Kertoako pettäjän vaimolle
Ystävälläni oli suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Minusta vaimon kuuluisi tietää asiasta. Ystäväni ei aio kertoa vaimolle, perustelee ettei asia meille kuulu. Itse suhteessa olevana tahtoisin asiasta ehdottomasti tietää. Vaimo voi toisaalta tietää jo asiasta. Riskaapelia on myös kertoa tuntemattomalle ihmisille. Reaktiosta ei ole koskaan varmuutta.
Kommentit (18)
Ehdottomasti kerrot! Kuka tahansa normaali ihminen on varmasti loppujen lopuksi kiitollinen, että saa tietää.
Onko kyse perheellisestä miehestä? Minkä ikäinen mies kyseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vanha, 0/5.
Se on jo nähty, että mammojen mielestä pitää vasikoida. Ilmeisesti sit myös silloin, kun kyseinen mamma itse panee jotain kolmatta osapuolta :)
Olet iljettävä ihminen ja toivon että puolisosi tietää sen.
Taas. Googleta pakko-oireyhtymä ja hae ammattiapua.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin sinua vajakkina, jos tulisit minulle moista jauhamaan. Kenelle joku avioliitossa pettäminen on iso yllätys? Pikemmin yllättyisin, jos saisin tietää miehen olleen 50 vuotta uskollinen.
No minulle olisi. Suurin osa ihmisistä on kuitenkin uskollisia, ja minä pidän todennäköisenä että kumppanini kuuluu heihin. Jos olen väärässä niin haluan tietää. Mikä tuossa on niin ihmeellistä?
Älä kerro. Et voi tietää, haluaako vaimo tietää asiasta.
Minä en haluaisi. Miehellä on LUPA käydä "vieraissa", eli se ei edes ole pettämistä, mutten halua tietää siitä. Se on asia, joka ei kuulu minulle. Niin kauan kun ehkäisystä huolehditaan eikä tule sp-tauteja.
Lapsia ei ilmeisesti vielä ole. Alle 45 vuotias pariskunta.
MarkkuLaura kirjoitti:
Ystävälläni oli suhde naimisissa olevan miehen kanssa. Minusta vaimon kuuluisi tietää asiasta. Ystäväni ei aio kertoa vaimolle, perustelee ettei asia meille kuulu. Itse suhteessa olevana tahtoisin asiasta ehdottomasti tietää. Vaimo voi toisaalta tietää jo asiasta. Riskaapelia on myös kertoa tuntemattomalle ihmisille. Reaktiosta ei ole koskaan varmuutta.
Jos haluat vain kertoa asian vaimolle mitä väliä sillä reaktiolla on?
En kertoisi. Varsinkaan, kun itse en olisi osallisena koko suhteessa... en pettäjänä tai petettävänä. Enkä soittelisi ja tekisi tunnustuksia myöskään suhteen päätyttyä... "jotta vaimo tietäisi totuuden" ... Luulen, että suurin osa näistä kertojista, jotka tekevät "palveluksen" pettäjän vaimolle, ovat itse onnettomia ja haluavat jakaa kurjaa oloaan.
Onko sinulla jotain oikeita todisteita vai onko vain sanasi?
Ota kuva pettämisestä ja lähetä se vaimolle palapelinä.
Eli et ole tietonen mikä on tuon parisuhteen status, joka voi olla esim. avoin? Itse olen naimissa ja miehellä on lupa käydä "vieraissa" kun seksi ei niinkään kiinnosta minua. Se on vain yksi osa tasapainoista parisuhdetta ja muut osat on ihan kunnossa ja olemme sopineet tälläisestä järjestelystä. Ja olen lopettoman tympiintynyt näihin jeesussydroomaisiin, jotka on pelastamassa minua pahan miehen ikeen alta.
Eiköhän aikuinen mies tiedä mitä tekee ja mitä se oma suhde kestää ja mitä ei. Ja vaimokin on jo ihan iso tyttö.
Millainen ystävä olet, kun haluat ehdoin tahdoin aiheuttaa ystävällesi ongelmia? Ajattelet ensisijaisesti jonkun tuntemattoman naisen mielipahaa. Ei se ystävä kiitä, kun menettää miesystävänsä, vaimo ei kiitä, koska siitä seuraa pitkä tuska liitossa (yleensä pettäjää ei kiinnijäämisen seurauksena jätetä).
Vierailija kirjoitti:
Eli et ole tietonen mikä on tuon parisuhteen status, joka voi olla esim. avoin? Itse olen naimissa ja miehellä on lupa käydä "vieraissa" kun seksi ei niinkään kiinnosta minua. Se on vain yksi osa tasapainoista parisuhdetta ja muut osat on ihan kunnossa ja olemme sopineet tälläisestä järjestelystä. Ja olen lopettoman tympiintynyt näihin jeesussydroomaisiin, jotka on pelastamassa minua pahan miehen ikeen alta.
Ja minua ei sitten taas voisi vähempaa kiinnostaa mieheni tekemiset. Liito on puhtaasti taloudellinen järjestely ja r***kaa miehet vessapaperiinkiin niin miksei sitten johonkin naisenkiin. Ei tälläinen nainenkaa ole minulle minkään arvoinen.
Jos et hyväksy ystäväsi tekemisiä otat häneen etäisyyttä, etkä ala käyttää muiden elämiä tärkeyden tunteesi välikappaleena.
Vanha, 0/5.
Se on jo nähty, että mammojen mielestä pitää vasikoida. Ilmeisesti sit myös silloin, kun kyseinen mamma itse panee jotain kolmatta osapuolta :)