Vierailija

Olen laihduttanut nyt 10 kiloa syömällä ruisleipää, kasviksia, proteiinirahkoja ja käymällä kuntosalilla. Miksi ihmeessä painonpudotuksen jäädessä junnaamaan paikoille yksi Hese-ateria hyppäyttää painon puolella kilolla alaspäin yhdessä yössä ja se ei enää nouse. En tietenkään voi joka päivä Hesessä syödä, vaan pari kertaa kuussa. Tietääkö joku, mikä ihme mekanismi tässä on?

• ylös 2
  • alas 0

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Puolen kilon? Oikeasti nyt. Paino voi helposti heitellä pari-kolmekin kiloa päivässä, jopa se nakuna mitattu aamupaino. Nyt olet vain huvittavasti liittänyt "laihtumisesi" Hesen ateriaan. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Toimiiko sama mäkkärin kanssa?

Ei toimi, pitää olla Hesen. Seuraavaksi kannattaa syödä KAKSI ateriaa, niin laihtuu kilon!

Vierailija

En tiedä itsekään. Kun olen viikkoja miinuskaloreilla ja elän sitten yhden viikonlopun sipseillä ja Mountain Dewillä, niin siinä kohdassa läskit palavat todella tehokkaasti.

Vierailija

Mättöateria aiheuttaa suolaisuudellaan nestehukan. Puoli kiloa hulahtaa paino alas helposti.

Vierailija

Mun poikaystävällä tekee saman. Epäreilua kun kundi,fitnessurheilija, vetää iltapalaksi kasan banaanilättyjä sekä 1300kcalia jädeä, on aamulla kuivemmassa kunnossa kuin ikinä. Joillekin toimii laihdutuksen väliin aivan hillitön energianmättö yhden päivän maks kahden ajan. On energiaa treenata ja aineenvaihdunta saa kunnon boostin.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat