Vierailija

Kertokaa teinin äidille :D

• ylös 8
  • alas 4

Sivut

Kommentit (29)

Vierailija

Vähän vaikeaa selittää suomeksi mutta jotain hauskaa, coolia yms. Voit sanoo vaikka, että jotkut bileet on lit.

• ylös 30
  • alas 5
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Kiitos!  :D   Mistä lyhennennetty?

Vierailija kirjoitti:
Vähän vaikeaa selittää suomeksi mutta jotain hauskaa, coolia yms. Voit sanoo vaikka, että jotkut bileet on lit.

Vierailija

En tiedä, mutta asiayhteyksistä olen olettanut, että tarkoittaisi kirjaimellisesti käännettynä "syttynyt". Eli olisiko "liekeissä" hyvä suomennos..? Jotain erityisen positiivista se kuitenkin on merkitykseltään.

• ylös 18
  • alas 5
Vierailija

Tytär hokee sitä minulle joka välissä.  :D    Ei ole suostunut selittämään mitä tarkoittaa. Nytpä tiedän, kiitos teille!   :D   :D

Vierailija kirjoitti:
En tiedä, mutta asiayhteyksistä olen olettanut, että tarkoittaisi kirjaimellisesti käännettynä "syttynyt". Eli olisiko "liekeissä" hyvä suomennos..? Jotain erityisen positiivista se kuitenkin on merkitykseltään.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Kiitos!! Totta tämäkin!

Vierailija kirjoitti:
Sänky ranskaksi. Tai lyhenne sanasta literature.

• ylös 10
  • alas 3
Vierailija

Asiayhteydesta riippuen lit voi olla: Valaistu (valot paalla), kirjallisuus (lyhennys),  sytyttetty tai sitten humalassa (jota epailen teinin tapauksessa).

• ylös 3
  • alas 14
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Tytär hokee sitä minulle joka välissä.  :D    Ei ole suostunut selittämään mitä tarkoittaa. Nytpä tiedän, kiitos teille!   :D   :D

Vierailija kirjoitti:

Ei se tiedä itekään, hokee vaan kun on kuullut muilta... Eikä niistäkään kukaan oikeestaan tiedä muuta kuin että jotain tosi siistiä se tarkottaa.

• ylös 18
  • alas 2
Vierailija

Urbaanin sanakirjan mukaan tarkoittaa a) olla todella kännissä/huumeissa b) olla pienessä kännissä c) jotain mahtavaa, hienoa kuten "cool" tai "hot" aiemmin.

Vierailija

Jokin asia, ihminen tai tapahtuma voi olla "lit"

Suomeksi "liekeissä"

En kylläkään ymmärrä miksi suomea puhuva sanoisi lit. kuulostaa jotenkin tyhmältä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat