Taloustutkimuksen mukaan alle 50-vuotiaiden mielestä Halla-aho on sopivin seuraavaksi pääministeriksi!
"Perussuomalaisten uusi puheenjohtaja Jussi Halla-aho on alle 50-vuotiaiden mielestä sopivin Suomen seuraavaksi pääministeriksi."
Kommentit (15)
Halla-aho on seurausta loputtomasta korruptiosta ja rahaseinästä.
Olen alle 50v ja täysin eri mieltä Halla-Ahon sopivuudesta mihinkään luottamustoimeen.
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 50v ja täysin eri mieltä Halla-Ahon sopivuudesta mihinkään luottamustoimeen.
Olen alle 50v ja olen täysin erimieltä sinun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Paska-kasa A - huono ja kelvoton
Paskakasa-b - vielä huonompi
P-kasa C - toivoton tapaus.
Minkä valitset vai kirjoitatko äänestyslappuun hämähäkin?
Vierailija kirjoitti:
Olen alle 50v ja täysin samaa mieltä alle 50-vuotiaiden enemmistön kanssa Halla-ahon sopivuudesta pääministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Minkäänlaisia kestäviä perusteluja ei tietenkään liene.
No sillä ei ole käytännössä väliä, koska alle 50-vuotiaat äänestää vähemmän.
http://www.vaalitutkimus.fi/fi/aanestysaktiivisuus/aanestysprosentit_ry…
Samat jotka kannattaa Hallista, ei käy uurnilla.
Juuri tuo tutkimus kertoo syyn miksi minulla on hinku muuttaa muualle täältä. Eiköhän tuo järjesty. Tavallaan kultaisessa vankilassa ollaan, mutta pyritään ulos koko ajan.
Tämäpä oli piristävä uutinen, kiitos. :)
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä siitä, että muut vaihtoehdot on aika harmaata massaa. Täysi turhakehan tuo Halla-aho sinänsä on. Mitään muita olennaisia poliittisia linjoja ei ole kuin maahanmuuton vastustaminen.
Huomaa kyllä, että tietolähteesi on Hesari ja Yle. Halla-aholla on paljon muutakin agendalla kuin maahanmuutto, toisin kuin valtamedia haluaa uskotella. Talouspolitiikan uusiminen, EU:n sääntöjen noudattaminen muiltakin osin kuin vapaa liikkuvuus (tavarat ja alkoholi mm myös vapaaksi ilman Tullin kyttäystä), verotus yhdenmukaiseksi EU:n alueella, Suomessa nyt selvästi kovemmat verot. Rikostuomiot lähemmäs kansan oikeustajua. Sosiaalitukien kiristäminen vain niihin oikeutetuille, ei laiskoille. Pakkoruotsin poistaminen turhana kulueränä. Nato. Tuossa nyt muutamia. Kannattaa lukea miehen omia tekstejä eikä vain iltalehtien lööppejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä siitä, että muut vaihtoehdot on aika harmaata massaa. Täysi turhakehan tuo Halla-aho sinänsä on. Mitään muita olennaisia poliittisia linjoja ei ole kuin maahanmuuton vastustaminen.
Huomaa kyllä, että tietolähteesi on Hesari ja Yle. Halla-aholla on paljon muutakin agendalla kuin maahanmuutto, toisin kuin valtamedia haluaa uskotella. Talouspolitiikan uusiminen, EU:n sääntöjen noudattaminen muiltakin osin kuin vapaa liikkuvuus (tavarat ja alkoholi mm myös vapaaksi ilman Tullin kyttäystä), verotus yhdenmukaiseksi EU:n alueella, Suomessa nyt selvästi kovemmat verot. Rikostuomiot lähemmäs kansan oikeustajua. Sosiaalitukien kiristäminen vain niihin oikeutetuille, ei laiskoille. Pakkoruotsin poistaminen turhana kulueränä. Nato. Tuossa nyt muutamia. Kannattaa lukea miehen omia tekstejä eikä vain iltalehtien lööppejä.
Halla-aho kannattaa myös Suomen muuttamista yksikieliseksi ja vähemmistökielten (Suomessa ruotsi ja Ruotsissa suomi) aseman harmonisoimista Ruotsin kanssa. Tämähän kuulostaa ihan järkevältä, koska kielivähemmistöjen koko on suunnilleen sama ja mailla on yhteinen historiakin, joten ei ole järkevää, että EU-naapureilla olisi täysin päinvastainen suhtautuminen toistensa kielivähemmistöön.
Vierailija kirjoitti:
Kertoo lähinnä siitä, ettei maahanmuuttopolitiikan järkeistämisen kannatus ole lainkaan sellainen marginaali-ilmiö millaiseksi "vastuullinen media" ja hallituksen poliittiset broilerit yrittävät sen kuvata.
Vierailija kirjoitti:
Halla-aho kannattaa täysin bagatelleja asioita. Näpertää jonkun maahanmuuton tai pakkoruotsin kanssa kun maassa on oikeitakin ongelmia. Koko Halla-aho itsessään on turha kuluerä.
Maahanmuutto ja keinotekoinen kaksikielisyys ovat molemmat miljardiluokan kustannuksia vuosittain, joten en nyt ihan näpertelystä puhuisi.
Ja pienempi kannatus yli 50-vuotiaiden keskuudessa johtuu vain siitä, että vanhemmat sukupolvet eivät osaa netistä käydä selvittämästä sitä, että se median toitottama "kamala rasismituomio" olikin vain Halla-ahon suututtaman syyttäjän aikaansaaman poliittisen ajojahdin tulos.