Vaimoni kerta kaikkiaan raivostui kun menin kutsumaan häntä lihavaksi sarvikuonoksi
Hän kirkui ja raivosi, käytti kaikki tietämänsä kiro- ja haukkumasanat ja uhkasi vetää minua pataan.
Seisoin vain hänen edessään paikoilleni jähmettyneenä.
Niin kauan kuin et liiku, hän ei näe sinua kovinkaan hyvin.
Kommentit (29)
Kyä asia on nii nääs et Miäs sanoo mitä haluaa ja Akat tottelee tai itkee ja tottelee!!!
Olisit äkkiä sanonut sarvikuonolauseen perään että tuli ehkä huono vertaus, mutta jotkut ovat raskastekoisempia kuin toiset, on isommat luut. Itse vastaavasti olen ollut tähän arvioon ihan tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Näin pitää niille lihaville emännille sanoa ja voi sanoa vielä pahemminkin. Oppiivat jättää ne sipsit ja sidukat kauppaan.
Enpä syö sipsejä ja juo siideriä. Helppo se on terveellä haimalla huudella nii! :)
Nyt syön pähkinöitä ja kohta kanaa. Mies sanoo et olisin laihtunu.
Tukholmassa kaikkia suomalaisia sanotaan myös sarvikuonoiksi, kun ovat mukamas yhtä itsepäisiä. Rakkaalla lapsellahan on monta lempinimeä. Itselläni on taiteilija Riitta Pentin savesta muovaama sarvikuono tässä kirjoituspöydälläni, vaikken Tukholmassa asukaan. Se on mielestäni aivan ihana. Käytän sitä korutellinkinä.
Miten niin ei näe kunnolla jos on paikallaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten niin ei näe kunnolla jos on paikallaan?
Sarvikuonolla on melko huono näkö
Miksi ylipäätään kutsuit häntä lihavaksi sarvikuonoksi?
Ei ne ole satuja vaan minulle ja vaimolle aina sattuu ja tapahtuu
Ap