Vierailija

Olen kyllä nyt hieman järkyttynyt, kun tuollaisia nyt muutamia nähnyt kesän aikana. Kenenkään ei pitäisi pukeutua noin mauttomasti, ei ainakaan lasten. Nyt järki käteen vanhemmat.

• ylös 42
  • alas 6

Kommentit (17)

Vierailija

Ihan samaa mieltä! Todella lyhyitä ja muutenkin tiukkoja shortseja on jopa todella laihijen lasten päällä, ei näytä edes hyvältä saati asialliselta.
Samoin ihmettelen sitä että valitetaan ettei kaupasta saa muita kuin lyhyitä shortseja. No ehkä jostain H&M:ltä ei saakaan mutta kyllä niitä löytyy (esim Pop). Ja jos ei löydy, niin sitten jätetään sinne kauppaan.

• ylös 27
  • alas 5
Vierailija

Koska tytöt haluavat ja vinkuvat.
Aikuiset naiset voisivat itse hiukan käyttää harkintaa (tätä nyt ei tietenkään saa sanoa). Niistä ne pikkutytöt sen mallinsa ottaa.
Samoin voisi mediassa esitellä muitakin naisia kuin tissibimboja niin ehkä tytöt samaistuisivat sitten eri tavalla.

• ylös 22
  • alas 3
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

luultavasti jos antaa pitää niin tyttö ei sitten 12 vuotiaana kapinoi salaa pitämällä farkkuja ja seurustelemalla maken kanssa joka osti ne työkyvyttömyyseläkkeestään 40 vuotis päivien kunniaksi

• ylös 11
  • alas 9
Vierailija

Sellainen vanhempi, jonka 10 vuotiaalla tytöllä on 13 vuotias isosisko esimerkkinä.

• ylös 12
  • alas 7
Vierailija

Mun tytöllä on sellaisia. Mussa on varmasti jotain vikaa, mutta en ymmärrä, mitä pahaa niissä on. Enemmän näkyy uikkareissa. Niitä kukaan ei paheksu eikä pidä paljasteluna.

• ylös 6
  • alas 32
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun tytöllä on sellaisia. Mussa on varmasti jotain vikaa, mutta en ymmärrä, mitä pahaa niissä on. Enemmän näkyy uikkareissa. Niitä kukaan ei paheksu eikä pidä paljasteluna.

Uikkareita nyt yleensä pidetään rannalla, missä vapaampi pukeutuminen muutenkin on hyväksyttävämpää

• ylös 31
  • alas 1
Vierailija

Ainakin tuttavaperheessä sellainen äiti joka on itse ladannut omia alastonkuviaan nettiin. Ja arvottaa muutkin ihmiset pelkästään ulkonäön perusteella.
Mä en anna omani kulkea kaupungilla mikroshortseissa siksi, etten halua nähdä kun joku Jorma kyylää kuolaten lapsen perään. Ja ihan turha väittää etteikö näin tapahdu. Hyi helevetti.

• ylös 29
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Semmonen joka ihmiskauppaa lastaan? :D

Okei.. mauton vitsi.

Ei täysin.
On niitä naisia olemassa, jotka tyrkyttävät omia tyttäriään ns. hyville miehille.

Vierailija

No itsekkään en tykkää, mutta on yllättävän vaikea löytää mitään muuta. Sama ongelma oli jo 8 ja 9-v kesinä. Lapsi halusi farkkusortdit ja ostettiin sellaiset. Näyttivät sovittamatta ihan ok, mutta päälle aivan liian lyhyiltä. Lapdi ihastui ja sai lopulta käyttää kotipihassa ja mökillä. Seuraavana vuonna ostin taas pisimmät mitkä löysin, mutta edelleen liian lyhyet. Taas siis lapsella ei sortseja kuin mökkikäytössä. No tänä vuonna aloin metsästämään sopivia pidempiä ja väljemmän mallisia farkkusortseja jo aikaisin keväällä ja viidennestä kaupasta vasta löysin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sellainen vanhempi, jonka 10 vuotiaalla tytöllä on 13 vuotias isosisko esimerkkinä.
No tarviiko sen 13-vuotiaankaan LAPSEN esitellä peppuaan kaikenmaailman Makeille ja Jormille.

Tarviiko minkään ikäisen, edes aikuisen kulkea niin hävyttömissä vaatteissa?? Ihmettelen vaan...

• ylös 19
  • alas 1
Vierailija

nuorena äidiksi tulleen lapsi. tiedän yhden jossa useampi lapsi ja kaikki tytöt puettu pikkushortseihin ja napapaitoihin vaikka ovat ala-asteella. äiti itse nätin näköinen mutta pukeutuu samalla tyylillä. hirvittää välillä jos kohdalle tulee vääriä tyyppejä.

Vierailija

Juhannuksen tienoilla pitkässä kassajonossa huomasin, kun viereisellä kassalla oli perhe, jonka tytöllä (n.12-13v) näkyi 1/3 pakaroista farkkushortseista. Perässä olevan miehen katse oli kuin naulattu tuohon elehtivään näkyyn, ties mitä mielessä pyörikään. Ihkua.

Vierailija

Mä olen myös tämän minishortsipukeutumiskiellon, bikineissä tai avonaisissa paidoissa kaupungilla kulkemisen perustellut tytölle ihan kertoen vanhoista miehistä, jotka katsovat lapsia väärällä silmällä, kuten aikuiset miehet/naiset katselevat toisiaan. Meni perille kerrasta teinille, miksi haluan että pukeutuu astetta biksuja ja microja peittävämmin kylillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat