Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä naisia, jotka joutuivat piirittämään miestä ja olemaan aloitteellinen suhteen alussa? Miten lopulta saitte miehenne?

Vierailija
30.06.2017 |

Kertokaa vähän konstejanne. :)
Miten pitkään meni, että mies oli myyty?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloitteellisia. sori virhe.

Vierailija
2/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen täytyy itse tulla johonkin tulokseen, ei miestä voi pakottaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Soittelin aina miehelle. 4 kk meni että päädyimme yhteen. Myöhemmin paljasti olleensa alusta asti ihastunut mutta ei uskaktanut lähestyä koska ei voinut uskoa että kaltaiseni nainen oli aidosti hänestä kiinnostunut.

Vierailija
4/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai miehen pitää tulla "johonkin tulokseen", eikä miestä pidä pakottaa. Mutta ajattelin, että miestä voisi vähän ohjata oikeaan suuntaan :)

Vierailija
5/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä. Soittelin aina miehelle. 4 kk meni että päädyimme yhteen. Myöhemmin paljasti olleensa alusta asti ihastunut mutta ei uskaktanut lähestyä koska ei voinut uskoa että kaltaiseni nainen oli aidosti hänestä kiinnostunut.

Miten mies käyttäytyi alussa?

Vierailija
6/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varattu, niin et mitenkään.

Vierailija
7/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kaikkia suhteitani ja huomasin, että minun ei ole tarvinnut koskaan piirittää yhtään miestä. Minä olen ollut joka kerta se jota on piiritetty, enkä ole lähtenyt kuin muutaman matkaan. Piiritystilanteet ovat olleet joskus tosi törppojä ja vaivaannuttavia, joten en suosittele kenellekään aikuiselle mitään urpåja kehitelmiä, oli mies tai nainen.

Vierailija
8/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan lähinnä, että nainen on tapailuvaiheessa aktiivisempi. Alunperin mies on saattanut tehdä aloitteen kyllä.

Lisää kommentteja 😊

Vierailija
9/46 |
30.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitan lähinnä, että nainen on tapailuvaiheessa aktiivisempi. Alunperin mies on saattanut tehdä aloitteen kyllä.

Lisää kommentteja 😊

Jos mies ei olisi tapailuvaiheessa aktiivinen ja innokas, niin en katselisi sellaista kauan. Sillä asenteella ei ainakaan minua myönteiseksi suhteelle saa, vaan odotan ihan reilua kiinnostusta. Jos tyyppi nappaa, niin myös minä olen juonessa taatusti mukana. Jos taas ei, tai miehen kiinnostus on hieman häilyväistä ja hidasta, niin minä en itseäni hänelle alkaisi tyrkyttämään. Niin puutteessa en ole ollut ikinä.

Vierailija
10/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin alusta asti se hanakampi osapuoli, mies otti yhteyttä n. kerran viikossa. Kun näimme, kaikki oli ihanaa! Eli kiinnostuksen puutteesta ei todellakaan ollut kysymys. Mutta seuraavaa miehen yhteydenottoa oli todella tuskaista odotella. En halunnut kuitenkaan säikyttää miestä liialla innokkuudella.

Annoin rauhassa suhteelle aikaa kehittyä. Mies vain oli TOOOOODELLA hidas etenemään. Hän oli tottunut elämään yksin ja omaan tahtiinsa. Mikäpä minä olin sitä muuttamaan. ☺️

Nyt olemme olleet yhdessä 5 vuotta. Kaikki muut naiset hätäilivät ja kyllästyivät odottamaan hänen yhteydenottoaan tapailuaikoina. Kärsivällisyyteni palkittiin. Ne raukkaparat eivät onneksi tiedä millaisen helmen päästivät menemään! Maailman ihanin mies! 💖

Joten tsemppiä ja MIELETTÖMÄSTI kärsivällisyyttä! 😉

Vierailija
11/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin alusta asti se hanakampi osapuoli, mies otti yhteyttä n. kerran viikossa. Kun näimme, kaikki oli ihanaa! Eli kiinnostuksen puutteesta ei todellakaan ollut kysymys. Mutta seuraavaa miehen yhteydenottoa oli todella tuskaista odotella. En halunnut kuitenkaan säikyttää miestä liialla innokkuudella.

Annoin rauhassa suhteelle aikaa kehittyä. Mies vain oli TOOOOODELLA hidas etenemään. Hän oli tottunut elämään yksin ja omaan tahtiinsa. Mikäpä minä olin sitä muuttamaan. ☺️

Nyt olemme olleet yhdessä 5 vuotta. Kaikki muut naiset hätäilivät ja kyllästyivät odottamaan hänen yhteydenottoaan tapailuaikoina. Kärsivällisyyteni palkittiin. Ne raukkaparat eivät onneksi tiedä millaisen helmen päästivät menemään! Maailman ihanin mies! 💖

Siis ihan samanlainen tilanne kuin minulla nyt. Mies ottaa harvakseltaan yhteyttä, mutta sitten kun näemme, niin kaikki on todella ihanaa ja meillä synkkaa aivan täydellisesti, eikä oikeen pystytä pitämään näppejä irti toisistamme :) Mä olen ehdottomasti viestien suhteen se aktiivisempi osapuoli, mutta livetilanne on ihan päinvastainen. Ja ei siis ole mistään seksisuhteesta kysymys. Ehkä minä jatkan tätä pientä piiritystä, en minä siinä ainakaan mitään menetä. Tämäkin mies vaikuttaa todelliselta helmeltä. :) Olipa hyvä kuulla kokemuksesi. Millainen parisuhde teillä on nykyään?

Vierailija
12/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle outo käsitys miesten ja naisten välisistä suhteista. Piirittäminen on aika vastenmielistä puuhaa, antautumiseen pakottamista, josta vapaaehtoisuus on kaukana.

"Joutua olemaan aloitteellinen"? Aloitteellisuus on kummankin sukupuolen oikeus jos on kiinnostunut toisesta, ei se mikään pakko ole. 

1950 -luku on todella palannut sukupuolten välisiin suhteisiin. "Vie sie, mie vikisen, o vievinäs väkisin."

Vierailija
13/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen EI TEE ALOUTERTTTA.

Vierailija
14/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeiltu on näitä metodeja, piirityksiä, viesteillä pommituksia, loputonta ihmeen odottamista. Lopputulos? Joka kerta mies on yrittänyt päästä vällyjen väliin kanssani, mutta on kavahtanut ajatustakaan vakituisesta suhteesta. Mitä tästä kaikesta voi päätellä? Sen, että jos mies ihan oikeasti ajattelee jostakin naisesta että "tuo nainen on se jonka haluan, hän on minun", mies kyllä on itse se aktiivinen osapuoli, joka laittaa ne pyörät pyörimään jos aikoo suhteen naisen kanssa saada. Jos mies taas ei itse ole aloitteellinen yhtään, ei hän sinua halua suhteeseen, seksiin saatat hänelle pahimpaan hätään kelvata. Minunkaltaisilleni naisille tässä on yksi fundamentaalinen ongelma: olen sitä tyyppiä, jota miehet eivät lähesty missään. Näin se vain on, eli minun täytyisi periaatteessa olla aloitteellinen miesten suhteen mutta kun sekään ei tuota tulosta, niin mitä sitten? Pitäisikö vain hyväksyä se tosiasia, etten ole parisuhdemateriaalia, ja elää loppuelämä yksin? Minä kyllä haluan suhteen, joten siksikin tämä tilanteeni on todella harmillinen. 

Vierailija
15/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeiltu on näitä metodeja, piirityksiä, viesteillä pommituksia, loputonta ihmeen odottamista. Lopputulos? Joka kerta mies on yrittänyt päästä vällyjen väliin kanssani, mutta on kavahtanut ajatustakaan vakituisesta suhteesta. Mitä tästä kaikesta voi päätellä? Sen, että jos mies ihan oikeasti ajattelee jostakin naisesta että "tuo nainen on se jonka haluan, hän on minun", mies kyllä on itse se aktiivinen osapuoli, joka laittaa ne pyörät pyörimään jos aikoo suhteen naisen kanssa saada. Jos mies taas ei itse ole aloitteellinen yhtään, ei hän sinua halua suhteeseen, seksiin saatat hänelle pahimpaan hätään kelvata. Minunkaltaisilleni naisille tässä on yksi fundamentaalinen ongelma: olen sitä tyyppiä, jota miehet eivät lähesty missään. Näin se vain on, eli minun täytyisi periaatteessa olla aloitteellinen miesten suhteen mutta kun sekään ei tuota tulosta, niin mitä sitten? Pitäisikö vain hyväksyä se tosiasia, etten ole parisuhdemateriaalia, ja elää loppuelämä yksin? Minä kyllä haluan suhteen, joten siksikin tämä tilanteeni on todella harmillinen. 

Jotkut ihmiset, niin miehet kuin naisetkin, haluavat edetä hitaasti. Jos toista ei ole nähnyt kuin muutaman kerran, niin ei sitä voi tietää haluaako ihmisen kanssa olla loppuelämän yhdessä. 

Vierailija
16/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan samanlainen tilanne kuin minulla nyt. Mies ottaa harvakseltaan yhteyttä, mutta sitten kun näemme, niin kaikki on todella ihanaa ja meillä synkkaa aivan täydellisesti, eikä oikeen pystytä pitämään näppejä irti toisistamme :) Mä olen ehdottomasti viestien suhteen se aktiivisempi osapuoli, mutta livetilanne on ihan päinvastainen. Ja ei siis ole mistään seksisuhteesta kysymys. Ehkä minä jatkan tätä pientä piiritystä, en minä siinä ainakaan mitään menetä. Tämäkin mies vaikuttaa todelliselta helmeltä. :) Olipa hyvä kuulla kokemuksesi. Millainen parisuhde teillä on nykyään?

Ihanan tutun kuuloista, jatka ihmeessä! 👍 Parisuhteemme on vain parantunut vuosien myötä ja siteemme on hyvin vahva. Itseasiassa lasta alettiin vähän aikaa sitten yrittämään.. 😉

Kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta heti alusta alkaen tuntui, että olemme luodut toisillemme. Jotenkin kaikki vaan loksahti kohdalleen. Kuuntele tarkkaan tunteitasi kun tutustutte toisiinne. ☺️ Kovasti tsemppiä rakkauteenne!

Ja kaikille pessimisteille tiedoksi, että ihmeitä tapahtuu ja kaikille on olemassa se Oikea! Terkuin #12

Vierailija
17/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hullua! Ihan samat fiilikset myös minulla tästä kyseisestä miehestä. Tuntuu siis tosiaan, että hän on minulle täydellinen vastakappale. Muiden miesten kanssa en olisi jaksanut olla näin kärsivällinen, mutta tämä mies tuntuu jotenkin siltä, että en halua päästää häntä menemään. 

Ihanan tutun kuuloista, jatka ihmeessä! 👍 Parisuhteemme on vain parantunut vuosien myötä ja siteemme on hyvin vahva. Itseasiassa lasta alettiin vähän aikaa sitten yrittämään.. 😉

Kuulostaa varmaan hölmöltä, mutta heti alusta alkaen tuntui, että olemme luodut toisillemme. Jotenkin kaikki vaan loksahti kohdalleen. Kuuntele tarkkaan tunteitasi kun tutustutte toisiinne. ☺️ Kovasti tsemppiä rakkauteenne!

Ja kaikille pessimisteille tiedoksi, että ihmeitä tapahtuu ja kaikille on olemassa se Oikea! Terkuin #12

Vierailija
18/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tunnen, että tämä mies olisi minulle täydellinen vastakappale. Hullua! Muiden miesten kanssa en jaksaisi tällaista yritystä ja kärsivällisyyttä. Ja yleensä olen tottunut siihen, että mies on aloitteellinen. 

Vierailija
19/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokemuksia? :)

Vierailija
20/46 |
02.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan tämä ketju vinkki minulle? Kolahti jollain tapaa. Hyvässä mielessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kuusi