Oletko mielestäsi kaunis?
Tiedätkö olevasi kaunis, vai pitääkö se kuulla muiden suusta?
Kommentit (20)
Välillä. Yleensä en ja nykyään vielä harvemmin.
Peilissä aika usein, mutta valokuvissa en koskaan niin en tiedä mitä ajatella
Jos otan valokuvan niin en ole kaunis, peilistä taas katsoo ihan ok nainen. En tiedä, olisi kiva saada selvyys. kait liian epäsymmetriset kasvot.
Olen kauniimpi kuin 99% ihmisistä ja saan myös kuulla tästä usein.
Se on mukava kuulla muilta, mutta ei minun tarvitse. Ei sillä ole loppujen lopuksi mitään väliä mitä muut on sun ulkonäöstä mieltä, itselleen pitää kelvata.
Käsitän muiden kommenttien perusteella, että olen. Mutta harvemmin tuntuu siltä. Yritän kehittää sisäisiä ominaisuuksia ylitse ulkoisten.
Onko kauneus ja raavaus sama asia?
Omasta mielestäni olen ok-näköinen, muut kehuvat ulkonäköä. Olisin mieluummin rumempi. Ällöttää joutua iskuyrityksien tai lääpinnän uhriksi ja tympii, että joku urpo tunkeutuu heti seuraan, jos vahingossa hymyilee ja katsoo silmiin.
Olen niin ruma etten katso itseäni peilistä julkisilla paikoilla. Valokuvia en ota itsestäni juuri koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kauneus ja raavaus sama asia?
Voi se sitäkin olla. Jos on raavas hyvällä tapaa. Ryhti ja itsetunto pitää olla kohdillaan. T:Ap
Vierailija kirjoitti:
Omasta mielestäni olen ok-näköinen, muut kehuvat ulkonäköä. Olisin mieluummin rumempi. Ällöttää joutua iskuyrityksien tai lääpinnän uhriksi ja tympii, että joku urpo tunkeutuu heti seuraan, jos vahingossa hymyilee ja katsoo silmiin.
Varmasti saat itsestäsi rumemman, jos tosissasi haluat.
Olen kaunis ja erittäin tyytyväinen ulkonäkööni. Osaan myös arvostaa toisten kauneutta ja tykkään katsella kauniita ihmisiä. En myöskään koe alemmuudentunteita tai ole kateellinen muille kauniille naisille, koska olen itse juuri sen näköinen kuin haluan olla.
Olen kivannäköinen, joidenkin mielestä varmaan jollain tavalla kauniskin. Silti mielenrauha,sisäinen tasapaino ja sopusointu ovat niitä asioita, jotka tekevät mun silmissä ihmisestä kauniin. Sitä kohti teen matkaa.
Minua kehutaan kauniiksi, mutta olen kaikilla yleisillä ulkonäköstandardeilla epäsuhtainen ja ruma. Miehet kehuvat kaikennäköisiä naisia seksin toivossa, näen noiden feikkikehujen läpi liiankin helposti. Se miten paljon saa kehuja ulkonäöstään, ei tosiasiassa korreloi sen objektiivisen kauneustason kanssa mitenkään.
En ole kaunis mutta nuorempana olin ihan miellyttävän näköinen. Ja kuulema nykyäänkin. Ehkä jotain tosiaan on kun edelleenkin mut koetaan jotenkin viehättävänä. Saan aina kuulla asiasta uudessa seurassa vaikka ikää on jo yli 50v.
Kai se on hymy joka hämää:)
En ole, mutta toivon päivittäin että olisin edes perusnätti. Ruman tytön elämä ei ole helppoa.
Olen kaunis. Joskus joku sanoo sen.
Minussa on jotain söpöä, pientä ja sensuelllia, mikä vetoaa useimpiin miehiin.
En pidä itseäni kauniina, mutta jotain seksikkyyttä on, koska kun kävin ravintolassa 20 vuoden tauon jälkeeen, oli miehiä jonossa asti. Sitä kuhinaa itsekin ihmettelin.., Minulla on täydelliset rinnat, huulet ja silmät. Peppukin on timmi salilla käymisestä. Olen hyvin pienikokoinen joka näemmä vetoaa. Mutta oma mies on paras, en voisi tosi tilanteessa pettää. Tämä on todettu. Kysyntää olisi, mutta en pystyisi pettämään, flirttiä pidemmälle en pysty menemään. Mieheni on ykkönen. Olen sittenkin se kiltti tyttö, joka ei vaan pysty olemaan mikään maailman nainen vaikka muut miehet näin haluaisivat. Olen iloinen siitä.
En koe olevani kaunis. Joskus muutama vuosi sitten arvelin olevani yksi maailman rumimmista ihmisistä, mutta nykyisin ajattelen, että olen kai melko tavallisen näköinen. Minussa on sekä kauniita että rumia piirteitä. Äiti joskus sanoo minua kauniiksi, mutta varmaan melkein kaikkien äitien mielestä omat lapset ovat kauniita :D
Tiedän olevani kaunis, mutta siltikin inhoan valokuvia itsestäni.