Vierailija

Miten joku voi oikeasti haluta kotiinsa valkoisia, kiiltäviä huonekaluja, valkoista sitä ja valkoista tätä. Ihana vaaleanpunainen kukka kirkkaassa maljakossa. Lipaston päällä valokuvakehys jossa lukee PRADA ja vieressä valkoiset poronsarvet ja VOGUE-lehti. Säilytyslaatikoissa lukee PARIS.

Siis miksi? Miksi tuota tavoitellaan nykyään? Eikö ihmiset oikeasti uskalla postata kodistaan kuvia, jos siellä ei ole yllämainitun näköistä? Johtuuko se siis somesta? Vai eikö ihmiset enää tiedä, mistä he oikeasti itse pitävät ja menevät jollain tutulla ja turvallisella, joka on juuri tällä hetkellä jokin menestyvän ja ihaillun ihmisen sisustustyyli?

• ylös 83
  • alas 8

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Postaa sinä kuva omasta kodistasi, niin katsotaan kuinka hieno se on. Ai, etkö uskalla?

• ylös 11
  • alas 43
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Postaa sinä kuva omasta kodistasi, niin katsotaan kuinka hieno se on. Ai, etkö uskalla?

Minä en postaa itsestäni enkä kodistani kuvia, koska sellainen ei minua kiinnosta. Minua kuitenkin ihmetyttää, että ne, jotka postaavat itsestään ja kodistaan kuvia, ovat sisustaneet kotinsa juuri tällä tietyllä tyylillä. Olen vain utelias asian suhteen. Onko se väärin? Anteeksi, jos loukkasin sinua tai jotakuta läheistäsi, kun ilmaisin mielipiteeni tästä sisustustyylistä.

Ap

• ylös 61
  • alas 7
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ap, olet ihan hirveän kamalan kauhea ihminen, kun alat arvostella muiden sisustustyyliä, ei sellaista saa tehdä. Nykyään pitää kehua aina ja kaikkia vaikka ei jostain tykkäisikään, niin, ajattele sitä, senkin koulukiusaaja! Mieti nyt miltä siitä ihmisestä tuntuu, joka sisustaa kotinsa LIVE LAUGH LOVE -tekstein! Häpeä! Sisustustyylit ovat niin henkilökohtainen juttu, että ei niistä saa kertoa mielipidettään mielivaltaisesti. Se voi mennä asianomaisen sisimpään niin syvästi, että haavaa ei parane ehkä koskaan.

• ylös 25
  • alas 13
Vierailija

Valkoisissa kiiltävissä huonekaluissa ei kyllä ole mitään vikaa. Mutta itse en ymmärrä myöskään noita muita luettelemiasi sisustusratkaisuja.

• ylös 27
  • alas 2
Vierailija

Jostain syystä yllämainitulla tavalla sisustavat ovat olleet kokemusteni mukaan suurimmaksi osaksi ei-niin-älykästä porukkaa. Voi toki olla sattumaakin.

• ylös 37
  • alas 6
Vierailija

Mulla ei ole yhtäkään valkoista huonekaluja,mutta ei voisi vähempää kiinnostaa onko jollain muulla. On muutakin tekemistä kun miettiä toisten huonekaluja.

• ylös 14
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla ei ole yhtäkään valkoista huonekaluja,mutta ei voisi vähempää kiinnostaa onko jollain muulla. On muutakin tekemistä kun miettiä toisten huonekaluja.

Vähänkö sä oot hei niin paljon parempi ihminen kuin me muut. Miten sä viitsit edes kirjoittaa tällaiselle tyhmien, elämättömien rahvaiden keskustelupalstalle? Tai vastata tähän ketjuun. Mieti nyt minkä virheen sä  teit, sua voidaan epäillä nyt ihan yhtä elämättömäksi kuin sä epäilit meitä.  Kannattaa miettiä jatkossa vielä tarkemmin, miten ja mihin vastaa, ettei tule väärinkäsityksiä.

- Kamusi AV:ltä

• ylös 14
  • alas 10
Vierailija

Miksi sun pitäisi ymmärtää muiden sisustusmakua? Eiköhän se ole tärkeintä että asunnossa asuvat ovat tyytyväisiä, ei se että mitä mieltä muut ovat.

• ylös 12
  • alas 10
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ap, olet ihan hirveän kamalan kauhea ihminen, kun alat arvostella muiden sisustustyyliä, ei sellaista saa tehdä. Nykyään pitää kehua aina ja kaikkia vaikka ei jostain tykkäisikään, niin, ajattele sitä, senkin koulukiusaaja! Mieti nyt miltä siitä ihmisestä tuntuu, joka sisustaa kotinsa LIVE LAUGH LOVE -tekstein! Häpeä! Sisustustyylit ovat niin henkilökohtainen juttu, että ei niistä saa kertoa mielipidettään mielivaltaisesti. Se voi mennä asianomaisen sisimpään niin syvästi, että haavaa ei parane ehkä koskaan.

Olen kanssasi täysin samaa mieltä. On todella lyhytnäköistä alkaa arvostella muiden sisusturatkaisuja, sillä se on niin henkilökohtainen asia meille jokaiselle. Minua ei ainakaan huvittaisi ollenkaan kutsua enää ystäviä kotiini, jos sisustustyyliäni arvosteltaisiin netin keskustelupalstoilla. Se voi satuttaa enemmän kuin kukaan pystyy arvaamaankaan.

• ylös 7
  • alas 10
Vierailija

Mun mielestä toi vaan on kaunein sistustyyli,ihan sama mitä sä siitä oot mieltä tai joku muut.Mä sisutan kaikki meillä ja mies ihmettele miten mä aina jaksan pyörii kaikki ikeat ja iskut läpi ,mut oon vaan niin visuaallinen ihminen. oon aina ollu :) Meillä on esim mun mamman kaa aina hirveet taistelut siitä kumpi saa sen vikan ihanan sistustyynyn johon me molemmat ihastuttaan , meil on niin sama sistusmaku. Me tykätään molemmat juust kuultovalkosesta ja kukista ja sen semmosesta. jotkut nyt vaan tykkää siitä mikä on muotii just nyt ja tuskin ihmiset sen takii ostaa jotain huonekaluja että ne on muotia. Sattuu vaa miellyttää omaa silmää :)

• ylös 7
  • alas 31
Vierailija

Lisään wt-sisustustyyliin vielä sisustustikkaat, korkeat risut, höyhen-taulut, tähtityynyt, huopa heitettynä sängyn päälle, bröd- leipälaatikko ja kaikki yliyrittäminen.

• ylös 34
  • alas 6
Vierailija

Jo on taas ongelmat! Eikö ole ihan selvää että jokainen saa sisustaa kotinsa ihan miten itse haluaa? Siellä pitää itse asua ja viihtyä! Ei sitä toisten mieliksi laiteta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä toi vaan on kaunein sistustyyli,ihan sama mitä sä siitä oot mieltä tai joku muut.Mä sisutan kaikki meillä ja mies ihmettele miten mä aina jaksan pyörii kaikki ikeat ja iskut läpi ,mut oon vaan niin visuaallinen ihminen. oon aina ollu :) Meillä on esim mun mamman kaa aina hirveet taistelut siitä kumpi saa sen vikan ihanan sistustyynyn johon me molemmat ihastuttaan , meil on niin sama sistusmaku. Me tykätään molemmat juust kuultovalkosesta ja kukista ja sen semmosesta. jotkut nyt vaan tykkää siitä mikä on muotii just nyt ja tuskin ihmiset sen takii ostaa jotain huonekaluja että ne on muotia. Sattuu vaa miellyttää omaa silmää :)

Klassista

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Jo on taas ongelmat! Eikö ole ihan selvää että jokainen saa sisustaa kotinsa ihan miten itse haluaa? Siellä pitää itse asua ja viihtyä! Ei sitä toisten mieliksi laiteta.

Eikös tuossa sisustamisessa ole kyse juurikin niiden muiden mielipiteistä? Varsinkin, kun kuvataan  someen ja haetaan kehuja.

• ylös 17
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Kun tuo ap:n kuvailema sisustus ei ole kovin henkilökohtaista vaan massaa, persoonatonta, kolkkoa, kylmää ja jonnin joutavaa. TYLSÄÄ.

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Onneksi mekin, jotka emme seuraa sisustusblogeja, valistumme hyvistä ja huonoista trendeistä av:n kautta ja osaamme välttää kaikkea missä lukee Live love laugh 😅

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Kun tuo ap:n kuvailema sisustus ei ole kovin henkilökohtaista vaan massaa, persoonatonta, kolkkoa, kylmää ja jonnin joutavaa. TYLSÄÄ.

Mä käsitin, että kyseinen kommentti oli sarkasmia.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat