Miksi Aviapoliksen asema on in the middle of fuc*ing nowhere ???
Miksei sitä asemaa voinut laittaa vaikka jumbon kohdalle??
Kommentit (27)
Siihen tulee ympärille iso asuin ja työpaikka-alue
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
Joo, Jumboonhan olisikin todella helppoa ympätä vielä lisäksi juna-asema.
Huomaa kuinka vähän naiset ja palstamammat ymmärtävät mistään mitään, kaikkein vähiten rakentamisesta ja infrasta.
Vierailija kirjoitti:
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
Niin, mutta sen aseman lähellä ei ole yhtään toimistoa.
Tuon radan varrella on useita autioasemia.
En ymmärrä, miksi joku Malmin lentokenttä pitää lopettaa, vaikka tuolla olisi asemien ympäristöjä vielä täysin rakentamatta.
Eikös siellä ole vastaanottokeskus? Heille pitää olla oma pysäkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
Niin, mutta sen aseman lähellä ei ole yhtään toimistoa.
Ei vielä. Kymmenen vuoden sisään on varmasti.
Vierailija kirjoitti:
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
No ei Jumboon tai sieltä pois kyllä välttämättä helposti pääse. Läheiseni asuu paikassa, josta bussi menee Jumboon järkevästi joskin harvoin, mutta takaisin ei pääse kuin kiertoteitä ja vaihtojen kautta joten eipä siellä tule käytyä. Jos Jumboon pääsisi junalla (tämä läheiseni asuu pisararadan varressa) niin kyllä se sinne lisää asiakkaita toisi.
Kehäradan ensisijainen tarkoitus ei ollut tehdä rataa lentoasemalla, vaan tehdä rata Vantaan autioasemille.
Vierailija kirjoitti:
Siihen tulee ympärille iso asuin ja työpaikka-alue
Tulee jos tulee... vielähän siellä ei ole yhtään mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
No ei Jumboon tai sieltä pois kyllä välttämättä helposti pääse. Läheiseni asuu paikassa, josta bussi menee Jumboon järkevästi joskin harvoin, mutta takaisin ei pääse kuin kiertoteitä ja vaihtojen kautta joten eipä siellä tule käytyä. Jos Jumboon pääsisi junalla (tämä läheiseni asuu pisararadan varressa) niin kyllä se sinne lisää asiakkaita toisi.
Ymmärrätkö sanan automarketti merkityksen? Sellainen paikka se Jumbo on. Sukulaisesi pääsee varmaan niillä junilla keskustaan tai Selloon, jossa on ihan kaikki samat liikkeet kuin Jumbossakin, Itistä unohtamatta.
Vierailija kirjoitti:
Joo, Jumboonhan olisikin todella helppoa ympätä vielä lisäksi juna-asema.
Huomaa kuinka vähän naiset ja palstamammat ymmärtävät mistään mitään, kaikkein vähiten rakentamisesta ja infrasta.
No, täällä yksi rakennuttajamamma iltaa! Onko sana "louhinta" millään tasolla tuttu? Jumbo olisi kyllä hyvin simppeli paikka ihan maanpäällisellekin asemalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tulee ympärille iso asuin ja työpaikka-alue
Tulee jos tulee... vielähän siellä ei ole yhtään mitään
On siellä 4000 henkilön työpaikat, katsohan karttaa, https://goo.gl/maps/yDHdJuPhcxv
kaikkea ei lastenvaunujen kanssa näe, varsinkaan jos liikkuu virka-ajan ulkopuolella.
Koska kehäradasta haluttiin sydämen muotoinen. Jumbo on väärässä paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siihen tulee ympärille iso asuin ja työpaikka-alue
Tulee jos tulee... vielähän siellä ei ole yhtään mitään
On siellä 4000 henkilön työpaikat, katsohan karttaa, https://goo.gl/maps/yDHdJuPhcxv
kaikkea ei lastenvaunujen kanssa näe, varsinkaan jos liikkuu virka-ajan ulkopuolella.
Pelkkää metsäähän siinä on ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aviapolis on eri asia kuin Jumbo. Jumboon mennään autolla ostoksille, Aviapoliksen toimistojen henkilöstö varmaan käyttää mielellään julkisia liikenneyhteyksiä. Jumboon pääsee jo nyt bussilla mistä suunnasta tahansa.
No ei Jumboon tai sieltä pois kyllä välttämättä helposti pääse. Läheiseni asuu paikassa, josta bussi menee Jumboon järkevästi joskin harvoin, mutta takaisin ei pääse kuin kiertoteitä ja vaihtojen kautta joten eipä siellä tule käytyä. Jos Jumboon pääsisi junalla (tämä läheiseni asuu pisararadan varressa) niin kyllä se sinne lisää asiakkaita toisi.
Ymmärrätkö sanan automarketti merkityksen? Sellainen paikka se Jumbo on. Sukulaisesi pääsee varmaan niillä junilla keskustaan tai Selloon, jossa on ihan kaikki samat liikkeet kuin Jumbossakin, Itistä unohtamatta.
Tietysti ymmärrän. Vastasin vain siihen "Jumboon pääsee jo joka paikasta bussilla", sillä se ei pidä paikkaansa. Ja kyllä, läheiseni vie ne rahansa nykyisin Helsinkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, Jumboonhan olisikin todella helppoa ympätä vielä lisäksi juna-asema.
Huomaa kuinka vähän naiset ja palstamammat ymmärtävät mistään mitään, kaikkein vähiten rakentamisesta ja infrasta.
No, täällä yksi rakennuttajamamma iltaa! Onko sana "louhinta" millään tasolla tuttu? Jumbo olisi kyllä hyvin simppeli paikka ihan maanpäällisellekin asemalle.
Juu, Jumbon allahan ei tietenkään ole mitään, ihan maantasalla on kaikki toiminnot.
Ja siinä teiden puristuksissahan Jumbon kompleksissa on ihan hirvittävät määrät vapaata tonttimaata.
Eikä kaavoituksellakaan niin mitään väliä.
Lisäksi monikansallinen sijoitusyhtiö haluaa ehdottomasti antaa häiritä vuokralaistensa toimintaa ja kauppakeskuksen asiakkaita kuukausikaupalla kestävillä rakennustöillä ja antaa mielellään ilmaista tilaa muutaman palstamamman junamatkailun turvaamiseksi Jumboon, kun niitä Jumbon liikkeitä ei missään muualla ole.
Ja edelleen, Jumbo on alun perin suunniteltu jo toistakymmentä vuotta sitten AUTOmarkettikeskittymäksi.
Louhi sinä ihmeessä sitä takapihaasi.
Hyvä kysymys... On kyllä ihan älytöntä ettei rataa tehty menemään Jumbon kautta/ asemaa Jumbolle.
Aviapolista kyllä kovasti kehitetään ja liike-elämää siellä on, mutta lentokentän pysäkki on niin lähellä, että tuo Aviapolis olisi aivan hyvin voinut olla Jumbon kulmilla.