Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen todennut, että en tarvitse suomalaisia naisia enää mihinkään

Vierailija
01.07.2017 |

Mitä ajatuksia tämä herättää? Vituttaako, kun tälläinen akateeminen, mukava, hyvännäköinen ja urheilullinen mies ei enää olekkaan sinkkumarkkinoilla? Tajusin viimein, että miksi ihmeessä tuhlaisin aikaani esim. Tinderiin, kun voin sen sijaan mennä juttelemaan ulkomaalaisille camgirleille. He sentään osaavat jutella ja vastata viesteihin ja ovat kiinnostuneita kuulumisista. Ja ovat todella hyvännäköisiä! Siinä jää moni suomalaisnainen toiseksi.

T. M24

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta, koska kuulostat lapselliselta ja katkeralta. Pidän miehekkäistä ja aikuismaisesti käyttäytyvistä suomalaismiehistä. Sinä et ole sellainen. Mutta hyvä kun camtyttöjen seura on sulle okei.

Vierailija
22/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia tuon pitäisi herättää?

Hyvä sulle, jos olet löytänyt oman kohderyhmäsi parisuhdemarkkinoilla. Ei se multa ole pois millään lailla. Tuskin olisin sulle ollut muutenkaan sopiva, jos sua kiehtoo enemmän ulkomaalaiset camgirlit (mitä ikinä ovatkaan). Olen kuitenkin vaan tällainen hiljainen suominainen ja etsin miestä, joka haluaa kaltaiseni introvertin eikä jotain ihan muuta.

Kyllä minua introverttinaiset kiinnostaa, mutta juurikin Tinderissä taitavat olla vähemmistönä? Eikä minulla ole sosiaalista elämää, jolloin voisi jopa tulla tilaisuuksia tutustua naisiin :(

AP

Herranen aika, sinä olet nuori ihminen, vasta parikymppinen. Miten niin sinulla ei ole sosiaalista elämää? Eikö sinulla ole ystäviä? Sukulaisia? Harrastuksia ja harrastuskavereita? Työkavereita? Sinun pitää raahata itsesi ihmisten ilmoille, ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan. Koeta nyt löytää jotain sisältöä elämääsi, ei kukaan nainen halua olla ainoa elämäsi sisältö.

Juuh kyllä meitä yksinäisiä nuoria ihmisiä vaan riittää. Kaikki ei ole niin onnekaita, että löytää samanluonteudia ihmisiä sukulaisista, opiskelutovereista jne.. valitettavasti

N22

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei harmita, sisin on ulkokuorta tärkeämpi ja tekstisi antaa kuvan ikävästä persoonasta. Katkeruus karkoittaa naiset, ei ole vaikea ymmärtää, miksei Tinder ole kohdallasi johtanut mihinkään. Kivat miehet saavat kyllä veroistaan naisseuraa.

Vierailija
24/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan ihmisiä, jotka päättävät kehittää itseään ja tavoitella onnea tavoilla, joihin voivat itse vaikuttaa (ml. MGTOW-miehet). Sinun toimintasi valitettavasti on jotain aivan muuta. Omalla toiminnallasi ruokit omaa katkeruuttasi ja teet siitä osan identiteettiäsi. Tuollainen sisään asennettu negatiivisuuden kierre syö koko ajan kapasiteettiasi saavuttaa elämässä jotain.

Mieti nyt hetki ihan oikeasti: mihin sinä naisia ylipäätään tarvitset? Kuka sinulle väitti, että miehen arvo tulee sen kautta, millaisen/kuinka paljon naista saa? Miksi uskot sellaista soopaa? Sinä omana itsenäsi olet arvokas. Eikä me naiset sen kummoisempia olla kuin ihmiset muutenkaan.

Vierailija
25/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei harmita, sisin on ulkokuorta tärkeämpi ja tekstisi antaa kuvan ikävästä persoonasta. Katkeruus karkoittaa naiset, ei ole vaikea ymmärtää, miksei Tinder ole kohdallasi johtanut mihinkään. Kivat miehet saavat kyllä veroistaan naisseuraa.

No nyt helvetti oikeesti :D Minähän nimenomaan tuolla Tinderissä olin mukava. Profiilinkin näytin noille parille _nais_puoliselle kaverille mitä minulla on ja sanoivat, että se on hyvä ja antaa minusta kivan kuvan. Silti kerta toisensa jälkeen ne naiset jättäävät jossain vaiheessa vastaamatta viestiin, vaikka on kuinka asiallinen. Ei kai se nyt ihme jos tässä katkeroituu.

Vierailija
26/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko äidilläsi mitään sanottavaa asiaan, vai uskallatko edes ottaa puheeksi?

Vierailija
27/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellisessa elämässä erkki-pekka 50v maaseudulta on se miestyyppi joka haeututtaa itselleen morsion ulkomailta ja sehän kertoo enemmän tämänkaltaisista miehistä kuin suomalaisista naisista ryhmänä.

Vierailija
28/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmänkin säälittää ja mietityttää, että mikä ihme on vialla suomalaisessa yhteiskunnassa, kun kasvava osa nuorista ihmisistä ei opi sosiaalisia taitoja vaan katkeroituvat yksinäisyyttää. 

Vierailija
29/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukan pistää silmään tuo akateeminen M24. Useimmat tuonikäiset "akateemiset" ovat vasta opiskelijoita. Lue lukusi loppuun ja lesota sitten akateemisuudellasi.

Vierailija
30/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmänkin säälittää ja mietityttää, että mikä ihme on vialla suomalaisessa yhteiskunnassa, kun kasvava osa nuorista ihmisistä ei opi sosiaalisia taitoja vaan katkeroituvat yksinäisyyttää. 

Ehkäpä ei kannattaisi antaa nuorten syrjäytyä elämästä esim. lukion/amiksen jälkeen, jos ei opiskelu- tai työpaikkaa löydy

Vierailija
31/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta. Omat lapseni ovat sinua vanhempia ja olen onnellinen, että tyttärieni miehet ovat fiksuja, toisin kuin sinä.

Vierailija
32/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa :) itsekkään en oikein välitä suomalaisista miehistä kumppaneina, eivät osaa kohdella naista ja harvemmin ovat tummia ja hyvännäköisiä.

T. Ulkomaalaisen miehen vaimo

Vierailija
33/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vituta.

Tapasin Tinderissä menestyvän ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvän ulkomaalaisen miehen, joka ei ole tunneilmaisunsa kanssa jumissa suomalaisten tavoin, jonka kanssa seksi on aivan taivaallista, ja joka vie minua ympäri maailmaa erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin muiden mukavien ja sivistyneiden ihmisten pariin. Eikä ole mikään auervaara tai petturisika, eikä edes narsistipaskiainen, jollaisiksi ulkomaalaiset kivat miehet tämän palstan mukaan kuulemma aina paljastuvat. Sen verran monen hänen ystävänsä kanssa olen jo tutustunut ja sen verran paljon hänen menneisyydestäänkin kuullut, että tiedän hänen olevan ihana mies ihan oikeasti.

En ehkä kuitenkaan ihan heti vaihtaisi tätä miestä johonkuhun jonneen, joka yrittää vauvapalstalla provota naisia kertomalla juttelevansa joillekin horoille nettikameran kautta. 

Vierailija
34/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajatuksia tuon pitäisi herättää?

Hyvä sulle, jos olet löytänyt oman kohderyhmäsi parisuhdemarkkinoilla. Ei se multa ole pois millään lailla. Tuskin olisin sulle ollut muutenkaan sopiva, jos sua kiehtoo enemmän ulkomaalaiset camgirlit (mitä ikinä ovatkaan). Olen kuitenkin vaan tällainen hiljainen suominainen ja etsin miestä, joka haluaa kaltaiseni introvertin eikä jotain ihan muuta.

Kyllä minua introverttinaiset kiinnostaa, mutta juurikin Tinderissä taitavat olla vähemmistönä? Eikä minulla ole sosiaalista elämää, jolloin voisi jopa tulla tilaisuuksia tutustua naisiin :(

AP

Herranen aika, sinä olet nuori ihminen, vasta parikymppinen. Miten niin sinulla ei ole sosiaalista elämää? Eikö sinulla ole ystäviä? Sukulaisia? Harrastuksia ja harrastuskavereita? Työkavereita? Sinun pitää raahata itsesi ihmisten ilmoille, ei sinua kukaan kotoa tule hakemaan. Koeta nyt löytää jotain sisältöä elämääsi, ei kukaan nainen halua olla ainoa elämäsi sisältö.

Todella törkeästi kirjoitettu. Nuoret ovat nykyään paljon yksinäisempiä kuin sinun aikanasi joskus kenties 90-luvulla.

Vierailija
35/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en tarvitse suomalaisia naisia. Olen itsenäinen aikuinen mies joka pärjää jopa ilman ulkomaalaisiakin chat naisia, joighin väsykät sortuvat.

Tosin kiva on ollut, kun yksi on nurkissa, mutta vain yksi nainen ja siinäkin suomalaisessa on toi miehellekin  liikaa.

Vierailija
36/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusen säälittää, mutta jos tuo elämä tyydyttää sinua niin hyvä juttu. Toisaalta minusta sinulla on jokin asia pielessä kun koet tarvetta saada muut katkeraksi ja vihaiseksi. Oletko itse katkera ja vihainen? Hyvänen aika, jos elät elämääsi onnellisena niin eihän se ole keltään pois. Ei minua "vituta".

Olen kyllä jo yli 30 vuotta ollut avioliitossa enkä siis etsi miestä, mutta kun nyt kerran kysyit niin vastasin.

Eikö Suomessa muuten ole tuollaisia "camgirlejä"? Ja pitääkö sinun maksaa tuosta yhteydenpidosta jotain? Jotenkin minusta tuntuu, että jos olet ok niin saisit ilman maksuakin seuraa. Toki, jos et sitä halua niin ei sitten.

Jos joku yksittäinen tai parikin ihmistä on joskus loukannut sinua pahasti, niin älä anna heidän pilata elämääsi. Annat heille silloin aivan liikaa valtaa omaan elämääsi. Joku paskiainen teki / sanoi pahasti ja annat sen yhä vaikuttaa mieleesi? Nappaa tuo valtanuora poikki NYT. Kaikkea hyvää elämääsi.

Vierailija
37/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vituta.

Tapasin Tinderissä menestyvän ja herrasmiesmäisesti käyttäytyvän ulkomaalaisen miehen, joka ei ole tunneilmaisunsa kanssa jumissa suomalaisten tavoin, jonka kanssa seksi on aivan taivaallista, ja joka vie minua ympäri maailmaa erilaisiin tilaisuuksiin ja tapahtumiin muiden mukavien ja sivistyneiden ihmisten pariin. Eikä ole mikään auervaara tai petturisika, eikä edes narsistipaskiainen, jollaisiksi ulkomaalaiset kivat miehet tämän palstan mukaan kuulemma aina paljastuvat. Sen verran monen hänen ystävänsä kanssa olen jo tutustunut ja sen verran paljon hänen menneisyydestäänkin kuullut, että tiedän hänen olevan ihana mies ihan oikeasti.

En ehkä kuitenkaan ihan heti vaihtaisi tätä miestä johonkuhun jonneen, joka yrittää vauvapalstalla provota naisia kertomalla juttelevansa joillekin horoille nettikameran kautta. 

"joillekkin horoille", suhtautumisesi seksityöntekijöihin on mielenkiintoinen, kun miettii, että oikein hehkutat meneväsi "sivistyneiden ihmisten pariin". Kannattaa tutustua naisten oikeuksiin ja feminismiin, jos joskus kiireiseltä elämältäsi ehdit

Vierailija
38/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa tippaakaan. En ole kiinnostunut sinunkaltaisista miehistä, usko pois :D

Eli jos akateeminen, mukava, hyvännäköinen ja urheilullinen mies ei kelpaa, niin millainen sitten? Etsit amista, joka on ilkeä ja ruma ja hengästyy rappusia alaspäin kävellessä?

Vierailija
39/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mukava" :D :D :D 

Jos oikeasti olet kaikkea tuota mitä väität olevasi, sinussa on jotain muuta perustavanlaatuista pielessä, ellet muka kenellekään kelpaa. 

Onko tosiaan näin?? Mukavat ei voi olla mukavia jos ei ole "kelvannut" kenellekään?? Koskeeko sama myös sinkkunaisia?

Ohis

Vierailija
40/52 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkäpä ei kannattaisi antaa nuorten syrjäytyä elämästä esim. lukion/amiksen jälkeen, jos ei opiskelu- tai työpaikkaa löydy

Minä taas luulen, että syy on tätäkin syvemmällä. Ihan siellä lapsuusajan kasvatuksessa asti ja siinä, millaisia piileviä asenteita syötetään eteenpäin sukupolvelta toiselle. Miesten kohdalla tulee mieleen esimerkiksi kerskuminen naiskokemuksilla. Helposti näistä jutuista saa kasvava miehenalku sellaisen kuvan, ettei ole mies eikä mikään, jos ei ole X määrää seksikokemuksia tai tarpeeksi kaunista naista. Näin naisen saamisesta tulee yksi tärkeimpiä miehisyyden mittareita, joka menee jopa menestyksen, muiden tavoitteiden ja oman persoonallisuuden ohi. Tämä asenne lataa parisuhteen muodostukseen valtavat sosiaaliset paineet ja asettaa muutenkin naiset miehen silmissä epäinhimillisen korkeaan asemaan.

Naiset eivät yleensä vaikuta olevan ihan yhtä katkeroituneita yksinäisyydestä/kumppanin puutteesta, eikä heidän kohdallaan varmaan voida puhua ihan samanlaisesta ilmiöstä. Mutta miehet, teidän tulisi itse olla muuttamassa sosiaalista kulttuurianne terveempään suuntaan. Kun olette itse roolimallin asemassa nuoremmille, älkää antako liikaa painoarvoa NAISILLE puhumalla vain heistä. Yrittäkää olla kiinnostuneempia miesten omista saavutuksista, kokemuksista, maailman näkemisestä, itsensä toteuttamisesta jne.

Ugh, olen puhunut.

Tämän lisäksi voisin jatkaa esseetä vielä ylipäätään suomalaisesta mielenlaadusta, yksin pärjäämisen ihanteista, tunteiden piilottamisesta jne. mutta se on sitten jo asia erikseen.. 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kaksi