Kelan tukihakemus, screenshotit ei kelpaa?
Pitäisi liitteitä toimittaa kelaan mutta ei kelpaa screenshotit tiliotteista. Pelkkä kännykkä käytössä..
Mitä teen?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Käyt tulostaa paperit kirjastossa.
Ai kuinka? Puhelinpiuhako monistuskoneeseen vai? Ei täälä ole kyl mitään ruutuja ikivanhas laittees.
Saatko sitä lähetteyä omaan sähköpostiisi? Ja sieltä Kelalle tai tulostat sähköpostin liitteen kirjastossa?
Ei mitään piuhoja =D menet kirjaston koneelle, kirjaudut verkkopankkiin, tulosta tiliotteet, vie kelaan
Voit kai kirjautua kirjaston koneelle (ehkä voi myös kirjautumatta?), mennä sillä verkkopankkiin ja tulostaa tiliotteet. Meidän kaupungilla on myös asiakaspalvelupiste jossa on kone ja voi tulostaa ilmaiseksi.
Itsekkin olen vanhojen koneiden hajottua siirtynyt ihan vain puhelimen varaan, ja on kyl hankala täyttääkkin sillä papereita. Aika monesti sanotaan, että tee tietokoneella kotona. Mutta kun sitä ei ole. Oletetaan että kyllähännykypäivänä kaikilta löytyy kone, mutta meitä on paljon, jotka ollaan siitä luovuttuja älypuhelin on se " kone". Mutta kun ei se oikein olekkaan. Ei sillä "wördejä" kirjoitella.
Miksei muka screenshot tai kännykällä otettu kuva kelpaa? Tässä jutussa kun niin kehutaan, että liitteiden lähettäminen on tehty mahdollisimman helpoksi. http://www.kela.fi/-/kela-muistuttaa-toimeentulotukihakemuksen-puuttuva…
Älä nyt hyvänen aika tee asiasta vaikeampia kuin ne ovat!
Menet kirjastoon, kirjaudut verkkopankkiin ja tulostat.
Ja myös joissakin kelan toimipisteissä voi tulostaa.
Miksi muka screenshot ei kelpaa?
Itse olen esim. palkkakuiteista lähettänyt screenshotit ja on kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Itsekkin olen vanhojen koneiden hajottua siirtynyt ihan vain puhelimen varaan, ja on kyl hankala täyttääkkin sillä papereita. Aika monesti sanotaan, että tee tietokoneella kotona. Mutta kun sitä ei ole. Oletetaan että kyllähännykypäivänä kaikilta löytyy kone, mutta meitä on paljon, jotka ollaan siitä luovuttuja älypuhelin on se " kone". Mutta kun ei se oikein olekkaan. Ei sillä "wördejä" kirjoitella.
a) mene kirjastoon
b) kyllä älypuhelimiinkin saa Word-sovelluksen
Käyt tulostaa paperit kirjastossa.