Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

onko täällä heppahöperöitä, harrastaako kukaan ratsastusta?

Vierailija
30.03.2006 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin nyt ollut vähän taukoa lapsensaannin jälkeen mutta eiköhän pikkuhiljaa taas kiivetä satulaan. Se on ihanan rentouttavaa mennä maastossa pollejen kanssa.

Vierailija
2/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

viimeksi noin vuosi sitten kävin ratsastamassa ja nyt menossa uudestaan, elikkäs ajattelin herätellä vanhan harrastuksen henkiin ;)

en vaan ole ollut oikeilla tunneilla nuorena, vaan ihan tutun tallilla jossa pääasiassa ravihevosia, metsässä ratsastellut.

nyt ei siihen taida olla mahkuja kun asun kaupungissa joten " joudun" menemään ihan oikeelle tunnille, kyllä jännittää...

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei huolta, rohkeesti vaan!

t.se hepan omistaja :)

Vierailija
4/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei nykyään koskisi hevoseen pikkusormellakaan.

Minä myös aloitin tässä syksyllä herättelemään vanhaa harrastusta henkiin. Lyhyeksi jäi kuitenkin se yritys - putosin hevosen selästä ja se potkaisi mua kasvoihin. Nyt omistan muovisilmän ja kasvoni on kursittu kokoon ihan siististi.

Kyseessä oli juuri ravihevonen ja ratsastelua metsässä. En suosittele.

Vierailija
5/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

joka ei nykyään koskisi hevoseen pikkusormellakaan.

Minä myös aloitin tässä syksyllä herättelemään vanhaa harrastusta henkiin. Lyhyeksi jäi kuitenkin se yritys - putosin hevosen selästä ja se potkaisi mua kasvoihin. Nyt omistan muovisilmän ja kasvoni on kursittu kokoon ihan siististi.

Kyseessä oli juuri ravihevonen ja ratsastelua metsässä. En suosittele.

tosi ikävää...

mutta mä oon menossa ihan ratsastuskouluun jossa kerran aiemmin oon käynyt ja silloin ainakin meni hyvin ja on kiltit hevoset...

ap

Vierailija
6/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntiratsastajana tässä vaiheessa, mutta eiköhän se oma ruunanretale joskus osteta..

Vierailija
7/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

muovisilmä ja kaikkea ;:*) khihiii hurjaa ;)

olen muuten se hevosen omistaja ja ystäväni halvaantui aikoinaan ratsastusonnettomuudessa, edelleen hyvin hepparakas, joten sen takia 7 on provo.

Vierailija
8/8 |
30.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin hyvän ystäväni tuosta 7:n kirjoituksesta, ja on kyllä ihan totta joka sana... Onko koskaan tullut mieleesi, että ihmiset reagoivat asioihin eri tavalla?

Terkut sulle 7 (arvaat varmaan kuka :))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme