Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelan tukihakemus, screenshotit ei kelpaa?

Vierailija
01.07.2017 |

Pitäisi liitteitä toimittaa kelaan mutta ei kelpaa screenshotit tiliotteista. Pelkkä kännykkä käytössä..
Mitä teen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyt tulostaa paperit kirjastossa.

Vierailija
2/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyt tulostaa paperit kirjastossa.

Ai kuinka? Puhelinpiuhako monistuskoneeseen vai? Ei täälä ole kyl mitään ruutuja ikivanhas laittees.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sitä lähetteyä omaan sähköpostiisi? Ja sieltä Kelalle tai tulostat sähköpostin liitteen kirjastossa?

Vierailija
4/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään piuhoja =D menet kirjaston koneelle, kirjaudut verkkopankkiin, tulosta tiliotteet, vie kelaan

Vierailija
5/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit kai kirjautua kirjaston koneelle (ehkä voi myös kirjautumatta?), mennä sillä verkkopankkiin ja tulostaa tiliotteet. Meidän kaupungilla on myös asiakaspalvelupiste jossa on kone ja voi tulostaa ilmaiseksi.

Vierailija
6/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin olen vanhojen koneiden hajottua siirtynyt ihan vain puhelimen varaan, ja on kyl hankala täyttääkkin sillä papereita. Aika monesti sanotaan, että tee tietokoneella kotona. Mutta kun sitä ei ole. Oletetaan että kyllähännykypäivänä kaikilta löytyy kone, mutta meitä on paljon, jotka ollaan siitä luovuttuja älypuhelin on se " kone". Mutta kun ei se oikein olekkaan. Ei sillä "wördejä" kirjoitella.

Vierailija
7/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei muka screenshot tai kännykällä otettu kuva kelpaa? Tässä jutussa kun niin kehutaan, että liitteiden lähettäminen on tehty mahdollisimman helpoksi. http://www.kela.fi/-/kela-muistuttaa-toimeentulotukihakemuksen-puuttuva…

Vierailija
8/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt hyvänen aika tee asiasta vaikeampia kuin ne ovat!

Menet kirjastoon, kirjaudut verkkopankkiin ja tulostat. 

Ja myös joissakin kelan toimipisteissä voi tulostaa. 

Vierailija
9/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi muka screenshot ei kelpaa?

Itse olen esim. palkkakuiteista lähettänyt screenshotit ja on kelvannut.

Vierailija
10/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekkin olen vanhojen koneiden hajottua siirtynyt ihan vain puhelimen varaan, ja on kyl hankala täyttääkkin sillä papereita. Aika monesti sanotaan, että tee tietokoneella kotona. Mutta kun sitä ei ole. Oletetaan että kyllähännykypäivänä kaikilta löytyy kone, mutta meitä on paljon, jotka ollaan siitä luovuttuja älypuhelin on se " kone". Mutta kun ei se oikein olekkaan. Ei sillä "wördejä" kirjoitella.

a) mene kirjastoon

b) kyllä älypuhelimiinkin saa Word-sovelluksen

Vierailija
11/11 |
01.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut kuvan ja lähettänyt, hyvin on kelvannut.