vastaan.
Vaimot rumia ja lihavia just ja tyttöset kauniita. Oletko joku perverssi...
Sinulla ei nyt ole oikein tuota tietoa.
Minä väitän kyllä olevani ihan sievä, siro ja vaaleat pitkät hiukset.
Olen 150 cm pitkä ja painan n. 39 kg eli en kyllä missään tapauksessa ole myöskään lihava.
Aviomieheni on somalialainen. Hänellä oli jo pysyvä oleskelulupa ennenkuin tapasimme. Ja suomen kansalaisuuden saisi ja olisi saanut ajat sitten, jos olisi hakenut. Ei vain ole tarvetta sille kansalaisuudelle.
Mistä noita natsi-mielisiä vielä tähän maailmanaikaan sikiää?
Maailma pienenee, kulttuurit, rodut (ja lopulta uskonnotkin) sulautuvat pikkuhiljaa.
Nurkkakuntaisuus päättyy ja olemme kaikki maailmankansalaisia.
Kuka pysyy kyydissä, kuka tippuu?
Mikä ihmeen ongelma tämä on, kun joku vähänpäästä itkee tätä???
Jos olette sattuneet katselemaan ympärillennen, "perussuomalainen" naisen kroppa on vaan toivottoman persjalkanen ja herkästi lihovaa tyyppiä. Onneksi sentään ulkomaalaisissa miehissä on niitä, jotka osaavat arvostaa lihaa luiden ympärillä!
Tekeekö ylipaino ihmisestä arvottoman läskikasan, jota saa haukkua? Tai tämän perusteella päätellä henkilön koulutustaustaa, saati sitten avioliiton solmimissyitä???
Itse olen nykyisin ylipainoinen, en ollut sitä mieheni tavatessa 15 vuotta takaperin. Mieheni on länsi-afrikkalainen, akateemisesti koulutettu (kuten minäkin), nykyisin Suomen kansalaisuuden saanut, työssä käyvä "perheenpää". Mies ei hakkaa, eikä ryyppää, toisin kuin niin moni "perussuomalainen" mies.
Mikä parasta, mieheni on minuun edelleen yhtä tyytyväinen kuin oli aikoinaan minuun ihastuessaankin. Kiloni eikä lisääntyvä ikäni ole häneen vaikuttaneet negatiivisesti, päin vastoin, hän usein naureskelee, kuinka hänen kotimaassaan olisimme kiloinemme erittäin arvostettu ja vaikutusvaltainen pari.
Eli moku-liitot eivät johdu suomalaisen vaimon ylipainosta tai rumuudesta! Sillä kauneus on katsojan silmissä!
Ja ap:llä on ilmeisesti ongelmana, ettei hän kelpaa edes näille ulkomaalaisille.
Ne tietää että meikäläisistä läskiperseistä on iloa pitkälle tulevaisuuteen:
http://www.verkkouutiset.fi/juttu.php?id=130997
Paitsi tällä hetkellä melko suuri, rv 40+. Mieheni on eteläeurooppalainen, ja selvästi keskivertoa komeampi, vientiä riittäisi niin kotimaassaan kuin täälläkin ;-)
minä en tunne yhtään rumaa ja vain muutaman pulskan vaimon. no, me taidamme liikkua eri ympyröissä kuin sinä..