Raisa Räisästä etsitään Pälkäneeltä
Mitä mieltä olette, löytyykö koskaan? Keväällä jo tehty etsintöjä Pälkäneellä mutta kesän jälkeen ruumiskoirien kanssa jatketaan. Uutisissa ollut juttua että joku olisi tunnustanut ampuneensa Raisan ja haudanneensa tiluksilleen Pälkäneelle. Tunnustaja on jo kuollut ja lähipiirin mukaan tämä ei pidä paikkaansa mutta poliisi on silti kiinnostunut.
Kommentit (27)
rikospaikassa juttua kirjoitti:
Se turkkilainenhan sen oli taksikuskin mukaan ottanut kyytiin ja Raisa oli sanonut taksikuskille: "..mitenköhän tässä käy.."
No ei hyvin käynyt..
Kun minä en usko, että koko taksikuskia on edes. En usko, että on pälkäneeltä etsitty. Pälkäne on vilahdellut tutkimuksissa jo useita vuosia sitten. Uskon, että jotenkin pälkäne myös liittyy tapaukseen. Onko jonkin kotipaikka yms.
Uskon, että poliisi esittää "tietämätöntä" ja tietää enemmän. Vähän luo omaatuntoa ja paineita tekijälle.
Olen nyt lukenut vanhoja juttuja ja niin hulluja teorioita, että uskon kimmo nkin yksinkertaisimman vaihtoehdon olevan kyseessä.
Sitten minua ihmetyttää nämä lukuisat ulkomaalaiset jutussa. Melkein voisi ajatella, että sekin on hämäystä. Häiritsikö jotakin jos Raisa tunsi ulkomaalaisia? Oliko koripallon pelaajissa miehissä ulkomaalaisia?
Vierailija kirjoitti:
rikospaikassa juttua kirjoitti:
Se turkkilainenhan sen oli taksikuskin mukaan ottanut kyytiin ja Raisa oli sanonut taksikuskille: "..mitenköhän tässä käy.."
No ei hyvin käynyt..
Kun minä en usko, että koko taksikuskia on edes. En usko, että on pälkäneeltä etsitty. Pälkäne on vilahdellut tutkimuksissa jo useita vuosia sitten. Uskon, että jotenkin pälkäne myös liittyy tapaukseen. Onko jonkin kotipaikka yms.
Uskon, että poliisi esittää "tietämätöntä" ja tietää enemmän. Vähän luo omaatuntoa ja paineita tekijälle.
Olen nyt lukenut vanhoja juttuja ja niin hulluja teorioita, että uskon kimmo nkin yksinkertaisimman vaihtoehdon olevan kyseessä.
Sitten minua ihmetyttää nämä lukuisat ulkomaalaiset jutussa. Melkein voisi ajatella, että sekin on hämäystä. Häiritsikö jotakin jos Raisa tunsi ulkomaalaisia? Oliko koripallon pelaajissa miehissä ulkomaalaisia?
Kumminkin.
Miksihän mulla on sellainen tunne, että tämä selviää nyt.
Mutta kaipa monilla on vuosien varrella ollut sama tunne.
Jos Raisan katoamiseen liittyy vapaamuurareita niin juttua on todella vaikea selvittää koska vapaamurareilla on nin laaja suojaverkostoja hyväveli-järjestelmässä he suojelevat toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti se ois vain jossain ulkomailla ja palaisi yllättäen vanhempiensa luokse. Ihmeitä tapahtuu aina. ❤😇
Olen nyt lukenut näitä niin paljon, että näin unta Raisan olevan raskaana ulkomaalaiselle miehelle ja pohtivan peliuraansa. Raisan äiti sanoi, ettei kunto pysy samana synnytyksen jälkeen. Raisa muutti ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Jos Raisan katoamiseen liittyy vapaamuurareita niin juttua on todella vaikea selvittää koska vapaamurareilla on nin laaja suojaverkostoja hyväveli-järjestelmässä he suojelevat toisiaan.
Joku on listannut tampereen vapaamuurarit nettiin. Meinasi kahvit mennä väärään kurkkuun. Joku varatuomari joukossa.
No ei hyvin käynyt..